Vakantiehuis La Causerie ***

Vakantiehuis La Causerie
La Causerie
9,1

27 reviews over Vakantiehuis La Causerie in het Nederlands

Een superleuke week gehad. Zeer aan te raden.

Theo van Hoek, 5-9-2017

Na een lange reis kwamen wij aan bij La Causerie en werden hartelijk ontvangen door Jeanine en Evert Jan. Een aangename verrassing was dat er al voor eten en drinken gezorgd was zodat we niet eerst om boodschappen hoefden. De locatie is schitterend en van het grote zwembad hebben we dankbaar gebruik gemaakt toen het een paar dagen zo'n 37 graden was. De Dordogne is een prachtige streek waar veel te zien is en is bezaaid met mooie dorpjes. De gite staat op de top van een heuvel waar het heerlijk rustig is en op een paar kilometer ligt het dorp Le Bugue waar een paar supermarkten en restaurantjes zijn. Wij hebben echt naar volle tevredenheid een week met zijn viertjes doorgebracht in hun comfortabele en zeer nette en schone gite. Een echte aanrader. En daarom een dikke 10 van Theo en Franka van Hoek en Dick en Corrie Bogaard.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch plekje Frankrijk

Fam. Aufdenkamp, 27-8-2017

Wij hebben 3 heerlijke weken doorgebracht in de gite van La Causerie. Het huisje was op en top verzorgd en van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond een uitgebreid welkomstpakket voor ons klaar met o.a. heerlijke zelfgemaakte jam. Het zwembad heerlijk vertoeven in het warme weer.

Le Bugue ligt op ca 5 km afstand met o.a. de aldi/lidl/intermarche. Vanuit de gite zijn de vele bezienswaardigheden die deze streek de moeite waard maken gemakkelijk bereikbaar.

Wij willen via deze weg Jeanine en Evert Jan hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid.

We hebben genoten.

Groetjes van Peter, Jolanda, Sanne en Lisa Aufdenkamp. En een poot van Lara voor Dushi

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustig, schoon en gastvrij

Fam. uit Veenendaal, 5-8-2017

Zojuist terug van 2 weken vakantie in de Gîte met onze kinderen van 18 en 16. Bijzonder gastvrij ontvangen met een bosje bloemen en wat boodschappen die klaar stonden, zo hoef je niet direct door naar de supermarkt, heel fijn! Het huisje was echt superschoon en de keuken zeer compleet ingericht. Van alle gemakken voorzien. Ook zijn er voldoende handdoeken aanwezig. Voor verkoeling kun je terecht in het mooie zwembad, met vrij uitzicht en water van een prettige temperatuur. Wij hebben de hond meegenomen, die er ook heerlijk vrij heeft kunnen genieten van de omgeving, de afgesloten tuin en spelen met Dushi, de lieve huishond. De ligging van de gîte is heerlijk rustig. In het naastgelegen Le Bugue (5km) zijn voldoende supermarkten en restaurants aanwezig. De oude dorpjes in de omgeving van de Dordogne zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben direct vanuit het huisje een aantal wandeltochten gemaakt, waaronder de "gele route". Leuke tips (en zelfgemaakte jam) gekregen van gastheer en gastvrouw Evert Jan en Jeanine.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

geweldig verblijf in uitstekend huisje

familie De Cock, 23-7-2017

We werden na een lange reis hartelijk ontvangen en vonden tegelijk een verwelkomingspakket in ons huisje. (flesje wijn, brood, kaas, boter,..tot zelfs kinderijsjes die al op ons wachten! De ligging was uitstekend, rustig en op minder dan 10min. van supermarkt, gezellig dorpje. in de gîte zelf opgemaakte bedden, zeer complete huisraad, handdoeken... En geen vraag was teveel, ook zeer kindvriendelijk met afgesloten tuin. tegelijk het perfecte evenwicht tss privacy en huiselijkheid. Een Toppertje om deze streek te verkennen. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wat een schitterende locatie!

