Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)
Moulin Des Sandaux (Glamping)

WebsiteLink naar website

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) bij:

63 reviews over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) in het Nederlands

Richard von Mansfeldt, 21-8-2017

99% wel goed

1% niet goed > slechte Wifi van 10.00 t/m 22.00 uur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk onbezorgd luxe weekje weg

Fam. Evers, 14-8-2017
  • Onderkomen10

Uitermate vriendelijke campingeigenaren en fijne gasten. Kleinschalig maar voorzien van alle luxe! Nog nooit op zo'n camping gestaan. Enkele voorbeelden: Mocht je vergeten zijn broodjes te bestellen bij de bar, dan werd er 's avonds nog een rondje gedaan om te vragen of je broodjes wilde bestellen voor de volgende dag. Onze dochter was de week dat we er waren jarig, en kreeg een zelf gemaakt presentje van de eigenaren op die dag. Waar heb je dat nog? Ook de ecolodge waar wij in verbleven was top met dubbele douche en wc. Ruim, schoon en mooi terras erbij. Kinderen vonden het zwembad met mooie glijbaan ook erg fijn. Het park ligt niet in een stad, maar een giga supermarkt is op 4 min rijden, dus ook ideaal.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi klein schalig park

Fleur, 31-7-2017
  • Onderkomen9

Een heerlijk klein mooi park! Leuk zwembad,speeltuin en restaurant met terras waar je heerlijk kunt eten! De eigenaar is heel gast vrij en vriendelijk. Een echte aanrader..
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Wederom thuiskomen

Martijn, 28-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Al vijf keer (/jaar) eerder geweest. Na een aantal jaar weer teruggekeerd voor de 6e keer. En ik blijf maar hopen dat niemand anders deze heerlijke plek ontdekt ;). Heerlijk thuiskomen! Kleinschalig parkje met mooie chalets, tenten en mobile homes. De eigenaren Patrice en Patricia zorgen er voor dat je elke keer weer 'thuiskomt'. Dochter Charlene en zoon Nicolas werken inmiddels keihard mee om het iedereen naar de zin te maken. De familie is enorm(!) vriendelijk en oprecht hartelijk. De rustgevende sfeer is heerlijk. De zelfgebakken broodjes en croissants elke ochtend zijn geweldig en aanschuiven elke avond aan de heerlijke maaltijden die Patrice en zijn familieleden creëren volmaakt de ideale vakantie. Vergeet niet de vrijdagavond met het Perigord Menu! De gasten bestaan voornamelijk uit Nederlanders, Belgen en Fransen. Het zwembad is een verademing voor elke gast, compleet met een leuke glijbaan die in de middag elk half uur aan gaat. Het feit dat wij hier al in 10 jaar al zes keer zijn teruggekeerd, bevestigd de heerlijke rust en gastvrijheid waarvoor wij hier maar al te graag voor terugkomen. Onze kinderen (7, 10, 12) komen hier al jaren en kijken elk jaar er weer naar uit om terug te keren. TOP locatie voor levensgenieters en rustzoekers ;). Kom vooral NIET naar deze locatie.... zodat deze uniek blijft ;)))
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super gastvrijheid!!

Isa, 4-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad met mijn gezin en de 2 hondjes. Het park wordt gerund door een frans gezin (vader, moeder en dochter) en dat familiale gevoel voel je ook zeker terug op het park. Er werd ondanks het laagseizoen zelfs al een barbecue avond georganiseerd waar geloof ik alle gasten aan hebben meegedaan. Ligging van accommodatie was top, verder vind je er qua inventaris alles wat je nodig hebt. Zwembad is niet heel groot maar dat hoeft van ons ook niet. In de buurt kun je ook van alles doen, een aanrader is wel echt een kano tocht over de rivier de dordogne (die overigens op slechts 10 min afstand van het park stroomt). Kortom heerlijk ontspannen vakantie gehad in een prachtig stukje van dordogne)
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

erg gastvrij en ontspannen

Martijn, 13-9-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Kleinschalig en goed onderhouden park dat door een zeer gastvrije en behulpzame familie gerund wordt. Met heel weinig regels en veel vertrouwen weten ze een sociale en ontspannen sfeer te creëren. Ons chalet was netjes, functioneel ingericht met relatief goede bedden en een fijne veranda. De horecagelegenheid naast het zwembad is de hele dag open en kent naast een wekelijkse korte soiree voor de kinderen geen animatie. Je kan er je brood bestellen, borrelen en eenvoudig dineren. Om 22:00 lijkt het hele park in slaap te vallen en is het overal rustig. Deze opzet trekt ook een publiek dat zich erg sociaal naar elkaar opstelt. Het enige dat we misten, was een grote tafel bij de horecagelegenheid waar alle gasten rond borreltijd bij elkaar aan konden schuiven. De omgeving biedt genoeg mogelijkheden voor allerlei uitstapjes en de hypermarché ligt bijna om de hoek. Je betaalt voor de eindschoonmaak, maar dan kan je ook op eigen tijdstip uitchecken zonder lastige controles etc. Niet echt geschikt voor kinderen boven de 12 jaar.

