Camping Sandaya Le Col Vert

Camping Sandaya Le Col Vert
7,6

Een gezin met jonge kinderen is aan het juiste adres bij Camping Sandaya Le Col Vert in Vielle-Saint-Girons. Hier vind je een mooi zwembad met waterspeeltuin, maar ook bij het meer vind je meerdere glijbanen. Ook kunnen de kids een dansje wagen bij de minidisco van de Franstalige animatie. De camping is erg groot. dus een fiets is wel handig.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Le Col Vert voor je op een rij gezet:

Contact

91 reviews over Camping Sandaya Le Col Vert in het Nederlands

Eén van onze fijnste vakanties!

Elles,
18-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad met onze zoon van 4. Voor hem waren de glijbanen bij het meer fantastisch, evenals het zwembad. Zwembad was mooi en schoon, gezellig met de poolbar erbij en natuurlijk de waterspeeltuin. Mini disco door het animatieteam was favoriet hier, ook was er circus. Jammer dat er geen Nederlands sprekend personeel is, ondanks veel Nederlandse gasten. Neem zeker een fiets mee, camping is te groot om lopend af te leggen. In de buurt weinig te zien en te doen, voor ons niet storend omdat we ons eigenlijk op de camping uitstekend konden vermaken. Uitstapje naar zee zeker doen, heel schoon en goed toezicht. Onze stacaravan stond onder de bomen in de schaduw, zoals gevraagd. Heerlijk met die tropische temperaturen. Fijne douche, compleet inventaris.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Grote schone camping aan mooi meer

Cynthia,
17-8-2018

Ruime camperplaats aan een super mooi meer. Wel jammer dat ze bij de boeking niet hebben gezegd dat we niet direct aan het meer zaten, maar er nog een rij tussenzat. Vraag dat dus even goed na. Veel schaduw plekken en mooie BBQ plaatsen. Bakkerij op het park was top. Glijbanen zijn erg verouderd, zwembad is prima. Restaurant bij het meer is helaas dicht van 14:00 tot 19:00 en het eten was niet echt best. Aanrader is de kanotocht, daar tegenover zit een kleine “lunchroom” waar ze heel vriendelijk zijn. Ook een dagje San Sebastián in Spanje is erg leuk om te doen. Oceaan is dichtbij 15 min rijden. De camping is wel erg groot, daar moet je van houden. Wel is het sanitair en park erg schoon.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grote camping met veel faciliteiten

Niels Colijn,
15-8-2018

Prima tijd gehad op de camping, al had men voor de hoge prijs (we betaalden bijna 75 euro per nacht voor een grote plek met 4 personen) wel wat extra mogen bieden. Het sanitair is redelijk, al is de hoeveelheid toiletten beperkt en worden de douches om 23 uur ’s avonds op slot gedaan. Onbegrijpelijk, aangezien je vaak toch wel wat langer wilt opblijven en veel activiteiten op de camping tot later duren. Ook mag je geen tweede auto op je plek parkeren, zelfs als daar nog ruimte genoeg voor is. Het restaurant bij de ingang heeft een leuke menukaart, maar was door een storing in de koeling toevallig gesloten op de dag dat wij er wilden gaan eten. Midden op de camping is nog een ander restaurantje, maar daar heb je eigenlijk alleen patat met snacks en pizza’s. De salade van de chef zou ik skippen. Verder is er geen game hall zoals op de kaart staat en staat de glijbaan op een vreemde plaats. Al met al een redelijke camping!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Leuke camping

Daphne,
13-8-2018

Leuke camping, mooi gelegen aan een groot meer. Er zijn veel faciliteiten en er worden veel activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Deze camping is dan ook geschikt voor alle leeftijden; alleen als je van rust houdt ben je hier niet aan het goede adres. Wij zaten in een stacaravan; deze was mooi en ruim. Gedurende ons verblijf waren er een paar technische mankementen, maar die werden vrijwel meteen verholpen. In principe is alles aanwezig en hoef je de camping niet af. Vind je het wel leuk om wat van de omgeving te zien, raden we het volgende aan: een fiets huren ( er lopen vanaf de camping mooie fietsroutes door het bos naar het strand), het strand (er gaat een gratis busdienst vanaf de camping), het dorp Léon ( leuke markt op zondag) of een bezoekje aan de grotten van Sarre (wel ruim een uur rijden). Voor de kleinere kids is een ponyritje op de naastgelegen manege ook heel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping

Kirsten,
4-8-2018

Camping uitgezocht aan de hand van de website. De foto's maakten zwembad en glijbanen iets groter dan in werkelijkheid. Die vonden we dan ook echt tegenvallen. Gelukkig is er een heerlijk meer waar de camping aan ligt. Ook de oceaan is op fiets afstand. Heerlijk tochtje. Léon is leuk met vaak een markt.

