Vakantiehuis Les Acacias

Vakantiehuis Les Acacias
Les Acacias

1 review over Vakantiehuis Les Acacias in het Nederlands

Super groot en heerlijk rustig!

barbara_speet, 9-1-2011

Fantastische gite in een omgebouwde schuur met een enorme tuin er omheen. Op het terrein staat tevens de vakantiewoning van de (belgische) eigenaren), zij waren er niet tijdens ons verblijf. In de tuin een behoorlijk groot, niet verwarmd, zwembad (let op met kleine kinderen: zonder hek). De gite is van alle gemakken voorzien (grote keuken, 14m lange woonkamer, 2 badkamers en 2 slaapkamers). Je komt hier voor je rust, dus geen tv aanwezig. Tevens ligt de gite in een gehuchtje (Laudonie), waar niks te beleven valt, maar waar je wel prachtig kunt wandelen. Wij waren hier met onze zoon van net 1 jaar en vonden het er heerlijk. Hij kon alle kanten op in huis en in de tuin.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Acacias in Tourtoirac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Acacias scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.