Vakantiepark Résidence Le Cordouan

Aangenaam vakantieverblijf

Anoniem, 19-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Appartement is prima, keukenuitrusting is ruim voldoende en met name de afwasmachine is erg fijn. Appartement is doelmatig ingericht, prima.

Wij hadden een appartement aan de straatkant, dat was het enige minpuntje. Wellicht ligt dat aan het type dat je boekt, wij waren met 5 personen en hadden een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Het terras is ruim en ingericht.

Het zwembad is fijn, helaas wel wat weinig ligbedden wanneer het complex vol zit. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam maar spreken weinig engels. Hoewel ze hun best wel deden.

Er zijn op het park 2 wasmachines en 1 wasdroger beschikbaar; wassen + drogen kost 7 euro. Gratis wifi alleen in/nabij receptie.

Je kunt goed fietsen in de omgeving en de stranden zijn prachtig. Bij slecht weer is er wel weinig te doen. Bordeaux is een leuke stad, op ongeveer 1,5 uur rijden. Soulac is een vriendelijk plaatsje, ook 's avonds gezellig aangezien de winkels elke avond tot 23.00 uur open zijn. Al met een prima vakantie adres.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

budgetvriendelijke plaats

wim, 28-8-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

het vakantiedorp ligt een kilometer buiten het centrum van soulac. huisjes bevinden zich gedeeltelijk langs de weg, anderen situeren zich meer in de tuin. Wij hadden een maisonnette helemaal achteraan, lekker rustig. Buiten een terras, binnen basic materiaal. Voldoende om rustig te slapen en een maaltijd te bereiden. Het strand ligt op 1,5km van het park. Prachtige stranden, zeer rustig en een aangename watertemperatuur. Zwembad in park proper maar niet verwarmd ( denken we), temperatuur was wel een goede 25°C. Het dorpje zelf viel reuze mee, lange winkel-wandelstraat die uitkomt op de zee. Ook helemaal niet duur.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

soulac

peter, 17-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

mooie en ruime app waren wel maar met 3 in 6 persoonsapp , weinig of geen animatie enige minpuntje dat je een tvtoesteletje moet huren maar voor de rest alles tiptop in orde !!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Heerlijk, mooi, rustig park

Herman, 13-6-2009

Prachtig mooi nieuw park, ben hier geweest in september 2006 samen met mijn vrouw. De omgeving is heerlijk rustig maar er is ook niet veel te beleven. Het strand is groot en de zee is er mooi. Park was erg netjes en schoon. Huisje is groot en er is een lekker zwembad (wel wat koud water in het naseizoen).
    Gereisd met partner in juni 2009

Heerlijke vakantie gehad

esther, 10-3-2009
    • Onderkomen8

We zijn juni 2008 geweest, net voor het hoogseizoen. Het is er dan wel heel rustig, maar wij hebben er optimaal vakantie kunnen vieren. De bungalow is nog vrij nieuw, wel klein, maar wij hadden een 4 persoons bungalow met z'n 2en. Alles zit er op en er aan. Schoon en modern ingericht. Park; verse stokbrood is een pre, zwembad ook. Verder heb je er niet veel. Wel een strand om de hoek waar je leuke golven hebt. Dorpje is ook leuk hoewel het niet echt groot is. Internetcafe in het dorp, erg handig. Tip: neem bodyboards mee. Wil je actieve dingen doen (paardrijden/quaden) dan moet je wel in het hoogseizoen gaan. We zijn wel heerlijk bijgetankt.
    Gereisd met partner in juni 2008

Rustig park

Klaartje Suijkerbuijk, 8-11-2008
    • Onderkomen8

Begin juni zijn wij met onze dochter van net 1 jaar naar dit park geweest. We hadden een 3 kamer bungalow geboekt maar kregen een 4 kamer bungalow (zonder extra kosten). Mooie grote veranda. Voor 2 volwassenen en een baby natuurlijk erg ruim met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Maar voor 8 personen wel klein; vooral als het weer slecht is en je binnen moet "leven". Zwembad was open maar het water was erg fris. Weinig voorzieningen op het park. Om naar het stadje te gaan heb je wel een auto nodig. Wij hadden fietsen gehuurd en dan ben je met 15 min. fietsen in het centrum.

In de omgeving is niet heel veel te zien/te doen. Maar een bezoek aan een wijnboer is echt een aanrader.

Gereisd familie in juni 2008

middelmatig

torentje, 28-9-2008
    • Onderkomen6

Appartementencomplex is netjes met ruime parkeergelegenheid, deze is alleen niet altijd dicht bij het appartement. Appartement was schoon en netjes. Voor 6 personen is een 6 pers. app. toch echt te klein en te sober ingericht. Een tv hoort er tegenwoordig toch wel te staan maar deze moest apart gehuurd worden. Één bedbank voor 6 personen is ook wat weinig. Bedden zijn smal en kort (140x190) Voor kinderen is er behalve het zwembad niets te doen, voor ouderen trouwens ook niet. De receptie met het daaraan verbonden café is onvoldoende geopend. Bij onze aankomst op zondag was dit zelfs helemaal gesloten. In de op de deur geplakte enveloppe stond het app. nr. Je moest maar raden waar de sleutel was. Deze zat aan de binnenkant van de voordeur van het niet afgesloten appartement. In Soulac sur Mer zelf is niet veel te doen. Je moet hier echt voor je rust zijn. Ligging is wat buiten het plaatsje zelf.
    Gereisd met partner in september 2008

goed app.

fam. klop, 13-9-2008
    • Onderkomen7

Erg leuk gehad. Voor kinderen heel weinig te doen maar met goed weer geen probleem want dan kan je naar het strand. App was alleen niet schoon en personeel niet vriendelijk. dat was wel heel jammer. Brood voor ontbijt kan je aan de overkant halen.
    Gereisd familie in augustus 2008

Mooie appartementen, schoon, vriendelijk personeel

Luca, 1-8-2008

Ik ben in augustus 2007 met mijn vriend naar Le Cordouan geweest.

Het park is niet groot, maar het ziet er zeer goed uit. Wij hadden een appartement tegenover het zwembad. Het balkon was aan de kant van de weg. (geen drukke weg)

De appartementen zijn ruim: badkamer, apart toilet, kamer en keukentje (met alle benodigdheden), 2 slaapkamers. De appartementen zijn in goede staat en schoon.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie spraken ze Engels.

Je ontbijt kan je de dag ervoor bestellen.

Het park ligt op ong. 1,5 km van het strand, de winkelstraat van soulac sur mer en de supermarkt.

In de omgeving is verder niet veel te doen. Wij hadden geluk dat het 30C was. Wij hebben ons dus prima vermaakt aan het strand en ’s avonds lekker gegeten en gewinkelt in het stadje.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prachtige appartementen in een mooie omgeving

Henk Jan, Erica , Tessa en Jade van Zadelhoff, 14-7-2008
    • Onderkomen9

Een mooi complex met zeer schone, mooie appartementen. Mooi uitzicht over het Franse lanschap.

Lekker zwembad, niet heel veel te doen voor kinderen als het weer niet goed is.

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Résidence Le Cordouan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Le Cordouan in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Le Cordouan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Le Cordouan scoort een 8 uit 10 op basis van 26 reviews.