Vakantiehuis Maison DuPuy ***

Maison DuPuy

1 review over Vakantiehuis Maison DuPuy in het Nederlands

Mooie gite in het centrum van Cublac - Terrasson

Rob Vermeulen, 19-8-2008

Nicolas en Laurence DuPuy zijn vrienden van ons geworden. Ze hebben het aangrenzende huis uit 1800 verbouwd en omgebouwd tot een vakantiehuis. De inrichting is Frans, maw alles is er, maar geen luxe. Veel Nederlanders en Vlamingen zullen dit als eenvoudig ervaren. Het zwemad, door Nicolas zelf gebouwd is erg mooi en dat deel je met de familie DuPuy. Cublac ligt op 1 km van Terrasson. De gratis tennisbaan van de gemeente ligt naast Maison Dupuy.

Volgens Nicolas is er slaapruimte voor max personen. Volgens onze standaard slaap je er luxe met 4 tot 6 personen. We hebben het huis nu 25 keer verhuurd en hele leuke reacties gehad.

Nicolas en Laurence en hun 2 dochtertjes zijn perfecte gastheren.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison DuPuy in Terrasson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison DuPuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison DuPuy scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.