1 review over Vakantiehuis La Garconniere in het Nederlands

Leuke plek; koele ontvangst

HW, 13-7-2011

Particulier geboekt via advertentie en daarna website. Ergens op de website blijkt tussen de 10e en de 11e foto een tekst te staan waaruit blijkt dat honden niet gewenst zijn. Dat hadden wij niet gezien en kwamen dus met hond(je) aanzetten. Dat hebben we geweten. We kregen ook nog € 50,- extra aan de broek. Typisch is dat de eigenaar ook via een andere website adverteert waarop staat (met een logootje) dat honden welkom zijn. Het huisje is leuk ingericht en voorzien van alle gemakken (wasmachine, afwasmachine, Wifi, die slecht functioneert, etc). Het is wat aan de kleine kant. De slaapkamer is erg krap. De bovenslaapkamer is alleen buitenom te bereiken. Je moet dus 's nachts buitenom naar het toilet. Terrein is mooi met zembad. Het huisje ligt dicht op het huis van de eigenaren waardoor wat minder privacy. Omgeving is prachtig en heerlijk rustig.
Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Garconniere in Valprionde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Garconniere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Garconniere scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.