Bed and Breakfast Le Petit Chateau Servanches ****

Bed and Breakfast Le Petit Chateau Servanches
Le Petit Chateau Servanches
9,4

16 reviews over Bed and Breakfast Le Petit Chateau Servanches in het Nederlands

Heerlijk, beslist een aanrader!!

Steven, 19-8-2016

Wij hebben er een paar dagen met veel plezier doorgebracht. Wat een heerlijke oase van ontspanning en rust! En een goed vertrekpunt voor bezoeken aan diverse mooie plaatsen en steden in deze prachtige omgeving.

Een prachtig klein chateau, zeer verzorgd, gezellig, rustig, en echt heerlijk eten. Door de ligging, de ruime verzorgde kamer en badkamer, de ruime hallen, de brede trap en mooie tuin voelden wij ook de grandeur van deze bijzondere plek.

De eigenaars zijn een Nederlands stel die duidelijk hun ziel en zaligheid in deze prachtige en bijzondere plek stoppen, en hun gasten met grote gastvrijheid ontvangen. En met plezier geven zij ideeën voor dagtrips en andere activiteiten in de regio. Ik kom er graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Pareltje!

Wycher, 19-8-2016

Het geweldige chateau met prachtige tuin en heerlijk zwembad was ons onderkomen voor een paar nachten. Christine en Ronald hebben hun uiterste best gedaan om het ons tot een geweldig verblijf te maken. De fantastische kookkunsten van Christine maakten het af! Zeker een plek om terug te komen!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijk!

Irene, 19-8-2016

Wat een fijne plek! Wij hadden Gite Dordogne voor een week, veel ruimte, complete keuken, fijne badkamer, kortom het ontbrak ons aan niets. Christine en Ronald zijn erg relaxed, de kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad met alle zwembanden en duikspullen die in de schuur liggen, top! Heerlijk gegeten ook, super relaxed, zeker een plek om naar terug te gaan!

In het dorpje zelf is niets te beleven, er zit 1 restaurant waar je op vrijdag en zaterdagavond kunt dineren, dit is overigens wel een aanrader. Op een kwartier rijden kom je in St. Aulaye met een meertje en strandje, klimbos en kano mogelijkheid, prima te doen dus! Klein uurtje rijden naar Bergerac, leuk om even rond te lopen en een terrasje te pakken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een plek om tot rust te komen.

Lia van Straaten, 10-6-2016

Le Petit Chateau Servanches in de Dordogne.

We hebben een heel plezierig verblijf gehad. In een prachtige, heel ruime kamer (chambre Amour). De gastvrouw deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Zij houdt koken (had vroeger een cateringbedrijfje) houdt rekening met je wensen. De diners zijn niet inbegrepen in de prijs maar echt de moeite waard om eens te reserveren. We zijn echt verwend.

Gereisd met partner in juni 2016

In een woord geweldig!

Dorien, 4-2-2016

We hadden een kamer geboekt. Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen. Het chateau is ronduit fantastisch. De kamer overtrof onze stoutste verwachtingen. Een zeer goed uitgeruste balzaal met 2 enorme kingsize bedden en een fantastische badkamer. Dit alles zeer sfeervol. S'avonds aangeschoven bij het diner en je kunt merken dat de gastvrouw jarenlang een cateringbedrijf in Amsterdam heeft gerund.

Beter dan menig restaurant. Mooie ligging en heerlijk zwembad. Heerlijk een dagje naar Bordeaux geweest en ook de andere uitstapjes in de omgeving zijn aan te aanrader. De gastvrouw helpt je graag aan een paar leuke adresjes om te lunchen of leuke plaatsjes om te bezoeken. We hebben direct geboekt voor komende zomer en kunnen niet wachten onze vakantie weer door te mogen brengen op dit fantastische adres. We kunnen dit warm aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2015

fantastisch!

peter en monique, 5-9-2015

Het is een geweldige accomodatie, zowel de kamers als de gites!

De ligging is prachtig, de tuin is prachtig en de gastheer en gastvrouw zijn super aardig en staan werkelijk met alles voor je klaar.

De kookkunst is ook super!!

Hier kom je werkelijk tot rust!

Gereisd alleenreizend in september 2015

Grandioos!

Kees en Joke, 31-8-2015

We waren voor de derde keer bij Christine en Ronald. Steeds in een chambre d'hôtes. De 'rode kamer' is bijna ons vaste vakantieverblijf geworden. We vinden er rust, gezelligheid en we voelen ons elke keer weer enorm verwend. Daar komt nog bij dat Christine een geweldige kok is. De omgeving biedt veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Binnen een uur reizen zijn er mooie dorpjes en steden te bezoeken met veel geschiedenis, een lekker glas wijn, maar ook het vernieuwde Bordeaux is fantastisch.

Dit bezoek is zeker niet ons laatste geweest!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Rust en privacy

Nataly , 21-7-2014

Wij zaten een week in gite Royaal. Deze gite ligt helemaal op de hoek, hierdoor heb je veel privacy en de hele dag en avond zon. Aanrader. De gite is groots opgezet, met een heerlijke rain shower. De bedden zijn ook heerlijk. De drie paarden in de wei zijn een leuke bijkomstigheid. De gastvrijheid van de eigenaren is op juist niveau, zij zijn ook erg aardig. We hebben 1 keer gegeten bij hen en dat was erg goed verzorgd. Ook aan te raden dit een keer (of meer) te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

mooi en gastvrijheid met gezelligheid

Ceciel, 22-9-2013

Mooi en groot authentiek Landhuis. Met veel zorg gemaakt tot wat het nu is.

de waard en zijn vrouw ontvangen je zeer gastvrij en staan altijd klaar om leuke tips te geven over de omgeving. Er wordt heerlijk gekookt en de table d'hotes zorgt voor veel gezelligheid met de gasten onderling.

Wij waren met z'n 3en. Onze dochter (12jr) vond er onmiddelijk een speelkameraadje. Heerlijke tijd gehad. Dank jullie wel Ronald en Christien

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Veel ruimte, goede service, Aanrader!!

Familie Mebis, 30-8-2013

We hebben er onze vakantie doorgebracht van 26/07/13 tem 11/08/13. We zijn een gezin met 3 kleine kinderen. Het is een aanrader als je rust en ruimte opzoekt. Er is een zwembad waarin de kinderen met de `buurkinderen` hebben gezwommen. Je kan steden bezoeken (Bergerac is zeer mooi), maar houd er rekening mee dat je al snel 45 minuten moet rijden. Ook de dorpjes in de buurt zijn een bezoekje waard.

Nederlandse eigenaars die steeds voor je klaar staan.

Wij hebben er genoten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Petit Chateau Servanches in Servanches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Petit Chateau Servanches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Petit Chateau Servanches scoort een 9.42 uit 10 op basis van 17 reviews.