Camping La Rivière Fleurie ***

8,7

12 reviews over Camping La Rivière Fleurie in het Nederlands

GEWELDIG

gerd-jan, 7-8-2017

Wat een geweldige camping. Uiteraard een prachtige camping met mooie plaatsen, een leuk zwembad en mooi schoon toilet.

Maar wat een eigenaren... niets is ze te veel, altijd bezig met het naar de zin maken van de gasten! In één woord: geweldig!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige camping.

Rinus van Loon, 24-7-2016

De eigenaars doen er samen alles aan om het je naar de zin te maken.

Zijn zeer behulpzaam met alle mogelijke zaken.

Het eten, dat ze zelf bereiden, smaakt geweldig.

Het is een heerlijke rustige aangename camping, waar we zeker nog eens terug zullen komen.

De drie *** mogen er gerust 4, of 5 ***** worden.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch verblijf

Piet Casier, 24-8-2015

Wij waren gedurende bijna vier weken op de camping in juli 2015. Het was er gewoon super. De uitbaters doen enorm hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De camping is heel net en rustig. Je kan er lekker eten. Met een zwembad, een speelplein voor jonge kinderen en een ruim grasveld voor allerlei activiteiten komen kinderen ook aan hun trekken. In de omgeving kan je fietsen, wandelen,... Bergerac, Saint-Emilion, Libourne liggen binnen een straal van 30 km. De camping is een aanrader, da's absoluut zeker!
Gereisd met partner in juli 2015

Een mooie en goedverzorgde camping

Bert Brands, 4-7-2015

Wij hebben drie weken op deze camping gestaan en willen de nieuwe eigenaren een groot compliment maken. In de 30 jaar die wij nu kamperen is dit een voorbeeld voor menig andere camping. De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk. De camping ziet er verzorgd uit met ruime en veelal schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is in prima staat en wordt uitstekend schoon gehouden. De bar en het restaurant zijn eenvoudige, maar voldoen prima. De maaltijden zijn netjes verzorgd. Het enige bezwaar is de ligging omdat er in de directe omgeving weinig bezienswaardigheden zijn, maar als je het niet erg vindt om een stukje te rijden dan is er weer genoeg te zien. Kortom een aanrader voor iedereen die van een zorgeloze vakantie houdt.
Gereisd met partner in juni 2015

bijzonder aangename camping

Pieter Kemper, 22-9-2013

Fijne camping zeer rustig gelegen in het meest westelijke puntje vd Dordogne op ca 50 km ten oosten van Bordeaux en ca 22km van st Emilion. Ruime plaatsen (140-150 m2) met voldoende schaduw en veel gras ook later in het seizoen. Wandelen goed mogelijk en ook hardlopen tussen de grand crus, nauwelijks verkeer. Zwembad niet groot maar voldoet prima. Camping misschien wat minder geschikt voor kinderen tussen 5 en 15 jaar.
Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk rustig

Henri smulders, 14-7-2013

Fijne camping, rustig gelegen, veel schaduw, en zeer vriendelijke eigenaars.
    Gereisd met partner in juli 2013

Een hele fijne camping

Ingrid, 23-9-2012

Wij hebben een fijne week op deze camping gehad. Lekker warm zwembad , beetje klein maar in dit seizoen een privé zwembad. Vriendelijke eigenaars die je veel over de omgeving kunnen vertellen. Wat ze ook met veel plezier doen. Om de hoek stroomt de rivier de dordogne. Veel te zien in de omgeving maar je heb er wel je auto voor nodig. Prima sanitair wat goed schoon werd gehouden. Klein restaurant maar wel gezellig. Wij komen hier beslist nog eens terug.
    Gereisd met partner in september 2012

Mooi maar niet voor ons

Bert, 22-1-2012

Het laatste stukje van de route naar camping La Riviere Fleurie denk je echt dit kan niet goed zijn, maar dan zit je toch goed! Camping ligt aan de rand van een dorpje (kerk en zeg maximaal 34 huizen). Winkels of een terrasje hebben wij er niet gevonden. Voor de boodschappen moet je altijd met de auto op pad. Het ontvangst is erg vriendelijk, maar met een zakelijke ondertoon die je nauwelijks merkt.

De camping is mooi groen en prima onderhouden en dat gaat ook op voor het sanitair (zeker het nieuwe gebouw). De plaatsen zijn over het algemeen redelijk van formaat en van schaduwgevende bomen voorzien. De bezoekers van de camping bestaan veelal uit oudere gasten uit Engeland, Frankrijk en een verdwaalde Duitser en Nederlander. Voor kinderen tot maximaal 8 is de camping wel leuk, maar met oudere kinderen moet je er zeker niet komen. Het zwembad is heerlijk warm maar wel klein en zonder enig vertier voor de kids. Wat ons betreft echt een camping voor 50+ -ers zonder kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

heerlijke tussenstop

keeslips01, 17-11-2011

Op weg naar Spanje/ Portugal na drie dagen rijden met de camper hier een tussenstop gemaakt. Zeer fraaie, kleinschalige camping met een zeer gastvrije leiding. Dorpje is leuk om een morgen door heen te lopen en een terrasje te pikken.
    Gereisd met partner in september 2011

Ons verblijf op de camping

Hans en Diny van den Heerik, 22-4-2011

Wij 2 volwassenen heben ons heerlijk vermaakt op de camping. een mooie plek voor de camper een fijn zwembad(27 graden) op 20 meter, een geweldig leuke ontvangst door een alleraardigst behulpzaam koppel, we voelden ons daar echt thuis. Het sanitair was super netjes en schoon, we hebben er een week gestaan op onze doorreis, als we er weer langs komen gaan we er zeker weer heen.

Een aanrader ,echt waar.

Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rivière Fleurie in St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rivière Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rivière Fleurie scoort een 8.7 uit 10 op basis van 45 reviews.