Camping Les Lacs *****

Les Lacs
8,1

6 reviews over Camping Les Lacs in het Nederlands

hemelse plek om op je plooi te komen

Verkem Rita, 25-9-2012

nette camping met mooie grote plaatsen, spijtig alleen van de zanderige ondergrond... Zeeeer vriendelijke ontvangst, alles nog prima onderhouden in het najaar. Restaurantje heeft lekkere schotels en niet duur. Heerlijk zwemmen binnen of buiten.
Gereisd met partner in september 2012

sobere camping

Familie Versluis, 10-8-2010

Dit zou onze camping zijn voor twee weken. We kwamen aan en onze indruk was - in tegenstelling tot andere berichten hier op Zoover.nl - matig. We hadden er geen goed gevoel over. Bij de receptie waren ze aardig. Bij aankomst op ons plekje, bleek er middenop een boom te staan. Wij hebben een vouwwagen dus dat ging niet lukken. Bij de receptie kregen we een ander plekje toegewezen, maar er leek wat licht onbegrip hierover. Zandgrond met as gemengd... Aan de (snel)weg. Sanitair was prima. Speeltuin matig. Al met al zijn we de volgende dag weggegaan. We misten sfeer en gezelligheid. Het zal aan ons kunnen liggen - de andere berichten zijn wel positief - maar ons zie je hier niet terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Erg mooie plek

Ferdinand, 2-8-2010

Het is een camping met een mix van vakantiehuisjes, stacaravans en kampeerplekken. Alle plekken zijn ruim opgezet, waardoor er altijd wel privacy te regelen is. De camping wordt voor 90% door Fransen bezocht, wat ook inhoudt dat de animatie op hen gericht is. Nu moesten we de dagelijkse bingo (ook bezocht door veel jongeren...) en de karaoke missen ;). Voor kinderen is er ook veel animatie, binnen (het zwembad) en buiten.

De sanitaire voorzieningen zijn erg goed verzorgd, met als minpunt dat de temperatuur van het water in de douches varieert van kokend heet tot bijzonder fris.

Men biedt een groot binnen- en buitenzwembad, restaurant met pizza-afhaal, speelhal en kleine supermarkt met vers brood.

De kampeerplekken hebben voornamelijk zandgrond, waardoor onze 40 cm grote haringen erg goed van pas kwamen. Iedere keer als wij de tent opzetten, leggen we daar een nieuw afdekzeil (bouwmarkt) onder; scheelt schoonmaken van de onderkant van de tent.

De eigenaresse spreekt goed Engels.

Gereisd met partner in juli 2010

hele prettige sfeer

B. van den Berg, 23-7-2010

Wij hebben deze zomer voor het eerst een weekje op deze camping gezeten. Via de website een 3 kmr stacaravan geboekt voor een erg goede prijs. De caravan was niet nieuw meer, maar in prima staat en schoon! De camping was knus en gezellig, de gasten waren 95% Frans maar het personeel bij de receptie sprak genoeg Engels. We hebben genoten van de grappige avond entertainment, karaoke, bandjes, en een avondmarkt. Na 11 uur was het bij onze caravan muisstil en konden we prima uitslapen. Het zwembad was heerlijk, een buitenbad met een leuk glijbaantje voor de kinderen. Lekker rustig, want de meeste mensen zwemmen liever in het binnenbad, terwijl het buitenbad water een prima temp. had. Dus meestal zwommen er maar een man of 10/15 buiten. Het strand bij Soulac-sur-mer vonden wij erg mooi, goede golven om te bodyboarden! Maar voor onze dochter van 8 wel te gevaarlijk om echt los te laten in de zee. Het stuk zee bij de reddingsbrigade werd wel goed in de gaten gehouden door de strandwachten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

een aanrader

Van Vlaenderen Jean, 21-8-2009

Na een negatieve ervaring op een andere camping, kwamen we er op 04 juni 09 aan.

Het onthaal was vriendelijk, heel mooie sen grote staanplaatsen, het sanitair was nieuw en proper.

Ideaal om te zwemmen ( binnen en buiten zwembad).

Echt een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2009

prachtige camping!

Marita Van Vlaenderen, 11-8-2009

Prachtige en propere camping.

Vriendedelijk onthaal, grote kampeerplaatsen.

Sanitair proper.

Gaan we zeker terug

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lacs in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Lacs scoort een 8.07 uit 10 op basis van 59 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: