Appartement Peyrelevade

Peyrelevade

4 reviews over Appartement Peyrelevade in het Nederlands

Beste geheime stekje

Jenny, 22-8-2017

Eigenlijk wil ik deze review niet schrijven, want zodadelijk zijn ze volgeboekt als ik wil boeken. Maar waar het hart vol van is loopt de mond van over.

Ontzettend bedankt Ruud en Arna dat we weer van jullie paradijs hebben mogen genieten in de regenboog.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ine Willems, 22-8-2017

We hebben net een weekje met zijn vieren verbleven in gîte Le Soleil. Als je zo 's avonds vanuit je privézwembad vanop een heuvel in de Dordogne de dieprode zon nakijkt die achter de horizon verdwijnt, dan geeft dat een bijzonder gevoel. Op zo'n moment kan je niet anders denken dan 'ik ben op de juiste plaats'. De gîte biedt alles wat je nodig hebt, zonder tierlantijntjes. Ruud en Arna zijn in de buurt als je ze nodig hebt, maar tegelijk geven ze je alle ruimte om ongeremd je...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top

L. Hellendoorn, 2-2-2012

Wij houden van rust in een typisch Franse vakantie omgeving met aardige bezienswaardigheden op auto-rij-afstand. Peyrelevade dus. Redelijk dichtbij de highlights van de Dordogne en toch in een stille oase in het groen. Zeer gastvrije Nederlandse eigenaren, super gites. Erg gezellig. Wij hebben ons vermaakt in het zwembad en tijdens de Marché des producteurs de Pays (fantastische markt met producten uit de omgeving), maar ook gedurende de kanotocht over de Dordogne langs de hoogtepunten van de streek. Kortom, een regelrechte aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijke plek in mooie omgeving!

Carlo, 23-1-2012

De gites van Peyrelevade zijn van alle gemakken voorzien. De eigenaren van Peyrelevade doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten zijn. Peyrelevade is rustig gelegen maar er is van alles in de buurt te doen: kastelen, bastide dorpen, kanovaren, boomtoppenpad etc. We zaten in Soleil en hadden ons eigen zwembad. Zomer 2012 gaan we weer terug en huren dan met familie Arc en Ciel en Tournesol en hebben dan voor deze 2 gites een groot eigen zwembad tot onze beschikking. Peyrelevade is zeker een aanrader voor met z"n tweetjes of met je gezin!
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Peyrelevade in Sauveterre-la-Lémance (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Peyrelevade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Peyrelevade scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.