Camping is netjes en schoon. Wel erg lang, dus een fiets huren was een goede investering. Eten op de camping g was niet heel hoogstaand, maar het winkeltje en de bakker zijn goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Verschrikkelijke ervaring...

Obdam,
22-7-2018

Geen goed punt kunnen ontdekken... Bij ontvangst niet de gereserveerde plek aan het meer gekregen, verwezen naar een mini plekje waar de tent net aan past.... Eigenlijk gewoon niet... Slecht sanitair... Smerig afhaaleten... Etc...

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leo van den Dungen,
14-7-2018

Ik was hier weer terug op de plaats waar wij 30 jaar geleden met onze kinderen elk jaar vakantie vierden Het is een mooie camping gelegen aan het Lac de Leon Met een mooi zwembad dat half overdekt is De camping is super schoon mooie mobilhomes en erg vriendelijke mensen aan de receptie Het was voor ons een verademing om met op de camping gehuurde fietsen een mooie tocht te maken op door de natuur aangelegde fietspaden met aftakkingen naar de leuke dorpen aan de kust Voor ons was het een leuke herinnering ook omdat ik bij het jeu de boules terrein nu nog Fransen heb ontmoet van destijds Ook de plaats Leon is erg leuk Het is een aanrader om ook deze omgeving in Les Landes is te verkennen

Gereisd met partner in juni 2017

Franse nette camping

Ingebloem,
23-8-2017

De camping is netjes, het sanitair is goed schoon, de sta plaatsen zijn ruim voor een grote tent. Het meertje bij de camping is mooi om te zwemmen en te vissen. Het is leuk om te kanoën, in Leon is regelmatig markt, en wij hebben een wandelkaart gekocht bij de vvv in Leon, en een mooie wandeling gemaakt. Het strand is mooi met hoge golven, 10 min rijden. In de omgeving is weinig te doen. Lekkere pizza's Minder: savonds na 00:00 zijn de douches afgesloten... de camping is te Frans de animatie alles is in het Frans niks in het Engels erg jammer. Zo zijn Fransen ze zijn stug.. savonds staat de bewaker bij 1 geluidje bij je tent omdat stil moet zijn nogal streng. Miste bij het sanitair losse was tafels na 00:00 alleen een los kraantje om je tanden te poetsen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede camping

fam van Vliet,
16-8-2017

Mooie camping, goede sanitair, groot, vooral Fransen / Spanjaarden, prima pizza's, zeer rustige omgeving, markten in de omliggende dorpjes, zeer goed te fietsen. Huurfietsen duur, tip: huur voor kinderfiets 2 wkn = €82,- en zelfde fietsjes te koop in SuperU voor €109,-!! koop er daar een :-) Animatie alleen in het Frans, wel ieder avond een programma.Strand mooi, zee wel ongeschikt voor kleinere kinderen, dagje surfles is wel heel leuk, ook kanotocht naar meer is een aanrader en wat je echt niet mag missen is "Torro de Piscine", lokale helden gaan de arena in om vervolgens op de hoorns genomen te worden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooie camping aan heerlijk merr

Mischa Kaper,
25-6-2017

Nette en complete camping aan mooi meer. Ruime plekken aan het meer volop beschikbaar in juni. Fijn zwembad, prima winkel en heerlijke pizza's. Veel huuraccommodatie en weekend bewoning, waardoor de camping door de week heerlijk rustig was en van vrijdag tot zondag vol stroomde met vooral Spanjaarden.

Gereisd met partner in juni 2017

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Le Col Vert in Vielle-Saint-Girons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Le Col Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.