8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Clairière (Glamping)*** bij :

17 reviews over Camping La Clairière (Glamping) in het Nederlands

Niet geweldig, maar ook niet vreselijk.

Vegt, 29-7-2017

Wij zaten in n sta -caravan . Hadden een aan de rivier gehuurd, bij aankomst bleek dat helaas niet zo te zijn. Geen leuke plek, tussen allemaal vaste seizoens sta- caravans .

Caravan wel schoon van binnen, ( behalve t bestek ) maar niet van buiten. Helemaal groen uitgeslagen. Dak bleek ook lek , bij een regenbui. Werd wel naar gekeken, maar niks aan gedaan.

Wel leuke dingen te dien in de buurt, strand natuurlijk ( Mimizan) en kanoën in de buurt ook aanrader.

Lekker Vers brood smorgens in t barretje . Vriendelijk personeel .

Gereisd familie in juli 2017

super camping

H KORVING, 12-7-2017

De camping La Clairiere is mooi gelegen met vriendelijke eigenaar. Komen zeker terug als we weer in deze buurt op vakantie gaan.
      Gereisd anders in juli 2017

Coolen, 13-6-2017

Fantastisch rustig goede keuken fijne eigen aar . 10 punten

Helen, 9-6-2017

Het is een gezellige en vriendelijke camping. Zeer behulpzame eigenaar en personeel. Komen zeker terug als we weer in deze buurt zijn. Kortom een aanrader.

gastvrij

Joop, 8-6-2017

Zo hoor je mensen te behanndelen.Je voelt je zeer welkom. uitstekend zwemad en restaurant. Via een zeer goed fietspad fiets je in 45 minuten naar Mimizan. Een niet te drukke badplaats, wat ook gezelligheid uitstraalt. Zijn we in de buurt, wij gaan hier zeker weer heen.
                Gereisd anders in juni 2017

Fantastische tijd gehad! Dicht bij zee

sanne, 3-8-2016

Boek de safaritent van Tendi (met badkamer). Super! Wel jammer dat er geen gratis wifi was.
                Gereisd familie in juli 2016

Heerlijke vakantieplek

O. Fredrikze, 12-7-2016

Eind juni op deze kleine camping geweest. Vriendelijke eigenaren die ook nog een beetje Nederlands spreken. Mooie omgeving en lekker dichtbij zee.

Wij zaten in een safaritent met badkamer. Heerlijk want alles wat we nodig hadden was aanwezig (geen gesleep met spullen) en mooi gelegen.

Gereisd familie in juni 2016

Nooit meer

Gast uit Nederland, 2-7-2016

Op zich prima camping maar 100 Poolse en Spaanse seizoenarbeiders in de huisjes waardoor er vaak overlast is, Zij staryen al om 0500-05.30 en vertrekken dan en masse van de campng met veel te veel geluid, gepraat. 'S avonds ook vrij veel overlast, zij lojken niet te beseffen dat ze op een camping staan. Ik kom hier niet meer terug
                Gereisd familie in juni 2016

hmmm

familie kind 7 en 17, 29-8-2015

Weinig onderhouden...sanitair versleten en niet proper...zwembadrooster stuk waardoor nog kleiner...wegen heel stoffig...veel geurhinder van papierfabriek...zee prachtig...meer met bloemen wandeling de moeite
                Gereisd anders in augustus 2015

Niet wat er beloofd werd

Koen Denissen, 25-8-2014

"Calme et ombrageux" is de slogan van de camping. Zeker het eerste is een flagrante leugen. Eén maal in de week is het fuif. Tot 4 uur in de ochtend luide muziek. Gelukkig hebben we in die 12 dagen dat maar één keer moeten meemaken. Nochthans vooraf via email er zéér stellig op gewezen dat rust, en zeker nachtrust, zéér belangrijk voor ons is. Op een deel van de camping is er bovendien ook nauwelijks schaduw. De nacht nadat het 4 uur was geworden was er van een groep jongeren nabij onze tent ook lawaai, nadat mijn Nederlandse buurman om half vier 's ochtends ook poolshoogte kwam nemen, ben ik zelf naar deze jongeren toegestapt. Vooraf de campinguitbater trachten te bereiken, maar die neemt absoluut niet zijn verantwoordelijkheid. Hij stelde zelfs dat het jongeren zijn en stelde daarbij impliciet dat ik het er maar moest bijnemen. Dat ik betaald had voor een "rustige" camping was voor hem blijkbaar niet van tel.
                Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Clairière (Glamping) in St. Paul-en-Born (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Clairière (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Clairière (Glamping) scoort een 8.36 uit 10 op basis van 97 reviews.