Camping Le Glandier **

Le Glandier

2 reviews over Camping Le Glandier in het Nederlands

peter, 29-1-2007

het ligt heel rustig, je moet er van houden. Het restaurant is zeer goed en betaalbaar. De voorzieningen zijn achterhaald. Inderdaad, leuke gasten, Peter, juli/aug 2006
Gereisd familie in juli 2006

Joop, 31-7-2006

Le glandier heeft 5 huisjes, 4 sta-caravans en een stuk of 20 kampeer plaatsen.

Het is een rustige camping, er waren leuke mensen, (kleine) kinderen kon je makkelijk vrij laten rondlopen, het zwembad was goed.

Wij hebben een huisje gehuurd voor een week, en wat viel dat huisje tegen... Achterstallig of verkeerd onderhoud. De matrassen hadden allerlei deuken en de lakens waren niet schoon. De douche had geen douchegordijn oid, waar de badkamer helemaal nat werd. De deur naar buiten was kromgetrokken, waardoor de onderkant openstond, en toen het donker werd zagen we beesten scharrelen. Andere huurders hadden muizen, wij niet. Maar als je een huisje huurt, wil je toch goede bedden en douche en geen muizen, anders ga je wel op de camping staan. Het huisje had wel een afwas- en een was-machine, maar wat mij betreft hadden ze het geld beter uit kunnen geven aan matrassen en een douche-wandje. De afwas doe ik dan zelf wel

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Glandier in St. André-d'Allas (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Glandier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Glandier scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.