Uitstekend

2 reviews over BedAndBreakfast La Coxydoise in het Nederlands

Gewoonweg subliem

Dieter, 10-8-2010

We hebben ergens midden juni 5 dagen overnacht in La Coxydoise. Door Anja en Johan werden we er heel hartelijk ontvangen. Het doet deugd bij zo'n sympathieke mensen te kunnen blijven "logeren", want zo een gevoel gaf het. Maar dan de luxe van een welvoorzien ontbijt en mogelijkheid tot avondmaal erbij. En die mogelijkheid tot avondmaal was de eerste avond misschien nog een probeersel, doch vanaf de tweede avond hadden we de volgende 3 dagen al gereserveerd. Heel lekker eten!

De kamers waren ook zeker in orde. Anja zorgde er voor de netheid.

En tijdens de dag viel er zoveel te doen in de streek, we moeten gewoon binnenkort terug gaan!

Tot slot, een AANRADER voor iedereen!

Gereisd met partner in juni 2010

Een aanrader voor een verblijf in de Dordogne

Luc, 27-7-2010

We hebben zopas onze vakantie doorgebracht in La Coxydoise, een chambre d'hôtes in Castels bij Saint-Cyprien ( zeer centrale ligging in de Dordognestreek op 15 km van Sarlat). Prima accomodatie (4 moderne kamers met alle comfort én goede bedden) waar je ontbijt maar ook een uitgebreid en uitstekend avondmaal kan krijgen. Het huis ligt op een heuvel met een heerlijk uitzicht op de omgeving. Overdag biedt de streek tal van mogelijkheden voor uitstapjes. 's Avonds laten Anja en Johan hun gasten genieten van een zeer gevarieerd diner in een ontspannen en gemoedelijke sfeer. En dat alles voor een zéér redelijke prijs (ook prijs van de dranken, wijn ,bier, koffie e.d. is klantvriendelijk).

Kortom: de gezelligheid van een chambre d'hôtes met de service van een goed hotel.

( in de toekomst zou er ook een zwembad in de tuin komen)

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La Coxydoise in St. Cyprien (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La Coxydoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La Coxydoise scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.