Hotel Chateau Julie

8,5

2 reviews over Hotel Chateau Julie in het Nederlands

Karakteristiek Chateau als perfecte uitvalsbasis

Mirjam Harding, 25-7-2011

Zeer aangenaam en ontspannen, dat is hoe wij ons weekend in Chateau Julie het best kunnen omschrijven. Het Nederlandse echtpaar dat het chateau runt zorgt ervoor dat je je er meteen thuis voelt. Heerlijk gegeten en gedronken en natuurlijk een wijnproeverij gedaan in een van de fameuze wijnhuizen in de buurt. Het chateau zelf is mooi en zoals je van een "kasteel" verwacht was de kamer heerlijk groot met een zeer ruime badkamer (apart bad en douche!). Om de omgeving te ontdekken heb je wel een auto nodig, maar er is genoeg te zien: Bordeaux, St-Emilion en de prachtige wijngaarden om maar een paar voorbeelden te noemen. Zeker een aanrader om Bordeaux en omgeving te verkennen. Wij waren er zakelijk maar komen zeker terug met onze kinderen.
Gereisd zakelijk in juli 2011

Charmant, goede uitvalsbasis

Barbara, 1-5-2011

Het chateau wordt door nederlanders gerund die hun best doen het je naar de zin te maken. De kamer was enorm, echt een chateau gevoel. Lekker gegeten, met natuurlijk de wijnen van het chateau. Omgeving is prima, fijne uitvalsbasis voor tochtjes over de wijnroute, zeker een proeverij doen bij een toonaangevend chateau, trouwens.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Julie in St. Andre De Cubzac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Julie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau Julie scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.