Camping Sandaya Le Col Vert ****

7,7

84 reviews over Camping Sandaya Le Col Vert in het Nederlands

Franse nette camping

Ingebloem, 23-8-2017

De camping is netjes, het sanitair is goed schoon, de sta plaatsen zijn ruim voor een grote tent. Het meertje bij de camping is mooi om te zwemmen en te vissen. Het is leuk om te kanoën, in Leon is regelmatig markt, en wij hebben een wandelkaart gekocht bij de vvv in Leon, en een mooie wandeling gemaakt. Het strand is mooi met hoge golven, 10 min rijden. In de omgeving is weinig te doen. Lekkere pizza's Minder: savonds na 00:00 zijn de douches afgesloten... de camping is te Frans de animatie alles is in het Frans niks in het Engels erg jammer. Zo zijn Fransen ze zijn stug.. savonds staat de bewaker bij 1 geluidje bij je tent omdat stil moet zijn nogal streng. Miste bij het sanitair losse was tafels na 00:00 alleen een los kraantje om je tanden te poetsen.
Gereisd met partner in augustus 2017

Goede camping

fam van Vliet, 16-8-2017

Mooie camping, goede sanitair, groot, vooral Fransen / Spanjaarden, prima pizza's, zeer rustige omgeving, markten in de omliggende dorpjes, zeer goed te fietsen. Huurfietsen duur, tip: huur voor kinderfiets 2 wkn = €82,- en zelfde fietsjes te koop in SuperU voor €109,-!! koop er daar een :-) Animatie alleen in het Frans, wel ieder avond een programma.Strand mooi, zee wel ongeschikt voor kleinere kinderen, dagje surfles is wel heel leuk, ook kanotocht naar meer is een aanrader en wat je echt niet mag missen is "Torro de Piscine", lokale helden gaan de arena in om vervolgens op de hoorns genomen te worden
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping aan heerlijk merr

Mischa Kaper, 25-6-2017

Nette en complete camping aan mooi meer. Ruime plekken aan het meer volop beschikbaar in juni. Fijn zwembad, prima winkel en heerlijke pizza's. Veel huuraccommodatie en weekend bewoning, waardoor de camping door de week heerlijk rustig was en van vrijdag tot zondag vol stroomde met vooral Spanjaarden.
Gereisd met partner in juni 2017

De camping ligt mooi!

Ginger, 19-3-2017

Afgelopen zomer camping 'Le col vert' bezocht. Wij zaten in een mobile home, rechtstreeks geboekt via de camping. Onze mobile home lag op steenworp afstand van het prachtige meer 'lac de Léon'. Wij hadden een roeiboot meegenomen, waar dit meer zich uitstekend voor leent. De camping is groot. Maar alles is lopend te doen. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad. De stranden van 'Les Landes' zijn prachtig. De oceaan ruig. Het koelt 's avonds snel af in Les Landes, daarentegen wordt het hier niet snel heel heet. In de directe omgeving is niet heel veel te doen. Biarritz viel tegen. Erg druk en smalle stranden. Les Landes is een mooi departement van Frankrijk, net wat groener dan bijvoorbeeld de Vendée. Toch kiezen wij dit jaar weer voor de andere kant van Frankrijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

super genoten, op grootte maar mooie camping

sportiegirl, 28-8-2016

We zaten in een touroperator tent op super plaats met uit zicht op meer wat wil je nog meer Dick van de touroperator was super.

De camping is groot, maar sanitair is super schoon netjes, de douche waren echt goed.

voor ieder is er wel wat te doen, jong en oud

we hebben zelf in tegen stelling van andere jaren niet veel gedaan(daar is vakantie ook voor).

alleen kano tocht gemaakt(tussen linx en leon in) wat super was.

In leon is supermarkt (met gratis wifi) op 4,5 km.

Op camping is ook supermarktje met van alles en nog wat, wel duurder maar voor nood goede oplossing,

Brood elke dag super vers en heerlijk.