Dick Zumker, 25-6-2017

Als je hier niet kunt onthaasten, kun je het nergens! Geweldige gite, perfect ingericht (zelfs een weber bbq en echte koksmessen) en een gastvrijheid van de eigenaren die je (helaas) niet vaak meer aantreft. Fijn, groot zwembad, voldoende parasols en bedden en wat een rust.

In de omgeving is genoeg te zien en te doen, een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Wij hadden een heerlijke week in deze fijne gite.

Gijs, 18-6-2017

De gite, die compleet is uitgerust, is rustig gelegen in een prachtige omgeving. Vanuit het grote zwembad heb je een prachtig uitzicht over de natuur. De gastheer en gastvrouw hadden gezorgd voor een heerlijk welkomspakket. Erg gastvrij.
Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader!

Marijke, 28-8-2016

La causerie heeft ons hartje gestolen. Wij zijn verliefd geworden op deze rustige plaats maar toch helemaal niet ver van alles wat je nodig hebt. Wij hebben uitstappen gedaan deze waren tussen de 30 à 45min. rijden. Wat ook zeer kortbij is zelf op mindere afstand zijn er al bezienswaardigheden en verfrismogelijkheden :-) over het huisje zijn wij zeer tevreden. De eigenaars hadden zelf de tuin nog meer afgezet voor onze uitbrekende beagle. Alles is gewoon aanwezig in het huisje de kleinste details zoals wasmiddel of foliepapier gewoon aanwezig! Het zwembad is echt een toppertje!!! Prachtig uitzicht, goed onderhouden en rustig. Jeanine en Evert-Jan bereidwillig om te helpen maar niet opdringerig. Lekker welkomstgeschenk en heerlijke confituur!!! Kortom niet twijfelen als je een leuk en rustig vakantieverblijf zoekt heb je hem hier bij deze gevonden! Groetjes Sven, Marijke, Maite, Siebren en pootje van Kerkyra
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een echte aanrader!

Peter&antoinette, 17-8-2016

we hebben volop genoten. Het huis waa zeer schoon en volledig uitgerust. Sfeervolle woonkamer, hele goede bedden (electrisch verstelbaar), ruime keuken, grote koelkast, gezellige woonkamer met haard, leuke (wat kleine) tuin. We hebben veel gebruik gemaakt van de bbq. De eigenaren waren zeer vriendelijk en altijd bereid om te helpen. We vonden het heel prettig dat ze precies de juiste balans wisten te vinden tussen belangstelling tonen en privacy gunnen. Het huis ligt heerlijk afgelegen, geen verkeer, maar wel een stadje op minder dan 10 minuten met de auto. Voor ons was het (goed onderhouden) zwembad met prachtig uitzicht echt de topper van de accomodatie. Een ruim zwembad voor ons alleen, omdat er verder geen gasten waren (sowieso heeft De Causerie maar max. 8 gasten!)

In de omgeving is genoeg te doen; wij hebben mooie mountainbike tochten gefietst, heel mooi, wel conditie en ervaring nodig. Echt een aanrader deze plek!

Peter&Antoinette

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer goed

Yvonne, 5-8-2016

Wij hebben hier 2 wkn genoten! Fantastisch weer, veel gezwommen. Onze jongens (5 en 7 jaar oud) hebben hier goed leren duiken! Mooi zo'n privé zwembad. Wij zijn hier echt tot rust gekomen, fraaie omgeving, goed huisje. En niet te vergeten de gastvrijheid van Evert Jan en Jeanine: frites bakken, gids spelen en dankzij Jeanine snel een afspraak met een Franse wonderdokter. Merci beaucoup mes amis! Yvonne, Thijs, Ties en Siem
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Uitstekend

Maaike, 3-8-2016

Heerlijke plek als je tot rust wilt komen in de natuur; fantastisch zwembad. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Causerie in Savignac de Miremont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Causerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Causerie scoort een 9.12 uit 10 op basis van 28 reviews.