Camping Vaures

9,5

10 reviews over Camping Vaures in het Nederlands

onvergetelijke vakantie

Amanda van Engers, 20-8-2016

Gezellige boerencamping, ongelooflijk gastvrij en leuk met de kinderen. De kinderen hebben zich geen moment verveeld, wij komen zeker nog eens terug
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke boeren camping

kros, 15-8-2016

Een fantastische camping voor kinderen.

Sanitair is schoon.

Voldoende activiteiten voor jong en oud.

Accommodaties zijn wat verouderd mogen opgeknapt worden.

Onderling heerst er een goede sfeer je merkt wel dat bepaalde mensen na elkaar toe trekken die er al langer komen.

Brigitte Ronald Robin Jesse

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastisch leuke boeren camping

Groenwold, 13-8-2016

Afgelopen juli hebben we 2.5 weken op deze leuke camping mogen verblijven. Hier kan bijna alles maar er is niks dat moet. Vanaf je ruime plek heb je een prachtig uitzicht over het landschap rond de camping. Op het terrein staan een paar (sta)-caravans, verder is het vrij ingedeeld. Midden op het kampeerterrein staat een boeren zwembad, simpel maar leuk en schoon. Tevens is er een lange kabelbaan aanwezig. Bij de toiletten achteraan op de camping is een trampoline, glijbaan en schommel.

Er heerst een gezellige en open sfeer op de camping, als je wilt wordt je overal bij betrokken, als je dat niet wenst kun je lekker op je zelf zijn, en alles daar tussenin. Voor de gasten wordt veel georganiseerd. Kanotochten, kartmiddagen, bierproefavonden, barbecues, pizza avond, hollandse snack avond, leuke kinderactiviteiten,... Zaterdagmorgen kun je met de camping4x4 het bos in om te crossen en aansluitend broodjes te bakken, erg leuk voor de ouders en de kids. 's Avonds is er vaak bar of kampvuur, hier kun je nadat de kinderen op bed liggen nog even gezellig aanschuiven. 's Morgens is er een bakker op de camping met vers brood.

Je moet het maar eens ervaren hoe leuk deze camping is. Henri en Sofie, dank voor de donders ;-) leuke tijd!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Boerencamping met gastvrije service!

Fam. Janssen-In de Betouw, 18-8-2015

Wat een heerlijke boerencamping in een prachtige, niet te toeristische, omgeving waar genoeg te doen valt. Lekkere ruime schaduwplekken voor caravan/tent ("op basis van zoek zelf je plek maar uit"), mooie ver-gezichten en zonsondergangen (soms staat er dan wel ineens een koe in je beeld), keurig onderhouden sanitair, 5x per week zeer uiteenlopende kinderactiviteiten voor alle leeftijden (o.a. crossen door de bossen met een 4x4 en dan vervolgens broodjes bakken aan een stok), diverse "eet-avonden" per week (pizza uit de oven op het kampvuur, geheel verzorgde bbq-avond met saladebuffet waarbij je zelf je vlees grillt, maar ook een Hollandse frietkraam-avond). Heel gastvrij, vriendelijk gezin die de camping runt. Onze dochter van 5 jaar wilde het liefst de hele vakantie op de camping blijven.... En het allerfijnst: alles kan, niks hoeft! Top vakantie gehad - we will be back!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leukste camping ooit!

Carole Tefij, 17-8-2015

Volgens mijn jongens de leukste camping ooit! En ik deel deze mening. Wij hadden een caravan met voortent gehuurd voor 2 weken. Alles zat erop / eraan, keuken en koelkast in de voortent. Eenvoudig maar perfect! De eigenaren zijn uiterst behulpzame geweldige mensen. Henri en Sofie, dank jullie wel voor de geweldige tijd bij jullie. Niets was teveel en de activiteiten waren super. De jongens staan al weer te trappelen voor volgend jaar!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wanneer kunnen we weer?

Sandra, 10-8-2015

Een camping waar alles mogelijk is! Met de 4x4 de bossen in, brood bakken boven het kampvuur bij de boomhut, plonsen in het waterbassin, met de kabelbaan roetsjen of 'gewoon' van de glijbaan... 's avonds gezellig bij het kampvuur, wekelijks patat of bbq en een gezellige baravond. Begin augustus de voorpret en de dag van de Cross Noir (zwarte cross). Oergezellig op de camping, lieve eigenaars die overal voor openstaan en zo geweldig betrokken zijn dat je je bijna familie voelt! Een topcamping dus!
Gereisd anders in juli 2015

Super vakantie gehad,

Paul gravesteijn, 8-8-2015

Ik heb met de kinderen een super vakantie gehad,

3 weken zijn voorbij gevlogen, Dank voor de gastvrijheid en de activiteiten voor de kinderen.

Volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Supervakantie

eva, 7-8-2015

Wat een supervakantie gehad. Alles gaat in een gemoedelijke, familiale en ongedwongen sfeer. Je kan je tent neerzetten waar je wil, geen vaste plaatsen als je maar rekening met elkaar houd.

Een aantal keer per week een kinderactiviteit. 's-avonds kampvuur. iedere week kan je een keer mee in 4x4's door de bossen.

Enige nadeel is dat de bakker niet op de camping komt en je ochtends zelf brood moet halen in het dorp, tegelijkertijd is de sfeer op de camping ook zo dat campinggasten voor elkaar brood meenemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

wat een feest

navire64, 25-8-2012

Het was onze eerste keer bij Henry en Marianne op de camnping maar wat een belevenis zeg.

We hebben van alles mee mogen maken: elke dag een gezellig kampvuur waar iedereen zich welkom voelt, een bosrit met een Landrover ( de kinderen hebbben het er nog over) en de geweldige kinderaktiviteien van Marjanne. Lekker zwemmen in het voerenbad en in het zwemmeer in St.Saud

Ook werdt er een "ZWARTE CROSS" georganiseerd met deelnemers uit Nederland en Frankrijk. Heel gezellig.

Door alles wat we gedaan hebben nog geen gelegenheid gehad om de omgeving een goed te verkennen. Dat gaan we volgend jaar dan maar doen.

Jullie zijn nog niet van ons af!!!!!!

Groeten van Peter ( Fritzz) Natascha,Tim en Lisa

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super leuke en gastvrije boerencamping

pieter, 17-8-2010

De eigenaren zijn super gastvrij en betrokken bij de gasten.

Door de kleinschaligheid van de camping heerst er een intieme, gezellige en ongedwongen sfeer.

Voor de kinderen worden activiteiten georganiseerd.

Voor ouderen en volwassenen 's-avonds kampvuur en autoritten

Het is een boerencamping dus leuk voor de kinderen, varkens mogen gevoerd worden met restjes.

Helemaal top is de ingegraven trampoline!

Wij zijn langer dan gepland gebleven, dat geldt voor meer bezoekers!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vaures in St. Saud (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vaures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vaures scoort een 9.48 uit 10 op basis van 10 reviews.