Vakantiepark Grezelou Maisons de Vacances ***

8,7

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten8,0

20 reviews over Vakantiepark Grezelou Maisons de Vacances in het Nederlands

Heerlijke plek in typisch Frans, gedateerd, huisje

JanDirk Buining, 23-7-2017
  • Onderkomen8

Voor ons gezin, 2 tieners van 17 en 18 én onze hond, is het huisje van de noodzakelijke gemakken voorzien en het zwembad is perfect. De douche- en toiletvoorziening bij het zwembad is gedateerd, maar zéker functioneel.

De helling vanaf de receptie/zwembad omhoog naar het huisje toe, is pittig en is zowel voor wandelaars (klimmen) én voor de auto best een uitdaging (slippende banden). Vor ouderen is het ons inziens minder aan te raden.

Dat de Wifi alleen bij de receptie is, is even wennen (2 minuutjes lopend de heuvel af), maar het helpt wel bij het relax-gevoel (géén emails, whatsapps ed., tenzij je 3G aanzet natuurlijk...).

Met de vele bezienswaardige dorpen, markten en steden in de buurt en grote supermarkten op een half uur rijden, is het een perfecte vakantieplek!

Wij komen zéker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne rustgevende en zonnige vakantie

N. Kortland, 21-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Zeer rustgevend. Bosrijke en natuurlijke omgeving. Goed schoon en rustig zwembad. Fijne omgeving met weinig verkeer. Het huisje voor 6 personen (Vaillant) is voor 6 volwassen personen echt te klein. De hoeveelheid stoelen buiten is daar ook niet op berekend. Wij hadden 3 kinderen onder de 14 mee, en dat was wel ok. Het huisje zelf is echt out-dated, je kan hier ook alleen goed vertoeven in de zomer, in de buitenlucht. Er is zo goed als geen receptie of contact met andere mensen of de verhuurders. Het interieur intern moet vervangen worden. De badkamervoorzieningen en de keuken is onder de maat. Wie opzoek is naar vertier of naar contact met andere gasten moet hier niet zijn. Voor mensen met honden die uit de drukke stad komen is dit vakantieadres een verademing.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooie rustige plek

Arvid, 8-10-2014
  • Onderkomen7

De huisjes liggen in een mooie omgeving, rustig maar toch dicht bij de Dordogne (restaurants, canoën, winkels, etc). Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij hebben in ieder geval genoten :)
Gereisd met partner in januari 2014

Een plek om zeker terug te komen

Ronald Lagerberg, 15-12-2013
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Grezelou is leuk kleinschalig, met super gastvrije Nederlandse eigenaren. Een perfect zwembad, 4 keer per week de mogelijkheid om aan te schuiven bij de table d'Hote. Emmelieke kookt heerlijk en je voelt je echt te gast!

Het park is heel kindvriendelijk ook door het samen spelen met de kinderen van Emmelieke en Barend. De ligging is prima aan de rustige kant van de Dordogne (grens met de Lot), maar op korte afstand van allerlei leuke plaatsjes en bezienswaardigheden. De huisjes zijn prima, maar een aantal bedden zijn wel aan vervanging toe. Dit is een plek waar we zeker terug willen komen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013
Barend en Emelieke Lambrechtsen, Eigenaar, 26-2-2014

Dank voor alle mooie beoordelingen. Wat wij graag willen vermelden voor onze gasten van aankomende zomer 2014 is dat wij deze zomer niet zelf ter plaatse zullen zijn. Onze bijzonder vriendelijke en gastvrije Nederlandse beheerders Reg en Agnes zullen onze gasten ontvangen deze zomer. Dat betekent ook dat er geen table d'hote zal worden gekookt deze zomer. Verder zal alles zijn zoals onze gasten van ons gewend waren.

Hartelijke groet en een mooie vakantie op Grezelou toegewenst!

Heerlijke vakantie gehad in Grezelou

Fam. de Nooijer, 21-10-2013
  • Onderkomen8

Wij hebben in tijden niet zo'n fijne vakantie gehad als in Grezelou bij Barend en Emelieke en hun lieve en leuke kinderen. Ons jongste zoontje van 5 had helaas kort voor de vakantie zijn scheenbeen gebroken, maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Wij zaten in het eerste huis dus dat was wel prettig en Barend en Emelieke hebben meegedacht over hoe we hem in en uit het huis konden krijgen en het is uiteindelijk helemaal goed gegaan, mede dankzij de inventiviteit van Barend. Ons huis was eenvoudig, maar volledig ingericht. Veel privacy bij de huisjes en de gezelligheid kan je zelf opzoeken bij het zwembad of de speeltuin of bij de absoluut aan te raden table d'hote. Barend en Emelieke hebben gastvrijheid zeer hoog in het vaandel staan en daar hebben wij en onze twee jongens van 5 en 7 erg van genoten. Wij komen hier graag nog eens terug en het is echt een aanrader voor mensen met (jonge) kinderen die van het franse leven, lekker eten, privacy en ook gezelligheid houden.

