Vakantiehuis Tamnies

Tamnies
7,5

2 reviews over Vakantiehuis Tamnies in het Nederlands

Ingrid, 13-5-2008

Prachtig gelegen vakantiehuis wat wel wat aan renovatie toe is. Kapotte stoel van zithoek, afwasmachine die lekt zodat je een paar keer per dag moet dweilen. Slechte bedden ze zijn doorgezakt. Zekering van boiler sloeg iedere keer door zodat we geen warm water hadden. Eigenaar probeerde het wel iedere keer op te lossen. Zwembad konden we nog niet gebruiken helaas
Gereisd familie in mei 2008

Jolanda, 25-9-2007

Wij hebben hier een supervakantie gehad. Zeer peutervriendelijk. Tuin is omheind, groot zwembad en apart kinderbadje. Ook het zwembad is volledig omheind en beveiligd met infrarood. Dus dubbel beveiliging. Het enige nadeel was dat je dan ieder half uur op een knop moet drukken, maar dat vonden wij geen probleem. eigenaar erg vriendelijk. wasmachine, afwasmachine, ktv + dvd speler. Het enige minpuntje vonden wij dat de televisie erg hoog stond (tegen het plafond) dus niet fijn om naar te kijken. Wij zijn in het naseizoen gegaan. De prijs is dan nog betaalbaar. In het hoogseizoen is de prijs ruim 4x zo hoog!
    Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tamnies in Tamnies (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tamnies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Tamnies scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.