Vakantiehuis Domaine le Bost *****

Vakantiehuis Domaine le Bost
Domaine le Bost
9,3

78 reviews over Vakantiehuis Domaine le Bost in het Nederlands

Ontspannen plek voor het hele gezin!

Brenda en Pascal Reenders, 24-6-2017

De Nederlandse eigenaren Menno en Jet weten zeker wat gastvrijheid is. Vijf avonden per week kun je mee-eten; mag, hoeft niet. Wij hadden een heerlijke tuin en terras voor onze gite, waar het goed vertoeven was. Dus daar zaten we zelf ook prima. Twee avonden hebben we genoten van het lekkere eten van Menno en de gezelligheid van de andere gasten. We zijn in juni geweest met onze kinderen van 2 en 4 en voor hen was het ook super dat ze lekker konden spelen met de andere kinderen. Die waren ook allemaal in de leeftijd van 1 t/m 4 jaar en allemaal Nederlands. Perfecte speelkameraatjes dus. De sfeer op Domaine le Bost is super ontspannen. Echt vakantie dus voor iedereen!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Wat een heerlijke plek!

fam. Meeuwesen, 3-9-2016

Voor ons de tweede keer! Wat is het toch een heerlijke plek..!

We hebben weer genoten... van alles!!

De prachtige omgeving, de geweldige sfeer, het mooie huisje, het heerlijke eten, de lekkere wijn, de gezelligheid, de gastvrijheid en niet te vergeten de onwijs leuke mensen! De kans op een derde keer Le Bost is vrij groot..! ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Perfect vakantiepark in Dordogne!

Tanja van Westen, 25-8-2016

Ook wij hebben een prachtige vakantie gehad bij Le Bost. We zaten in een tent en in huisje thiviers, erg mooi. Goede bedden en veel lekkere (lig)stoelen bij het huisje en op het park zelf. Onze kinderen zijn 1 en 7 jaar. Voor hun (en dus voor ons) was het park perfect. Ze konden heerlijk hun eigen gang gaan met allemaal vriendjes van dezelfde leeftijd. Mooi kleinschalig overzichtelijk vakantie park met in totaal 11 gezinnen. Genoeg buiten en binnen speelgoed. Zwembad is prima. De kinderen hebben er veel plezier van gehad. Alleen is het voor de hele kleine kinderen iets minder ze kunnen niet staan, maar dat is wel goed opgelost met kleine kinderbadjes. Je kunt 5 keer in de week vrijblijvend mee eten. Heerlijk gegeten en handig met de kinderen die daarna kunnen gaan spelen. Er werd apart gekookt voor onze zoon met melkallergie helemaal top! Broodjesservice geweldig ook hier werd meteen brood geregeld zonder melk. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt en dorpje Thiviers vlakbij. De Dordogne vonden we prachtig. Er is heel veel te doen in de omgeving. We komen graag nog een x terug. Tot ziens!

met kids 3 en 6 jr lodgetent

Sylvia, 20-8-2016

2 weken in Lodgetent met kids (3 en 6 jr)

Luxe ruime tent met heerlijke bedden, eigen sanitair en waanzinnig uitzicht met veel privacy en uitzicht op t zwembad. Gastvrije eigenaren! BBQ op donderdag en de bonte avond vonden wij super gezellig! In de avond gezellig borrelen op t terras tegen schappelijke prijzen!! Mooie Omgeving Op 5 min. een strand met zwemmeer geschikt voor kleintjes. Veel leuke uitstapjes in omgeving. Onze kids v 3 en 6 konden op t ruime en toch overzichtelijke domein heerlijk spelen en hun gang gaan. Er was geen gevaar v water of verkeer. Grote sociale controle en zwembadtrap stond omhoog als er geen mensen waren. Onze oudste ging ravotten in het bos en bramen plukken met vrienden.. onze jongste ging zelf naar de trampoline of speelschuur....Wij komen graag weer terug! Maar ervaren ook graag altijd iets nieuws..wie weet komen we toch nog een keer " thuis " op Domaine le Bost als er nog een plekje is..Bedankt Menno Jet Nena Abe en Lotte .en medegasten..voor een geweldige zomervakantie!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wat een ontspannen en fijne week!

