7,8

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sandaya Soulac Plage**** bij :

56 reviews over Camping Sandaya Soulac Plage in het Nederlands

Erg leuke camping voor wat oudere kinderen

Wendy, 17-8-2017

Wij zijn op dit moment op deze camping. We zijn erg blij met onze plaats. We hebben een cottage type premium surf geboekt. Dit zijn stacaravans met erg goede bedden en een super ligging in een cirkel. Vlakbij het zwembad en toch geen herrie. Het enige minpunt vinden wij de berg zand voor onze deur. Je neemt dit allemaal mee naar binnen. Er zijn erg grote verschillen op deze camping tussen de plaatsen. Sommige caravans of staanplaatsen lijken erg weggestopt terwijl andere erg ruim zijn. Voor gezinnen met jonge kinderen zou ik deze camping niet aanraden. Het zwembad is minder geschikt voor de kleintjes (klein kinderbadje) en de zee is veel te wild voor hen. Voor kinderen vanaf een jaar of 8 is het hier helemaal top! Bodyboarden op zee of meedoen met lasergamen. Er zijn altijd kinderen te vinden die willen voetballen of basketballen. Er hangt een erg relaxt sfeertje met heel veel surfers. Redelijk wat Nederlanders maar zeker niet de meederheid. Aanrader!
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige locatie, prijs-kwaliteit matig

Peter, 17-8-2017

Prachtige rustige stranden maar je kunt niet overal zwemmen ivm de sterke stroming. Op een paar honderd meter van de camping heb je een strandje waar onder toezicht gezwommen kan worden. De camping heeft een prima zwembad met een klein deel verwarmd water. Dit is overigens wel nodig want de rest van het zwembad is behoorlijk koud. Animatie deed goed z'n best en is voornamelijk op jonge (Franse en Engelse) kinderen gericht. 1 Nederlands meisje deed het erg leuk met de kinderen. Campingwinkel heeft alle noodzakelijke spullen en in het stadje op 4 km zitten 2 supermarkten Carrefour (matig) en Lidl (goed). In de winkel verkopen ze dagelijks erg goed brood. Op het strand is het met name voor oudere kinderen en volwassenen leuk om te surfen in de golven. Voor jonge kinderen is de zee te ruig. Met je hond mag je op het strand voor de camping komen dus de hond heeft zich prima vermaakt. Er hangt echt een relaxt surfers sfeertje.

De accommodatie (mobile home op plek 308) was al zichtbaar verouderd en zeker niet schoon bij aankomst. Matrassen zijn erg dun. Al met al vonden wij de camping en locatie top maar de accommodatie veel te duur (€1200/week) voor hetgeen geboden werd. En de plekken zijn erg dicht op elkaar zodat het gevoel ontstaat dat ze er het maximale uit willen halen.

Achterland is niet veel te doen en weinig leuke plaatjes. Montavilet op 15 km naar het zuiden is een leuk plaatsje met een markt waar je heerlijke oesters etc kunt kopen. Je vindt er allerlei leuke foodkraampjes.

Gereisd familie in augustus 2017

Peter, 14-8-2017

Toplocatie maar er wordt te weinig kwaliteit geboden. Het ziet eruit alsof er zoveel mogelijk plekken op een m2 gestopt moeten worden. Personeel en sfeer wel relaxt en attent maar mis duidelijke leiding. Mobile home was niet schoon bij aankomst.
Gereisd anders in augustus 2017

Weinig sfeer en saai - er zijn leukere plekken!

Hans, 8-8-2017

Lange wachtijd bij veerboot in Royan - 2 uur

Vriendelijk ontvangst

Geen airco en vaatwasser in stacaravan

Slechte bedden

Mag niet bbq-en

Slecht te bereiken strand bij camping

Geen gratis wifi (€ 20.-/week)

Dure winkel op camping - dus Lidl

Niets te beleven in de omgeving

Gereisd familie in juli 2017

Vond het 5 jaar geleden fijner

Dotch, 7-8-2017

Voor ons is de camping te groot en te druk geworden. Ook te vernederlands. Wij zaten tegen over de cirkel.nl groep en dat was beslist geen fijne plek. Ze waren op de momenten dat je rust wil( later op de avond) vrij aanwezig. Ook bijzonder dat bij uitrijden overdag je kenteken wel gecontroleerd werd maar dat je vrij de camping op kon rijden. Al met al niet het weerzien t.o.v destijds.
Gereisd anders in augustus 2017

Super plek voor surfers

S, 4-8-2017

De camping is een mooi park met voornamelijk stacaravans en huurtenten. Wij hadden een mooie plek , ruim maar wel een zandbak. Aan het strand, wat super is. Het is er s'avonds vanaf 23:00 stil.

