7,2

6 reviews over Camping Les Acacias in het Nederlands

Fantastisch (tienerdochter van 15)

Nora, 17-8-2017

Erg hangt geen toiletpapier bij de camping toiletten. 's Avonds heel gezellig, iedereen doet mee met dansen enz. Goed zwembad met leuke glijbanen. Veel jongeren, cocktails zijn lekker en restaurant is ook goed. Leuke sfeer op de camping. Stacaravan prima, groot genoeg en met een overkapping. Overdag leuke activiteiten voor jong en oud. Zijn niet veel Nederlanders maar met wat Engels lukt het prima. Dochter wil dolgraag terug volgend jaar.
    Gereisd familie in augustus 2017

Ambiance!

Daniel, 22-7-2016

Leuke camping, vriendelijke mensen en gezellige - maar soms iets te luidruchtige - avondactiviteiten.
    Gereisd anders in juli 2016

Niet ziek worden tijdens de lunchpauze !

bethmabe01, 17-6-2013

Na drie jaar toch nog een keer terug naar Les Acacias, ons geliefde plekje in de Medoc. Na een vervelende tijd nog een keer terug, vrienden bezoeken en bijtanken. De camping is verandert, onze vermoedens zijn uitgekomen, bijna het geheel terrein staat vol met Mobilhomes. Nu zijn er verschillende Homes verkocht waardoor je weer weekenders op het terrein krijgt, niet echt een camping meer. Het sanitair gebouw heeft een flinke opknapbeurt gekregen, maar dat is dan ook het enige, verder is er niets verandert, als het wordt schoongemaakt gebeurt dit zelf nu in het voorseizoen met de gebruikelijke Franse slag. Dus alle veranderingen zijn kosmetisch, in wezen is er niets verandert. Jammer. Wij staan nu op de camping. Vanmiddag gevraagd of er iemand voor ons de dokter kon bellen voor een afspraak, we moesten om 14.00 uur maar terug komen, ze hadden lunchpauze. Er is niet gevraagd waarom en waarvoor, dat was bij de vorige eigenaren wel anders. De conclusie uit 2010 is niet gewijzigd.
    Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Acacias**** bij :

Was een schitterde camping!

Rien, 7-3-2011

Vorig jaar waren we hier voor de 8e keer, maar nu gaan we niet meer.

Camping is verkocht en de nieuwe eigenaar heeft zo zijn eigen regeltjes voor zijn "vriendjes".

Heel veel mobile homes en nog een klein stukje voor de kampeerders.

Het schoonmaken van de douches en wc's ging het laatste jaar zoals ze dat zeggen met de Franse slag. Werd het niet schoner van, vuil verspreidde noemen ze dat.

Kortom een beetje jammer, opzoek naar een andere camping!

Gereisd familie in juli 2010

Jammer maar wij komen er niet meer !!!!

Bethmabe, 30-8-2010

10x onze vakantie doorgebracht, 9x was het genieten.

De camping is verkocht, de nieuwe eigenaar heeft hele andere ideeën.

Een kant van de camping is nu net een containerpark, het staat vol met mobilehome's die hij verkoopt, het kleinere deel is nu nog camping, we verwachten dat dit ook gaat veranderen.

Het restaurant en de bar is nu ook toegangkelijk voor mensen van buiten de camping, niet prettig.

Animatie, ja de muziek dendert over de camping!

Het sanitairgebouw moet tegen de grond en van schoonmaken hebben ze geen kaas gegeten, de spuit gaat door de toiletten maar met een trekker of dweil droogmaken, nee hoor.

Je moet de raarste kapriolen uithalen om een korte broek nog weer droog aan te kunnen trekken.

In 2 douche's was er gepoept, dit is door een gast gemeld bij de eigenaar, ruimde die de boel op, nee de beide douche's zijn afgesloten mét de rotzooi er in, lekker.

Vensac, het waren 9 heerlijke jaren, maar voor ons voorbij.

Ook voor de franse gasten die al 20 jaar komen

Gereisd familie in juli 2010

Al 12 jaar..

Marit, 25-8-2010

Ik kom al op deze camping sinds mijn 8e.

Soms 3/4 weken, soms toch nog even een weekje naar zee.

Sinds dit jaar zit er een nieuwe eigenaar op, die toch erg commercieel bezig is.

Dit is erg jammer, want samen met de Fransen was het als 1 grote familie op de camping.

Toch blijft de camping trekken omdat je er al zolang komt, en de zee en 't strand is er heerlijk!

Het sanitair moet onderhand nodig vernieuwd worden. En het schoonmaken ervan mag overdag ook wel een keer gebeuren.

De natte vloer word niet nagedroogd waardoor je een modderboel krijgt in de wc's.

Of we nog weer teruggaan naar de camping is onbekend. Misschien toch maar opzoek naar een andere camping daar aan de Atlantische kust.

Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Acacias**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Acacias in Vensac (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Acacias scoort een 7.2 uit 10 op basis van 106 reviews.