Heerlijk rustig en ontspannen

Seijk, 28-8-2016
  • Onderkomen7

Het is een heerlijk kleinschalige camping. Wij waren daar echt naar op zoek. Ideaal voor kinderen tot 10 jaar. Oudere kinderen zullen zich wel snel vervelen. We hadden een chalet voor 6 personen. Ruim en degelijk. Douche werd wel snel koud. Achter elkaar douchen was niet mogelijk. We hadden lekker veel grond naast ons en daar konden de kinderen fijn op spelen. Naast de parkeerplaats, maar daar heeft onze jongste juist van genoten. Nadeel vond ik wel dat je maar twee pitjes had om te koken. Vaak paste er ook maar één pan op. Keukeninventaris was net genoeg. Ons chalet stond lekker beschut waardoor het er ook niet te warm werd. Er is namelijk geen airco.

Het zwembad was heerlijk. De glijbaan gaat alleen 's middags aan en dan om het half uur. Dat zorgt wel voor rust. Elke morgen hadden we vers brood, vergeet je het door te geven dan komt de zoon netjes langs om de bestelling op te nemen. Brood was wel wat prijzig (99 cent voor een half stokbrood). Wifi is niet goed. BBQ was ook goed. Pizza was minder. Onze kinderen hebben ruim 2,5 week genoten. Aanrader de markt in Sainte Foyela Grande.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

in 1 woord een TOP vakantie gehad!

Corrie En Jor, 26-8-2016
  • Onderkomen8

Moulin des sandaux heeft ons, ondanks alle positieve revieuws toch nog kunnen verrassen! De eigenaars zijn on-frans qua service en dienstverlening, ze staan werkelijk altijd voor je klaar. Het zwembad is heerlijk, altijd voldoende ligbedjes en als je even een drankje wilt doen kun je vanaf het terras bij de bar de kinderen in het bad gewoon zien. Wij hebben s avonds veel gegeten in het restaurant. Simpel maar lekker, vers en met liefde bereid. Geen haute cuisine maar wil je dat op een camping? Onze accommodatie, cabane 10, lag aan de visvijver met een prachtig terras boven het water, er is de hele dag schaduw en zon te vinden. Je krijgt allemaal een tas met een nummer erop geborduurd en zo kunnen zelfs de kleinste kinderen s ochtends het bestelde brood ophalen. De hele vakantie zonder geld op zak want alles wordt op geschreven en aan t eind betaald.... super relaxed. Het was onze eerste keer maar we gaan zeker volgend jaar terug!

Bij vertrek kregen we nog wijn van het domaine mee voor thuis. Er was 1 nadeel..... vertrekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Viel toch een beetje tegen.

EW, 7-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

We verbleven eind juli een week in dit mooie vakantiepark. We hadden alleen niet bepaald het beste plekje, vanuit onze chalet keken we rechts uit op de parkeerplaats! En als je dan bij charme en quality geboekt hebt, verwacht je toch iets anders. De chalet voldeed ook niet aan de verwachtingen, slechte bedden, al snel een lauwe tot koude douche, stang viel bijna van de muur, geen waterkoker, oude dekbedden waar je geen hoes maar een laken bij krijgt en nog een paar van dat soort dingen. Prijs-kwaliteit vonden we niet helemaal in verhouding.

De eigenaren zijn vriendelijk en de kinderen genoten van het zwembad en de voetbaltafel. Bij het restaurant hebben we niet gegeten, de BBQ hebben we aangekeken maar het trok ons niet om deze te reserveren. Je kreeg alleen een worstje en soort van speklap, sla en friet. Dat hebben we veel beter en gezelliger meegemaakt.

Slechte wifi, toch jammer.

St Emilion is een aanrader en Bordeaux maar da´s wel zo´n 5 kwartier rijden!

Afrader: boottochtje over de Dordogne (in Sainte-Foy-la-Grande), weinig te zien.

Wat we ook misten waren een paar gezellige terrasjes in de omgeving.

Het park heeft ook een gedeelte met tenten, zag er gezellig uit, alleen de plaatsen dicht bij de badkamers/toiletten zijn wat minder.

Oftewel: we hadden er iets meer van verwacht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zeer aangenaam verblijf

Vlaamse familie, 18-7-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Super vriendelijke ontvangst in een mooi decor.

De familie doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Overheerlijke, zelfgemaakte croissants, chocolade broodjes en stokbrood.

We waren er 2 weken en hebben ons geen moment verveeld. Onze kinderen , 9 en 7 hebben de tijd van hun leven gehad met de vele nederlandstalige vriendjes!

Toffe uitstappen in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) in St. Andre-et-Appelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping) scoort een 8.99 uit 10 op basis van 66 reviews.