Onze kinderen van 15 en 16 werden s'avonds overal weggestuurd , jammer !!

Het sanitair is echt slecht, zeker voor een strandcamping verwacht je goede douchen, ze waren altijd koud en een heel klein straaltje. En de open de prullenbakjes in de wc

Het personeel was vriendelijk, was wel wat rommelig door drukte. Wil je surfen is het fantastische ..... voor echte tentkampeerders vonden wij het geen geschikte camping. Jammer dat we door de camping niet doorverwezen zijn naar ribstar. (Surfschool op camping)Winkelpersoneel super behulpzaam, goed brood hele dag door verkrijgbaar en normale prijzen . Nachtbewaking ook vriendelijk. Al met al prima vakantie , maar komen niet meer terug.

Gereisd familie in juli 2017

Top vakantie

Bas DE JONG, 24-7-2017

Heerlijke camping direct aan het strand , niet overdreven luxe maar van alle gemakken voorzien . Alleen het bed in de stacaravan zou wel een betere matras mogen .
Gereisd anders in juli 2017

Mooie camping op prachtige locatie

Isabella, 5-7-2017

Mooie camping met verschillende huur mogelijkheden! Wij hadden een comfortabele stacaravan met airco en vaatwasser! Alles is keurig onderhouden. Wij hadden een rustige plaats aangevraagd en deze kregen we ook. Er is een kleine supermarkt aanwezig waar je dagelijks verse broodjes kan kopen. Er staat een vrolijke gezellige medewerker die altijd in is voor een praatje.

Wij hebben weinig gebruik gemaakt van de vele faciliteiten die de camping biedt.

Zwembad biedt voor ieder wat wils.

Vele prachtige stranden in de omgeving neem wel zelf stoelen mee want bedjes/stoelen waren in juni niet te huur! Niet druk geen overvolle stranden.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad.

1 tip vervang aub de picknick tafels voor een kunststof tuinmeubelset. Is praktischer om schoon te maken.

Gereisd anders in juli 2017

Prachtig en erg leuk, kleine minpuntjes

Mara van Dijk-Bleeker, 24-6-2017

Mooie camping, de huisjes zijn schoon en netjes. Wel wat krap. Personeel is erg vriendelijk en Nederlandstalig maar het duurt wat lang als er iets gerepareerd of vervangen moet worden. Het koffiezetapparaat is kapot en ik wacht al 4 dagen. Het zwembad is prima, ik heb het alleen een laag cijfer gegeven omdat mannen er alleen mogen zwemmen met een speedo en niet met een shorts. Omdat dat niet op de site staat hou je daar geen rekening mee en moet je alsnog een speedo gaan kopen want je wordt eruit gestuurd, beetje ouderwets. Volgens de badmeester vanwege hygiëne, er zijn genoeg mannen die de hele dag in hun speedo lopen, ook dat is dan niet hygiënisch. Verder een prima camping en een prachtige omgeving. Soulac-sur-mer is een gezellig dorp en in de buurt zijn wel gezellige rommelmarkten, dierentuin, van alles wat. De wifi is wat lastig, je moet betalen en dan heb je een kaart voor 3 apparaten maar je kan ze niet tegelijk gebruiken. Je moet eerst afmelden voor je de volgende weer kan aanmelden. Voor de rest prima, winkeltje is goed en lekker warm brood 's morgens. W ehebben het erg naar ons zin gehad
Gereisd met vrienden in juni 2017

P. GORT, 19-6-2017

De ligging van het huis was heel mooi.

We vonden de slaapkamers wat klein.

De laden in het keukenblok waren niet schoon.

Gereisd anders in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Soulac Plage in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Soulac Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Soulac Plage scoort een 7.77 uit 10 op basis van 277 reviews.