Beoordelingen Camping La Rivière Fleurie***

24 november 2014

La Rivière Fleurie***
36 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Rivière Fleurie***
180 rue Théophile Cart, 24230, St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rivière Fleurie*** in St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rivière Fleurie*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Rivière Fleurie scoort een 8,2 uit 10, op basis van 36 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rivière Fleurie*** in St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rivière Fleurie***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Rivière Fleurie*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 8 vakantiefoto's van Camping La Rivière Fleurie*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping La Rivière Fleurie*** met andere accommodaties in St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

7,6
5,9
6,5
9,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2013
"Bijzonder aangename camping"vertalen
Pieter Kemper
9,0

22-09-2013 Fijne camping zeer rustig gelegen in het meest westelijke puntje vd Dordogne op ca 50 km ten oosten van Bordeaux en ca 22km van st Emilion. Ruime plaatsen (140-150 m2) met voldoende schaduw en veel gras ook later in het seizoen. Wandelen goed mogelijk en ook hardlopen tussen de grand crus, nauwelijks verkeer. Zwembad niet groot maar voldoet prima. Camping misschien wat minder geschikt voor kinderen tussen 5 en 15 jaar.

Met partner, Sept. 2012
"Een hele fijne camping"vertalen
Ingrid
9,0

23-09-2012 Wij hebben een fijne week op deze camping gehad. Lekker warm zwembad , beetje klein maar in dit seizoen een privé zwembad. Vriendelijke eigenaars die je veel over de omgeving kunnen vertellen. Wat ze ook met veel plezier doen. Om de hoek stroomt de rivier de dordogne. Veel te zien in de omgeving maar je heb er wel je auto voor nodig. Prima sanitair wat goed schoon werd gehouden. Klein restaurant maar wel gezellig. Wij komen hier beslist nog eens terug.

Met partner, Sept. 2011
"Heerlijke tussenstop"vertalen
keeslips01
9,0

17-11-2011 Op weg naar Spanje/ Portugal na drie dagen rijden met de camper hier een tussenstop gemaakt. Zeer fraaie, kleinschalige camping met een zeer gastvrije leiding. Dorpje is leuk om een morgen door heen te lopen en een terrasje te pikken.

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Mooi maar niet voor ons"vertalen
Bert
5,0
9,0

22-01-2012 Het laatste stukje van de route naar camping La Riviere Fleurie denk je echt dit kan niet goed zijn, maar dan zit je toch goed! Camping ligt aan de rand van een dorpje (kerk en zeg maximaal 34 huizen). Winkels of een terrasje hebben wij er niet gevonden. Voor de boodschappen moet je altijd met de auto op pad. Het ontvangst is erg vriendelijk, maar met een zakelijke ondertoon die je nauwelijks merkt.
De camping is mooi groen en prima onderhouden en dat gaat ook op voor het sanitair (zeker het nieuwe gebouw). De plaatsen zijn over het algemeen redelijk van formaat en van schaduwgevende bomen voorzien. De bezoekers van de camping bestaan veelal uit oudere gasten uit Engeland, Frankrijk en een verdwaalde Duitser en Nederlander. Voor kinderen tot maximaal 8 is de camping wel leuk, maar met oudere kinderen moet je er zeker niet komen. Het zwembad is heerlijk warm maar wel klein en zonder enig vertier voor de kids. Wat ons betreft echt een camping voor 50+ -ers zonder kinderen.

Met partner, Apr. 2011
"Ons verblijf op de camping"vertalen
Hans en Diny van de...
9,0

22-04-2011 Wij 2 volwassenen heben ons heerlijk vermaakt op de camping. een mooie plek voor de camper een fijn zwembad(27 graden) op 20 meter, een geweldig leuke ontvangst door een alleraardigst behulpzaam koppel, we voelden ons daar echt thuis. Het sanitair was super netjes en schoon, we hebben er een week gestaan op onze doorreis, als we er weer langs komen gaan we er zeker weer heen.
Een aanrader ,echt waar.

Met jonge kinderen, Aug. 2010
"Kleine camping op de grens van Gironde en Dordogne"vertalen
Fam. Zagwijn
4,0
8,0

08-08-2010 Pluspunten: schoon sanitair, zwembad geschikt voor kleine kinderen, mooie beplanting
Minpunten: Kleine kampeerplaatsen voor tent, vouwwagen en caravan, relatief veel mobilhomes t.o.v. de kampeerplaatsen, prijs/kwaliteit klopt niet, vooraf betalen.

De mobilhomes nemen de mooiste plekken in beslag (qua grootte, ligging en schaduw/zon), de kampeerplaatsen die overblijven zijn klein, ongunstig gelegen, vaak met bomen in het midden van de plek.

Met jonge kinderen, Juli 2010
"Prachtig verzorgde camping met kritische eigenaren"vertalen
Linda van Es
10,0

20-07-2010 Dit is een heel mooie camping met schitterend schoon sanitair. De stacaravan die wij hadden gehuurd was net nieuw en ook superschoon. Voor kinderen is de camping qua grootte zeker aan te bevelen. De eigenaren zijn echter zeer kritisch. Wanneer er wordt gespetterd in het zwembad, wordt er wat gezegd. Wanneer er met emmertje water uit het kleine badje naar het grote wordt gedragen, wordt er wat van gezegd. Wanneer er tussen twee lege plekjes door wordt gelopen, zit er de volgende dag een stuk touw gespannen, zodat je er niet meer tussendoor kan. Als kinderen te hard steppen of te hard lachen worden zij erop aangesproken. Wij zijn zelf een normaal gezin en onze kinderen worden door ons zeker op ongewenst gedrag aangesproken. Wij vonden dat de eigenaren echt op elke slak zout legden en dat is voor ons een reden om hnier niet meer terug te komen. Jammer. Voor gezinnen zonder kinderen, is deze camping echt perfect. Heerlijk rustig en centraal gelegen in de Perigord.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?