Marchien en Raoul, 11-8-2016

Hier wil je graag naartoe als je jonge kids hebt (tot 10 jaar zou ik zeggen) en je zelf ook vakantiegevoel wilt hebben! Doordat er wel 5 avonden table d'hote aangeboden wordt wordt je volledig ontzorgd door Menno en Jet! Heerlijk eten tegen hele schappelijke prijzen. Half zeven eten de kids (ouders borrelen lekker op het terras), zeven uur gaan ouders aan tafel en spelen alle kindjes heerlijk in de vallei. ELke dag kun je je ontbijtbestelling qua brood en verse jus doorgeven en dat staat de ochtend dan klaar voor je. Doordat het Nederlandse eigenaren zijn eigenlijk alleen maar Nederlanders die er zijn en alle kindjes vermaken elkaar waardoor jij alle tijd hebt voor... niks! Alles wordt in een erg ontspannen sfeer neergezet door Menno en Jet. Op het terrein is erg veel te doen voor de kids en ze kunnen niet weg, dus je kan ze heel veel vrijheid geven zonder dat dat kwaad kan. Wij hadden gite Perigeux en dat was prima. Vrienden van ons zaten in de safaritent en dat zag er ook super uit, alleen moet je 's nachts wel naast je tent naar het toilet dan bv. Dat heb je in een gite niet. Als je er behoefte aan hebt kun je dus ook heel makkelijk 'contacten' met andere ouders, maar niks moet, alles mag. Wij gingen erna door naar een camping maar dat was echt even afzien na een week zo ontzorgd te zijn geweest!

geweldig

Jos, 29-7-2016

Jet en Menno zijn zeer gastvrij (zo hielp Jet ons goed toen we problemen hadden met de auto). Op hun terrein en daaromheen is alles wat je nodig hebt: zwembad, meertje+strand, stadje, supermarkt op 5 min lopen, speelschuur, genoeg speelplek voor de kinderen. Onze kinderen (2 en 4) hebben zich enorm vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Super tent met eigen sanitair

Sabine, 23-7-2016

We hebben genoten. Menno en Jet ontzorgen je volledig, 5x per week wordt er gekookt. Vers brood en verse jus voor 's ochtends! Dekbedden voor in de tent heerlijk dik. En voor kids veel mogelijkheden om te spelen: trampoline, zwembad (helaas bovengronds) een grote speelschuur etc etc.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Genieten met een hoofdletter!

eva, 18-7-2016

Eigenaren Menno en Jet weten precies hoe je een vakantie aanpakt. Aan alles is gedacht, alles wordt verzorgd en aan (bijna) niks hoef je te denken. Het enige waar je je druk om hoeft te maken is ben ik op tijd voor het geweldig verzorgde eten! Kortom: enorm ontspannend!
Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk genieten

nadia, 13-7-2016

Super plek met zeer gastvrije eigenaren. Voor kinderen ideaal met trampoline, glijbaan, schommel en speelschuur.

Heerlijk dat je kan mee eten als je dit wil. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Ontspanning voor het hele gezin!

Suus, 11-7-2016

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Domaine le Bost. Een schitterende plek waar de kids zich de hele dag goed vermaakten in de uitgestrekte tuin, in het zwembad, op de trampoline of in de speelschuur. En dankzij de kookkunsten van gastheer Menno en de verse broodjes die we 's ochtends konden krijgen, hoefden wij ook nergens aan te denken. Het was echt fantastisch!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine le Bost in Thiviers (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine le Bost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine le Bost scoort een 9.34 uit 10 op basis van 79 reviews.