Camping International Erromardie *****

International Erromardie

20 reviews over Camping International Erromardie in het Nederlands

Leuke camping

Dammis, 10-8-2016

Nette en mooi gelegen camping met ruimte staanplaatsen

Sanitair wordt goed schoongehouden (2x maal daags)

Actieve animatie maar alleen in het Frans

Zwembad is klein, maar net voldoende

Leuk strandje. Zand op het strand is erg grof, in de zee/branding alleen maar grind. Erg ongemakkelijk en pijnlijk. Waterschoenen sterk aanbevolen. Op korte, aan te rijden afstanden mooiere stranden.

Op de staanplaatsen wel veel grind en staanplaatsen niet goed vlak gemaakt wat het ongemakkelijk maakt

Jammer is dat er iedere avond harde muziek is tot half twaalf

Het afwas water is lauw en het afwassen wordt daardoor erg lastig

Voldoende te zien en te doen in de omgeving: San Sebastiaan, Biarritz (aquarium), treintje van La Rhune, Espelette, dierentuin, St. Jean de Luz, enz.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne camping

Inge, 14-8-2015

Camping direct aan zee. Goede stacaravan via camping gehuurd. Ongeveer een kwart Nederlanders, alle leeftijden. Zee bij camping vrij rustig, met opkomend water wel hogere golven. Beperkte animatie in het Frans. Zwembad standaard, geen handdoekje leggen. Mooie omgeving richting bergen of San Sebastián.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Franse camping, voor Fransen...

Veroesjka, 27-8-2014

Franse camping, vooral voor Fransen... Je voelt je er als buitenlander een beetje het buitenbeentje. Alles op de camping is gericht op de 95% Fransen die in deze camping verblijven. De animatoren /eigenaars /personeel hebben ook enkel en alleen aandacht voor de Fransen. Als buitenlander krijg je er met moeite na een paar dagen "bonjour"

De camping ligt wel perfect. Dichtbij mooi stadje, hoewel niet binnen wandelafstand. Camping ligt aan mooi strandje (steentjes). Wij verbleven in een mobilhome die netjes en in orde was. De camping zou ik gemiddeld een 7 geven... Jammer dat enkel tussen 24u en 06 uur auto's verboden zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie camping direct aan het strand

R. Smallenburg, 14-8-2013

Mooie verzorgde camping. Het sanitair werd regelmatig schoongemaakt en er waren geen wachttijden. Via de achteruitgang liep je direct het strand op. Gezellige stad St. Jean de Luz langs de boulevard lopend te bereiken (ong 1 km). Verder een leuk zwembad en leuke bar. Hier is men echter niet erg flexibel als je iets anders wil dan dat het dagmenu is.

Animatie is uitsluitend in het Frans. Onze kinderen hadden hier geen last van omdat deze er geen behoefte aan hadden. 'S avonds maakten ze kampvuur op het strand. Erg leuk was dat dit gebeurde door zowel Franse als Ned. Kinderen. Een klein minuutje was dat alle mededelingen in het Frans waren en niet in het Engels. Voor ons wel een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

superleuke kleine camping

b de haan, 30-9-2012

Wij hebben deze camping op het laatste moment geboekt en hebben daar zeker geen spijt van! Nette camping, zwembad erbij en je loopt zo naar strand en zee. Tent van touroperator ook prima, Charlie van touroperator heeft ons zeer goed ontvangen, we waren laat n.a.v. autopech, hij pepte ons via de telefoon op en gaf aan dat we ons niet druk hoefden te maken over het tijdstip van aankomst. No problem, take your time and drive carrefully! Geweldig toch! Charlie nogmaals onze dank hiervoor en ook voor de leuke gesprekjes die we in die week hebben gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Leuke kleine camping

Jesca Dijksman, 3-9-2012

Wij hebben super last minute een ingerichte tent geboekt. De tent was super. Mooi schoon en netjes. Al het benodigde was aanwezig. Leuke ontvangst door Charlie. Camping direct aan de kust. Leuk zwembadje erbij met waterspeeltuintje. Daarvan was het water wel erg koud. Dat was een minpuntje. Toiletten en douches redelijk schoon, kan beter. St. Jean de Luz is een leuke plek met ook allerlei leuke uitstapjes in de buurt. Veel verzorgde speeltuintjes en een mooie draaimolen in het centrum.

Wij vonden het met ons kindje van 3 jaar oud een hartstikke leuke camping en zo ook vakantie. En met het weer kun je het overal slecht treffen. Wij hebben 1 dag regen gehad. Verder zon en warm.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Goeie camping!!!

Ellen, 25-8-2012

Op zoover staan veel oude beoordelingen van deze camping. Maar het is een uitstekende camping. Ik heb met 2 kleine kinderen in een stacarvan gezeten 2 weken en we hadden het geweldig. Het zwembad is helemaal goed (kinderen hebben ook zonder glijbanen veel plezier) het strand is echt vlakbij ( wel veel kiezels, maar vlakbij zijn prachtige zandstranden). Het stadje is leuk en er is op rijafstand super veel te zien en te doen. Het koelt hier 's avonds behoorlijk af dus de airco hebben we niet gemist. Er is een restaurant en het eten ziet er daar goed uit, de pizza's waren super. De animatie is alleen in het Frans en dat is jammer. Winkeltje stelt niets voor maar supermarkt is dichtbij. Het sanitair voor de campingplaatsen is ook prima!

Kortom, helemaal goed en verdient een beter cijfer!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prima plek

Familie Delft, 22-8-2012

leuke camping met gezellige en behulpzame host. Positieve punten: dicht bij zee, kleine camping, ruime plaatsen, sanitair was schoon en nieuw. in de buurt van stadje, het is te lopen. Mooie omgeving, er is genoeg te bekijken. Minpuntjes: veel auto's op het terrein, wij stonden aan de doorgangsroute dus dat was niet zo fijn, vieze prullebakjes zonder deksel (!) in de toiletten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Hele leuke camping

Kelly, 9-8-2012

Leuke camping op loopafstand van Sint Jean de Luz, leuke badplaats. Mooie ligging aan het strand. Er is elke dag heerlijk warm vers brood en een prettig zwembad. Medewerker van touroperator (Charly) super enthousiast met iedere ochtend een vrolijk "goed geslapen?". Wij hebben er een top vakantie gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

mooie omgeving, goede faciliteiten en service

Rob Alsem, 9-8-2012

Een mooi onderhouden camping, prima horecagelegenheid en kleine winkel voor de eerste levensbenodigdheden. Het heeft een mooie gelegen zwembad dat constant verwarmd is (29 gr.) dus weer of geen weer altijd vertier mogelijk. Op 600 meter van het strand met mooie golven en vergezichten, goed om te zwemmen in zee maar neem wel bij eb je waterschoenen mee.

Het vertier is goed op de camping zew sluiten echt af na 11.30 uur met de activiteiten indien er wat wordt georgainseerd in het restaurant/bar gebeuren. Dus onnodig geklaag wordt voorkomen en ieder zijn goede nachtrust. Mooie plek om uitsapjes te maken naar Biarritz en Spanje ook met de buspendel naar het prachtige starnd en leuke stadje st jean de luz te gaan. Betaalbare prijzen en ook Liddle en Carrefour op loopafstand.

MacDonalds idem en de majito in de bar is een aanrader en beter (goedkoper en voller van smaak) dan buiten de camping. We hebben genoten van ons verblijf. We mistte in het huisje wat extra stopcontacten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International Erromardie in St. Jean-de-Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International Erromardie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International Erromardie scoort een 7.97 uit 10 op basis van 62 reviews.