Bed and Breakfast Nieudegat

Bed and Breakfast Nieudegat
Nieudegat

1 review over Bed and Breakfast Nieudegat in het Nederlands

Heerlijke plek om te relaxen midden in de Dordogne

ineke, Hans en Jenny, 26-8-2011

Wij hebben 5 heerlijke dagen doorgebracht in deze rustig gelegen gite in Simeyrols (gelegen tussen Sarlat en Soulliac). De gite is zeer eenvoudig maar toch van alle gemakken voorzien (zelfs 2 verdiepingen). Als extra optie hadden we ook ontbijt (B&B dus) erbij besteld, lekker elke dag verse croissants, andere zoete broodjes, yoghurt, cruesli, vers fruit, koffie, thee en vruchtensappen. Prima manier om de dag mee te beginnen. Vanaf ons terras en vanuit het zwembas was er een prachtig uitzicht over de bossen en bergen, met telkens weer een mooie zonsondergang. Erg rustgevend hoor! We hebben veel leuke uitstapjes kunnen maken want de dorpjes van de Dordogne blijven aantrekkelijk. Je hebt er alleen wel een auto nodig want Nieudegat ligt in een heel klein dorpje in de bergen. Maar het is zeker een plaats om naar terug te gaan. Zeker voor de gastvrijheid van eigenaresse Olwen, niets was te veel. Ze gaf erge leuke tips voor uitdtapjes en leuke restaurantjes. Olwen bedankt voor alles!
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nieudegat in Simeyrols, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nieudegat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Nieudegat scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.