9,7

Uitstekend

6 reviews over Vakantiehuis De Gulden Sporen in het Nederlands

Prima vakantie!!

Mario, 15-8-2017

Alles is aanwezig om een mooie vakantie te heben. Zeer vriendelijke en bereidwillige eigenaars die je laten mee genieten van hun zelfgekweekte groenten! Prima locatie om veel uitstappen te doen. Kortom, een heel leuke vakantie gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

Zalig die rust en stilte

Claes Benny, 8-8-2017

Dit is echt een plaats voor rustzoekers , Dirk en Annie zijn buitengewoon sympathiek en hulpvaardig. Het zijn echte bourgondiërs, die van het leven genieten.

Dirk en Annie bedankt voor de mooie week die we bij jullie hebben mogen doorbrengen. Annie, de kleinkinderen hebben de worteltjes laten smaken.

Gereisd met partner in juli 2017

Top !

Lien en Demis, 27-7-2017

Top ! Proper , rustig , mooie streek !
Gereisd met partner in juli 2015

Een aanrader !

Betty, 31-5-2017

Een gite waar het aan niks ontbreekt. Alles is er aanwezig. Een leuk zwembad, alle comfort, en eigenaars met het hart op de juiste plaats die weten hoe ze mensen hartelijk moeten ontvangen en mensen zich thuis laten voelen. Ze zijn aanwezig zonder aanwezig te zijn. Soms beschikbaar voor een gezellige babbel en nuttige tips. Je bent de enige gasten dus steeds genieten van rust en stilte. Wij hebben niks negatiefs kunnen bedenken. Zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Top! Aanrader!

Kurt & Nele, 9-4-2017

Mooie gite met alle comfort, alles is aanwezig om het je naar de zin te maken. Je bent de enige gasten en geniet dus van alle nodig privacy. Zalig zwembad. Ideale ligging om te wandelen en uitstapjes te maken in de groene regio. Zeer vriendelijke uitbaters die klaar staan met raad en daad.
Gereisd met partner in september 2016

Toplocatie !

Erik en Rit Van As, 19-3-2017

Reeds voor de 6e maal zijn wij te gast in de "Gulden Sporen" bij Annie en Dirk. Wij voelen ons hier echt thuis en genieten jaar na jaar van de rust, de gezellige babbels met Annie en Dirk en het warm onthaal.

Alles is er piekfijn in orde en een toplocatie kwestie van hygiëne. Je kan er genieten van een grote mooie tuin, zwembad met ligzetels en parasols en een drankje naar keuze erbij. Het ontbreekt hier aan niets.

Als je wil genieten van een zalig, rustig verlof is dit een topadres. Wij zullen in juni 2017 terug van de partij zijn en dit liefst voor een ganse maand. Wij kijken er alweer naar uit.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Gulden Sporen in Vergt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Gulden Sporen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Gulden Sporen scoort een 9.68 uit 10 op basis van 7 reviews.