Camping Les Oyats ****

6,8

4 reviews over Camping Les Oyats in het Nederlands

Heerlijk dichtbij het strand

Laura, 18-11-2015

We zaten lekker achter op het campingterrein in een Mobilhome van de camping zelf (die zijn het mooiste) met een groot overdekt terras. Ruim opgezette mobilhome met zelfs redelijk ruimte in de keuken. Afstand van het strand is iets verder dan dat er vermeld wordt, maar je kunt ook de fiets pakken...dat scheelt. Zelfs de auto kun je nog op een ruim parkeerterrein vlakbij de duinovergang zetten. Kleine kinderen kunnen niet zwemmen in de sterke stroming. Beetje pootje baden. De mannen vermaakten zich met bodysurfen. De strandtent is `s avonds helaas niet open om in te eten. Zwembad is ook prima en op de zwembroeken wordt niet gelet. Je kunt zelfs vanalles bestellen om te eten en drinken in het zwembad. Het personeel is erg vriendelijk (begroeten gasten steeds) en de supermarkt altijd open. Prima wasmachines. We hadden wel flink wat mieren in een slaapkamer, maar dat werd netjes opgelost. Het is geen massale camping. Er is wel vermaak `s avonds, maar als je er niet van houdt heb je er ook geen last van. Voor Nederlands sprekende tieners is er niet zo heel veel te doen. Veel Fransen en wat Duitsers.

Wij hebben er een paar fijne weken gehad.

`s Avonds koelt het wat af en met een vestje kun je prima buiten zitten.

Wij hebben een laken aan de zijkant van het terras gehangen voor de wind.

Markt in Hossegor is erg leuk en San Sebastian in Spanje is ook een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

'Helemaal goed!'

Gea, 1-9-2013

De camping les Oyats is een prachtige middelgrote camping. Gelegen in de prachtige dennenbossen van Les Landes. Vanaf de camping loop je op je slippertjes zo de parkeerplaats van het strand op. Even het duin over en genieten van het eindeloze bewaakte strand en de, bij vloed, gigantische golven. Misschien iets minder geschikt voor hele kleine kinderen maar bij eb is er niets aan de hand. Onze gehuurde caravan was zo goed als nieuw en perfect gelegen. Er zijn genoeg 'caravan straatjes' maar wij hadden het geluk dat we uitkeken over een niet druk bezocht kampeerveld. Volgens ons waren er pas heel wat verhuur accommodaties bij gekomen want het asfalt was nog maar net droog en de struikjes net aangeplant. Winkeltje is wat klein maar er waren 's morgens geen lange rijen voor het brood. Verder een gezellig restaurant waar ook de animatie zijn avonden draait. Het zwembad keurig netjes. De camping is een prima uitvalsbasis voor een bezoekje aan Hossegor, Bayonne, San Sebastian.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

geweldige vakantie

Lieve, 11-2-2011

Heel rustig, kindvriendelijk, geweldige natuur, heerlijk eten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Murre, 21-8-2007

Prima camping! Dichtbij het strand, vers stokbrood, supermarktje. Zwembad, tennissen, twee keer per dag sanitair-schoonmaak. Wel een drukke camping, alle tentjes staan kris-kras door elkaar. Tevens jammer (voor jongeren) dat er op loopafstand geen leuke kroegjes e.d. zijn. Daarvoor moet je met de auto/fiets naar bijv. Vieux Baucou of Hossegor. Al met al voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Oyats bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Oyats in Seignosse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Oyats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Oyats scoort een 6.76 uit 10 op basis van 32 reviews.