Vakantiepark Domaine d'Essendiéras ***

Golf staat centraal

Paul, 15-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Als je van golf houdt dan is dit een heerlijke plek. De overige faciliteiten zijn ook helemaal op orde en toch draaide het voor ons vooral om de golfbaan. Wij verbleven in een heerlijk, compleet chalet. De afstand naar oefengreen, broodservice, tennisbaan en kasteelzwembad is ± 1km. Er wordt veel gebruik gemaakt van de auto op het domein.

De visvijvers zijn mooi, het vangen (op voorns na) vrij lastig. Vissers met waadpakken en bellyboats waren ook niet heel succesvol.

De BBQ en Mosselavond werden zeer goed bezocht en het niveau van het eten was uitstekend. Ik kan u (als golfliefhebber) een bezoek echt aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig huis, heerlijk gelegen

Ronald, 1-5-2017
  • Onderkomen10

Prachtige locatie, veel privacy en tegelijkertijd niet eenzaam gelegen. Huis La Borderie is werkelijk van alle gemakken voorzien en zeer fraai ingericht.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Kamperen met veel faciliteiten in mooie omgeving

Fam. De Groot, 11-2-2017
  • Onderkomen8

De afgelopen jaren kamperen wij, gezin met 3 kinderen, met veel plezier op Domaine D'Essendieras. Het is een kleine camping met circa 14 ruime plekken met privé sanitair op een uitgestrekt landgoed met 2 mooie kastelen. Het landgoed ligt prachtig in de heuvels en is van alle faciliteiten voorzien: meertjes om te zwemmen, vissen en trapbootjes, twee zwembaden, tennisbaan, golfbaan, mogelijkheid om paard te rijden, speeltuin, voetbalveld, mogelijkheid om aan te sluiten bij de bbq of mosselavond heel sfeervol bij het kasteel of anders heerlijk eten bij de bistro van de golfbaan. En groot voordeel: zelfs in het hoogseizoen als alles bezet is op het Domaine, ervaar je op het uitgestrekte landgoed nog steeds rust. Voor ons de perfecte combinatie van in rust en luxe te kamperen maar wel voorzien van alle faciliteiten die je je maar wensen kunt. Voor de kids zijn er veel andere kinderen om mee te spelen en veel leuke dingen om te doen. Ook in de omgeving veel leuke activiteiten en mooie dingen te bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fantastisch !

Tamara, 30-1-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ik kan alleen de villa Belle Vue beoordelen omdat we daar reeds twee maal gelogeerd hebben. Onze betrachting was een aangename en tegelijk een veilige plek te vinden voor onze kleinkindjes van 2 en 4 jaar (2014) te vinden en dat hebben we hier gevonden. Ideaal ! De tuin kan volledig afgesloten worden zodat de kindjes niet weg kunnen. De toegang tot het zwembad is ook beveiligd. Dit jaar was er nog een 3de kleinkindje bij van 1 jaar. Onze kinderen, onze kleinkinderen en vooral wij hebben hier reeds 2 keer een prachtige tijd doorgebracht. Dit jaar gaan we terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijke ontspannen vakantie!

Fam. Meeuwse, 29-1-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben in een vakantiehuis gezeten en een heerlijke rustige en ontspannen vakantie gehad. Het uitzicht op het kasteel en de golfbaan was heel erg mooi! De familie Bakker is heel erg gastvrij, vriendelijk en zeer behulpzaam. Hert huis is van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader voor als je helemaal tot rust wil komen!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke ontspannen vakantie!

Fam. Meeuwse, 29-1-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke en rustige vakantie gehad op dit domein. Hier kom je helemaal tot rust in de mooie natuur. Met uitzicht op het kasteel en de golfbaan. De familie Bakker is zeer gastvrij en heel vriendelijk. Wij hebben erg genoten van deze vakantie in ons vakantiehuis met privé zwembad. Het huis was helemaal compleet en van alle gemakken voorzien. We kwamen niets tekort. Een echter aanrader voor als je echt tot rust wilt komen!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Briljant!

Robbert, 23-1-2017
  • Onderkomen9

Heerlijke omgeving!! Voor iedereen wat wils; mountainbiken, zwemmen, golfen, BBQ'en, tennissen en super service! Met 6 vrienden in een top huis met prive zwembad. Tirelire zeker een aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2016

Een heerlijke ontspannende vakantie!

Marijke Logeman, 21-1-2017
  • Onderkomen10

Het is een prachtig uitgestrekt domein vol rust, met een fijne negen holes golfbaan die niet gaat vervelen. Voldoende mogelijkheden om in prachtige zwembaden te zwemmen of in de zwemvijver. Het is geen zwemcircus, maar ook voor kinderen heerlijk om te verblijven. Campeerplaatsen hebben voldoende privacy, maar je voelt je niet opgesloten. Vooral eigen douche en toilet op de campingplaats voelt heel luxe aan! Gezellige familie die het domein runt en altijd zeer behulpzaam is. Ook heerlijk gegeten in het restaurant. Kortom een echte aanrader en daarom kan ik ook niets bedenken wat niet goed is.
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk oord!

Bram de Jonge, 18-1-2017
  • Onderkomen9

Mooie omgeving. Heel veel bijzondere plekken om te bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

het is hier fantastisch!

gerardus, 17-1-2017
  • Onderkomen9

We zaten in een paviljoen. Ruim, gezellig en volledig ingericht, met zwembad.

Heerlijk rustig, met uitzicht op de paarden, Natuur is prachtig, heerlijk wandelen, vriendelijke mensen, van alles en nog wat te doen: zwemmen, golfen, tennissen, fietsen, roeien, waterfietsen. Kortom: je hoeft je geen minuut te vervelen. We komen er al jaren met heel veel plezier

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domaine d'Essendiéras bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine d'Essendiéras in St. Medard d' Exicideuil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine d'Essendiéras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Domaine d'Essendiéras scoort een 7.92 uit 10 op basis van 39 reviews.