Snack,s ook super lekker zelfs de patat en pizza,s

Dax is op ongeveer 30 min rijden met een grote shopping mall. wel leuk voor een keer te kijken.

Wij hebben super getroffen met weer 1 minder dag rest 30 graden plus wat daar heerlijk is.

Wij hebben genoten, die 14 dagen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtige plaatsen, leuke camping.

Corine van der Hoek, 28-7-2016

Grote mooie camping, veel voorzieningen. Wij hadden een prachtige grote plek voor onze caravan aan het meer. Konden vanaf onze plek met de surfplank zo het water op.

Sanitair redelijk, alleen ons gebouw waren de vrouwen en mannen niet gescheiden.

Er word van alles georganiseerd. Lekker eten in het restaurant, wel erg snelle bediening.

Wel saaie omgeving, strand is prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk ontspannen

Chantal, 31-1-2016

De zee op een kwartiertje rijden en een meer om lekker in te zwemmen/varen (wij hebben een opblaasbootje gekocht voor een paar tientjes, altijd goedkoper dan een paar keer een bootje of waterfiets huren). Het restaurant van de camping zorgde voor ons snelste etentje ooit op de verjaardag van mijn vriend. Beetje te snel, maar vooruit.

Verder heerlijk naar de zee geweest, waar ze ook prima eten hadden en leuke shops en een marktje.

Een prima vakantie :)

Gereisd met partner in augustus 2015

Niets mis mee.

Henk, 17-1-2016

De camping is nog al lang dus als je achteraan staat is het een eind lopen. Kwestie van even bellen en een plek dichtbij reserveren.

Leuk om te variëren tussen het meer en het zwembad.

Mooi stranden in de buurt en een dagje Spanje is ook aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Uitzicht mooi, maar geen bril op de pot

nicolegravesteyn, 7-9-2015

Uitzicht vanaf de eerste rij op de camping is super. Vakantie op zich en daar moet je voor betalen, maar als je dan naar de wc gaat kom je opgeknapte hokken tegen. Wel super schoon, maar gebruik maken van een porseleinen pot zonder wc bril blijft lastig en zeker voor dat geld (85 euro p/d). De douches zijn heerlijk en altijd voldoende warm water. Animatie is voor en door Fransen. Zwembad geschikt voor kids tot 12 jaar en in het hoogseizoen erg druk. Maar de rust van de bomen, relaxed. 6 Km van de geweldige oceaan, waar je kunt genieten van mooie schone stranden en woeste golven.

Veel verhuur en een lange camping. Aan het eind v/d camping zandplaatsen en een redelijke afstand lopen tot zwembad.

Pizza's lekker en het restaurant naast het zwembad ook lekker en betaalbaar. Winkeltje heeft veel. lekker vers brood in de ochtend. Grote supermarkt in Leon. Voor oudere jeugd weinig te beleven, maar met elkaar toch heel gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping, maar saaie omgeving

den Hartog, 24-8-2015

Camping is goed. Personeel is vriendelijk en spreekt meerdere talen. Met Engels konden wij goed terecht. Helaas voldeed de kampeerplek niet aan onze verwachtingen. 100m2, maar dan moeten er niet 2 bomen midden op de plek staan. We konden wel een andere plaats krijgen, maar dan moesten we na een paar dagen verhuizen en zaten we achteraan op de camping. Ver weg van alle faciliteiten. Met wat passen en meten is het toch gelukt, maar konden we helaas onze luifel niet kwijt. Helaas ook niet een " kleine" tegemoetkoming ontvangen/aangeboden. Animatie is helaas allemaal in het Frans en de circustent is echt lawaaierig tot 23.00 uur 's avonds.

Eten bij de snachcorner was prima. We hadden een plek dichtbij het meer en hebben dan ook geen gebruik van het zwembad gemaakt.

Sanitair was schoon.

We hebben een prima vakantie gehad, helaas omgeving wat saai en weer had beter gemogen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sandaya Le Col Vert bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Le Col Vert in Vielle-Saint-Girons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Le Col Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Le Col Vert scoort een 7.66 uit 10 op basis van 176 reviews.