Camping Siblu - Domaine de Soulac ****

Camping Siblu - Domaine de Soulac
Siblu - Domaine de Soulac
7,5

8 reviews over Camping Siblu - Domaine de Soulac in het Nederlands

Nooit meer naar deze camping

Daphne Viswat, 16-8-2016

Sanitair keurig,maar dat komt ook doordat er niet veel gebruik van gemaakt wordt,omdat er veel chalets staan.

Passanten plaatsen zoals wij die hadden staan tussen de chalets,daardoor voor ons veel lawaai van rennende kinderen in de huisjes,en continue aanslaan van cv en airco.Hadden dit beter kunnen splitsen qua onderkomen.Niet alles door elkaar zetten.Animatie volledig in het frans.

Er wordt duidelijk verschil gemaakt tussen fransen en andere buitenlanders.

Horeca wel van goede wil,maar heel stuntillig en weinig kennis van zaken.Wel vriendelijk.

2 avonden werden wij gemaand om onze mond te houden,terwijl we onder onze luifel zaten een spelletje te doen,de andere x zaten we binnen,en kwam de security ons manen om onze mond te houden,terwijl er tot 24.00 uur bij het restaurant hele harde muziek werd gedraaid,die wij bij onze caravan duidelijk konden horen,beetje overdreven reaktie.Hebben we melding van gemaakt maar werd weinig meegedaan.

Zwembad bevatte veel chloor,kinderen rode ogen van het chloor

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

matig bungalow park in relatie tot hoge prijs

Cornelis Bos, 13-8-2014

De beter gesitueerde plaatsen waren voor de Fransen. Bedlinnen en handdoeken moesten twee weken mee. Peuterbad niet aanwezig. In het mogelijk beoogde peuterbad kwam een glijbaan uit en werd na twee meter veel te diep. Animatie alleen aardig voor jongere meisjes >8 jr. Slecht toezicht. 's avonds veel rondscheurende kinderen op fietsen dus gevaarlijk voor buitenspelende kleintjes. In zwembad grote kerels met ballen gooien, hoewel verboden, trad niemand op. Geen toezicht op zandspeelplaats met springkussens.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie locaties, mindere animatie

Joanne Korrel, 19-8-2013

Wij hebben 2 weken (14-28 augustus 2013) een TAOS gehuurd, nog nooit zo'n mooie caravan gehad. Onze plek was ook nog eens enorm ruim. Na een week werd het bed- en badlinnen ververst, mooie service. Voor onze kinderen van 9 en 11 jammer dat er weinig tot geen Nederlandse kinderen van hun leeftijd waren en al helemaal geen verstaanbare animatie. Ook was er geen voetbalveldje ofzo. In omgeving veel te doen en zien. Temperatuur was aangenaam, niet te heet, 's avonds wel wat fris. Als je van rust houdt mooie camping en omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prima camping!

jaco79, 13-4-2013

De accommodatie was zeer ordelijk en proper! We hadden een mooi plekje met voldoende privacy. (Doordat we in September zijn gegaan was er niet veel volk meer op de camping). Eerder een kleine camping maar dat is juist eens fijn! Heel tof zwembad, uitstekende ligzetels en mooi terras.

Ligging is ok, met auto enkele minuten van het strand en enkele winkeltjes/bars.

Prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2012

Top camping!

Rob, 6-8-2012

Prima , gemoedelijke camping in een prachtige kust omgeving. Vriendelijke medewerkers op de camping, heerlijk en overzichtelijk zwembad met gezellige animatie in de avond. Huuraccommodaties van Yelloh zijn uitstekend, al maakt de ligging wel een verschil qua privacy. Maat verder dik in orde.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geweldig, nu alweer geboekt voor 2011!!

Ciurans, 12-11-2011

Fantastiche accommodatie, Sophie van receptie erg vriendelijk en behulpzaam, goede schoonmaak en super rustig en mooi in de natuur. Accommodatie van hoog nivo, op vakantie en toch van alle gemakken voorzien, op het strand heerlijk loungen en eten en opvallend genoeg zijn hier de plaatselijke bewoners vriendelijk en proberen je te verstaan. Zwembad onder toezicht en dagelijks heerlijk eten. Kortom een realx vakantie in de juiste verhouding
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

niet echt bijzonder

corrie v.d.kant, 18-10-2009

Wij zijn hier geweest in augustus 2009. Grote camping met heel veel huisjes. Het sanitair is schoon. Het restaurant stelt niet veel voor. Een lekker zwembad. Het ligt niet echt dicht bij zee. Ons hondje mocht niet op het bewaakte strand, wij hebben een prima onbewaakt strand gevonden vlak bij de camping.

De plaatsen zijn groot. Tot onze verbazing kan je hier je chemisch toilet niet legen. Dit is echt een probleem, campingpersoneel doet hier heel laconiek over.

De laatste nacht had het personeel van de camping een reggea feestje dit ging door tot 3.30 uur. De volgende morgen toen wij weg wilde was het kantoor dan ook gesloten, moe van het feestje.

Ik heb in de omgeving wel betere campings gezien die je ook met de camping-cheque kan betalen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Nooit meer!!

Van Vlaenderen Jean, 11-8-2009

We kwamen op 04 juni 2009 aan op de camping aan.Het zwembad lag er leeg en smerig bij, de camping zelf verlaten en doods.Het onthaal vriendelijk, maar de spinnewebben hingen overal.Het sanitair was proper en nieuw,ongebruikt.We waren de enige kampeerders,mijn man en ikzelf.

Op onze vraag wat er gebeurde kregen we van een jonge man spottend te horen: het seizoen begint pas volgende week!

We zijn dan ook direct vertrokken naar een andere camping, een 100 m verder waar er werkelijk alles was.

Voor ons : NOOIT MEER!

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Domaine de Soulac in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Domaine de Soulac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siblu - Domaine de Soulac scoort een 7.46 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: