8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Grottes de Roffy**** bij :

71 reviews over Camping Les Grottes de Roffy in het Nederlands

misschien volgend jaar wel weer!

Maaike Wapenaar, 16-8-2017

Fijne kleinschalige camping met prima plaatsen, schaduw en zon. Gelegen in een prachtig gebied, diverse kastelen in de buurt.

Stacaravans en gewone kampeerplekken staan door elkaar. Onze stacaravan was in goede staat, compleet en netjes. Toch blijf ik een bed van 140x190 voor 2 volwassenen altijd wel wat klein vinden.

Elke dag vers stokbrood. Fijn zwembad met glijbanen = kinderen blij.

Prima eten in restaurant en bij de afhaal.

Animatie voor kinderen is wel in het Frans.

Het weer in de Dordogne blijft onvoorspelbaar, de ene dag 30 graden met zon, de volgende dag 20 graden en bewolkt met af en toe regen.

Misschien komen we volgend jaar wel weer terug!

Super camping

Coolen, 15-8-2017

Zeer mooie camping met erg leuk zwembad.

Wij zaten on een Safaritent via de camping zelf.

Erg mooie tent veel privacy.

Rustig in de avond

Geen camping voor tieners maar onze kinderen van 2/8 en 10 hebben zich prima vermaakt.

Sanitair werd vaak en goed schoongemaakt.

Als ik toch een minpunt moet noemen zijn de auto's die je voor de tent moet parkeren.

Al met al een super camping met aardig personeel.

Alleen jammer dat we niet zo'n mooi weer hebben gehad.

Gereisd familie in juli 2017

Fijne camping, geweldig zwembad, matig sanitair

Teiz, 14-8-2017

Complete camping met een geweldig zwembad, maar met verouderd sanitair.

De meeste plekken zijn ruim en liggen tussen de stacaravans en safaritenten. Het zwembad is groot genoeg voor alle gasten van de camping. Helaas werd er massaal handdoekje gelegd, dus het is altijd weer afwachten of er nog een ligstoel vrij is.

Voor de kinderen is er veel te doen en alhoewel er door de animatie activiteiten werden georganiseerd viel de uitvoering ervan vaak tegen. Zo stelde de kinderdisco helemaal niks voor.

Het sanitair valt tegen, is verouderd, cabines zijn klein en de douches zijn afwisselend koud of te heet.

Speeltuinen en horeca zijn prima, sportterrein ook gedateerd en stelt weinig voor.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping in een mooie omgeving

Suzan, 8-8-2017

Wij zijn hier op vakantie met jonge kinderen van 4 en 7 jaar. Het zwembad is erg leuk en heel schoon. De glijbanen zijn ideaal voor kleine kinderen zonder diploma, omdat ze niet in een bad terrecht komen. Je mag ook met banden, luchtbedden etc. in het zwembad en er zijn geen kledingvoorschriften.

Het restaurant is erg lekker en de bediening is prima. Er is een leuk pleintje om 's avonds een drankje te doen. Daar is ook regelmatig live muziek in de avond. De animatie is ons verder wel tegen gevallen. Er zijn veel sport activiteiten, maar die zijn vooral voor oudere kinderen. In de avond is er niet veel te doen voor kleine kinderen behalve de speeltuin. Deze is wel erg leuk en naast het terras. De plekken zijn erg mooi en groot genoeg. Staanplaatsen en huuraccomodaties staan door elkaar. De staat van het sanitair is oud maar wel prima. Wij vonden dat er beter schoon gemaakt mocht worden. Alles wordt afgespoeld met een tuinslang en nat achter gelaten.

Gereisd familie in juli 2017

Voor ons niet nog een keer

Mo en co, 7-8-2017

Zaten in stacaravan. Alles staat hier door elkaar wat op zich niet erg is maar sommige ouders lijken hierheen gekomen om de longetjes van hun 1 à 2 jarigen te trainen...vanaf half 6 's-morgens. Je moet ertegen kunnen. Restaurant + winkeltje duur. Zwembad erg vol. De schoonmaakcheck nog nooit zo streng meegemaakt, terwijl dit duidelijk vóór ons niet het geval was geweest. Wij werden afgerekend op vuil dat er voor onze intrek al zat. Beetje jammer
      Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping en omgeving!

Hoppy, 6-8-2017

De faciliteiten van de camping waren super. Heerlijk zwembad, hele leuke glijbanen voor de (jongere) jeugd, campingwinkeltje, speeltuin en receptie (meedenkend en vriendelijk). Het sanitair is zeker niet modern maar wordt zeer regelmatig schoongehouden. Het enige minpunt aan de camping vond ik de grootte van de kampeerplekken. Wij hadden denk een 60-70 m2 waardoor zeer beperkte mogelijkheden om te zitten en de kids te laten spelen. Daarnaast miste ik sowieso wat meer plekjes waar de kinderen goed konden spelen of de ouders een potje jeu de boule of ander spelletje. Er was wel beneden de camping mogelijkheid voor activiteiten, maar vind persoonlijk wel prettig om mijn kind van 2 in vizier te houden en dat hi ook wat ruimte heeft.

Omgeving van de camping wel geweldig met supermarkt op 10' rijden + rivier de Dordogne (kano-, zwemogelijkeid) + klimbos en vele andere activiteiten in de nabije omgeving.

Animatieteam vond ik qua uitstraling matig, mag iets enthousiaster op de jongeman na.

Annelies Cuvelier, 30-7-2017

Een hele toegankelijke camping met jonge kinderen. Onze kinderen van 7 en 9 vonden onmiddellijk aansluiting bij de andere kinderen en hadden de tijd van hun leven. Het zwembad met de glijbanen vonden ze heel leuk. Het restaurant is ook een aanrader.

absolute aanrader

frans stokman, 29-7-2017

werkelijk niets op aan te merken. Grote plaatsen, schoon,vriendelijk personeel. De organisatie klopt gewoon.
      Gereisd met partner in mei 2017

supervakantie

claeysens marc, 9-6-2017

gezellige rustige vakantie , zeer vriendelijke uitbaters en super vriendelijk personeel . alles wat je nodig hebt om er een geslaagde vakantie van te maken vindt je er .leuke bar , winkeltje , zwembad , sportvelden , fijne omgeving .
      Gereisd met partner in juli 2016

Gezellig en gemoedelijk

Joost Huesken, 27-12-2016

Het is een mooie goed verzorgde camping. Kinderen kunnen rustig over de camping lopen. Het zwembad is nieuw en mooi. Glijbanen erg leuk. De bodem bobbelt af en toe maar dat is niet gevaarlijk ofzo. Restaurant is heel goed en de bar is gezellig. Ook goed dat de camping actie ondernam op de animatie waardoor Liz en Isabelle kwamen.

Op de camping zitten vooral Nederlanders Engelsen en Fransen. Van alles wat dus. Wel veel terugkerende gasten waardoor het even tijd kost voor kinderen om aansluiting te vinden.

Sanitair is schoon en in voldoende mate aanwezig. Het afwas en was gedeelte is nieuw en een mooi met goed het water. De omgeving is ook erg mooi en Sarlat (met de markt is top). Ook het kajakken op de Dordogne was top. Kortom goede camping mooie omgeving voor een redelijke prijs.

Aandachtspunten: sanitair is aan vernieuwing toe. Vloer zwembad bobbelt. Honden lopen af en toe los (vinden wij niet prettig).

Als we weer naar de Dordogne gaan dan is deze camping zeker een kandidaat.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Grottes de Roffy in Ste.Nathalène (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Grottes de Roffy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Grottes de Roffy scoort een 8.45 uit 10 op basis van 95 reviews.