7,5

3 reviews over Vakantiehuis Les Chênes Verts in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Leegstra, 3-8-2009

Het huis zag er zeer netjes uit. Goede bedden en fijne douche. Helaas hebben we wegens het matige weer niet iedere dag van het zwembad kunnen genieten, maar de dagen dat het wel heet was, zorgde het zwembad voor verkoeling. Ook onze dochter(1 jaar) heeft zich er goed vermaakt. Wel een aanrader, goede locatie en dicht bij centrum Sarlat. Alleen is de bakker wat ver, hiervoor moet je de auto pakken.
Gereisd familie in juli 2007
?

de vries, 5-5-2008

we hebben hier een vreselijke vakantie gehad.Bij aankomst was er niemand en hebben we zelf alles uit moeten zoeken,het zag in de keuken en badkamer zwart van de mieren!!in het koffiezetapp magnetron en zelfs uit de stopcontacten kwamen ze gekropen.De etensresten troffen we aan in de pannen en jus dórange in de glazen die in het kastje stonden.De pannen in de kast zaten onder de spinnenrag.Echt TE VIES voor worden!!!Stofzuiger deed het niet,spons en vaatdoekje waren te goor om aan te pakken.En zo kanik nog wel even doorgaan.We zijn helemaal geen zeikers en zijn al heel vaak op vakantie geweest maar zo hebben wij een accomodatie nog nooit aangetroffen.BAH.
        Gereisd met partner in april 2006

RENAAT SEYS, 12-7-2006

Vorig jaar in mei geweest, prachtig weer +/- 25 graden en meer. Prachtige locatie zéér goed onderhouden zwembad wel een beetje koud.

Prachtig huisje met alles erop en er aan enkel de mieren waren soms te veel. Vriendelijke eigenaars volledige privacy. Prachtige omgeving nabij de dordogne

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Chênes Verts in Veyrignac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Chênes Verts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Chênes Verts scoort een 7.5 uit 10 op basis van 3 reviews.