Super vakantiehuisjes

Evelien & Douwe , 5-10-2013
  • Onderkomen8

Een klein maar zeer fijn vakantieparkje!! Veel privacy door de huisjes op een beboste berg en een gezellig zwembad en speelplek beneden. Barend en emmelieke zijn fantastisch gastvrij en behulpzaam. Huisjes zijn basic qua inrichting maar heel lekker koel en donker met de luiken. Onze kinderen (4, 2 en 9 mnd) hebben goed kunnen slapen, buiten spelen (hertjes zoeken!!) en gezwommen in het kleine en grote bad. Genoeg leuke dingen in de omgeving maar wel met de auto. We gaan zeker nog eens terug! Job, sammie, pieke, Evelien & douwe

Fantastische plek

Maarten van der Hoek, 3-10-2013
  • Onderkomen9

Zeer mooi kleinschalig vakantiepark. Wij zaten met twee kleine kinderen in het leuke huis Panhard, wat van alle gemakken is voorzien. Voor kinderen is er van alles te doen: speeltoestellen, trampoline etc. Daarnaast is er het prachtige zwembad, waar het heerlijk toeven is. Door de kleinschaligheid is het nooit te druk.

Barend en Emelieke zijn erg gastvrij en staan altijd voor de gasten klaar. De table d'hote die 4 keer per week wordt aangeboden is een absolute aanrader; erg gezellig en heerlijk eten.

Grezelou ligt op een rustige plek in het hart van de Dordogne, met prachtige plaatsen als Sarlat en Beynac in de buurt. Verder veel leuke activiteiten als kano varen of naar een van de prehistorische sites. We zijn slechts eens week geweest, maar hadden graag langer gebleven.

geweldige vakantie

familie Hoens, 23-8-2013
  • Onderkomen8

We hebben genoten van het huisje, groot en van alle gemakken voorzien. Het park ligt rustig aan de rand van het bos. Met 5 huisjes deel je een groot zwembad met apart peuterbad echt heel fijn. in de omgeving is veel te zien. maar het meest geweldig is de gastvrijheid die Emelieke en Barend bieden. Ze weten je alles te vertellen over de activiteiten in de omgeving, Emelieke kookt heerlijk, je voelt je er gelijk thuis.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie

Fam Delortrie, 18-8-2013
  • Onderkomen8

Wij zijn net terug van een zalige vakantie in Grezelou. Met heimwee nemen we onze foto's door. Het park ligt op een prachtige rustige plek, de huisjes hebben heel veel ruimte er om heen, fijn zwembad, maar het belangrijkste is wel de goeie sfeer die er hangt. Emelieke en Barend zorgen goed voor de gasten en voor een fijne sfeer. Emelieke kan erg lekker koken en de pizza avond was echt een feestje voor de kids. Wij hadden één van de kleine huisjes gekozen met een beschaduwde veranda er voor. Daar konden we ook genieten van prachtige sterrenhemels (zelfs twee vallende sterren gezien). De huisjes zijn eenvoudig maar prima verder. Enige puntje van aandacht is dat het slaapbankje goed was voor onze dochter maar niet zou werken voor een volwassene.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Super gastvrij, echt genoten

Ruud, 8-11-2012
  • Onderkomen7

Onze vakantie op Grezelou was in een woord fantastisch. Vanuit Nederland in één dag aan te rijden (wij hebben vrijdagnacht gereden en dat ging zeer voorspoedig). Het park ligt rustig en heeft zeven huisjes. Wij hebben met onze drie kinderen in het grootste huis gelogeerd. Het huis is vanbinnen wat gedateerd en er is bijvoorbeeld geen tv (eerste opmerking van de oudste: waar is de TV?). Nou, die hebben ze geen moment gemist. Er is een leuke speeltuin met grote trampoline en een heerlijk zwembad. Maar ook in de omgeving is genoeg te beleven.

De gastvrijheid en behulpzaamheid van Barend, Emelieke en de kinderen is wat deze vakantie echt luxe maakte. Om de dag genieten van de heerlijke table d'hôte met verse streekproducten was een echte verwennerij. De kinderen konden meeeten en daarna lekker spelen terwijl de ouders nog een glaasje wijn dronken. Het eten en de wijn waren van sterrenniveau, chapeau!! En doordat de ambiance zo goed was, was het ook heel gezellig met de andere gasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Grezelou Maisons de Vacances in St. Martial De Nabirat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Grezelou Maisons de Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Grezelou Maisons de Vacances scoort een 8.7 uit 10 op basis van 20 reviews.