7,9

115 reviews over Camping Domaine d'Esperbasque in het Nederlands

Schiet op onderdelen net tekort

Charlotte, 19-8-2017

Prachtige plek; voor paardenmeisjes -en jongens het paradijs. Qua kampeerfaciliteiten echt ruimte voor verbetering. Altijd koude douches, 1 wasmachine en géén droger voor de hele camping. Met zoveel (kleine) kinderen op een camping zouden vooral de toiletten een extra schoonmaak kunnen gebruiken. (Lauw)Warm afwaswater uit een apart kraantje tappen maakt afspoelen onmogelijk en afwassen onnodig ingewikkeld. Zorg dat je over héél lange verlengsnoeren beschikt! En tja...uitkijken wat je zegt want de camping is nagenoeg volledig bezet door Nederlanders (wat de jongens(13&11) overigens prima vonden. Neem waterschoenen mee voor het betere speelplezier in de rivieren in de buurt.

Beetje armoedig

Eva, 18-8-2017

Team was aardig, voor paardenmeisjes is het top. Salies niet echt bijzonder, de camping ligt aan n weg die je hoort. Sanitair niet genoeg en niet zo schoon. Zwembad oud en onverzorgd. Mooie natuur. Smerige oude stallen.
Gereisd familie in augustus 2017

Zeker voor herhaling vatbaar !

Martin en Tessa, 15-8-2017

Wij vonden het een heerlijke camping maar kom je voor luxe of mega georganiseerde animatie en dergelijke dan moet je hier niet zijn. Deze camping heeft een mooi concept van rust,prachtige plekken en omgeving,gemoedelijkheid,goede service en voor de kinderen alles aanwezig waarin ze kind kunnen zijn,en waar wifi apparaat 20.00 uitgaat..prachtig.

Een hippieachtige camping met zelfgebrouwen bier ,normale prijzen,chillbar voor 18 plus,elke dag een andere' foodtruck' ,en een kampvuur met muziek .

Voor de kinderen is er veel te doen wij zijn met 6 kids ( 3 jongens en 3 meisjes )hier geweest van 6 tot 11 jaar en ze vonden het prachtig !

De camping ligt perfect, een uurtje naar links ben je aan de kust een uurtje naar rechts zit je op 2500 hoogte

Ik vind de meest veelzijdige streek van Frankrijk groen,kust ,cultuur en bergen.

Kritiek ja hoor ,het zwembad is echt te mager,maar daar komt verandering heeft Marianne me verteld.

Echt warm water is er niet altijd ...tja

We komen zeker terug !

Heerlijk!

Diana, 14-8-2017

Hele fijne camping! Wij hadden met onze vouwwagen een hele ruime plek met een super uitzicht.

Het team is ontzettend vriendelijk en gastvrij. Ook Marianne zelf zorgt voor een persoonlijke ontvangst, altijd een vriendelijk gezicht én een persoonlijk afscheid, ondanks dat ze vaak erg druk bezig is.

Het grote sanitairgebouw wordt gespoeld met regenwater en dat stinkt, maar het is er wel schoon. De andere sanitairgebouwen zijn qua geur prettiger.

Het zwembad is klein, maar volgens mijn dochersenen erg fijn.

De paarden en rijlessen zijn super. De paarden hebben allemaal een eigen karakter en dat is leuk. De lessen worden verzorgd door heLe lieve en enthousiaste meiden.

De bar en het eten zijn ook top met een fijne binnenruimte met een Pooltafel en dart. Ook de "chili zone" is heel fijn, met vernevelaar als het erg warm is.

Al met al een herijke plek!

Tja...

Elizabeth, 8-8-2017

Aangezien wij een grote tent hebben en deze wrs niet op de volgens de website' ruime plek' zou passen, zijn we terug gelopen om even te overleggen. De eigenaresse was niet bereid om even mee te lopen om samen naar een oplossing te zoeken. We konden wel een andere plek krijgen zonder mooi uitzicht in het drukke gedeelte. Ze was niet erg bereidwillig en behandelde ons redelijk kortaf.

Kleine plekken, Vaak koude douches, hygiene zeer matig, vaak rijen voor de douche, geen ruimte voor de kids om rond de tent te scharrelen bij volle bezetting, voetbalveld ver weg, band die op zaterdag diep in de nacht speelt, kapotte skelters

Positief is het fantastische uitzicht; het team, het zwembad, elke ochtend komt de bakker, wel op tijd zijn anders is het brood op! Mooie uitstapjes gemaakt naar de kust en Bilbao, pamplona

Ontspannend

De Zee, 8-8-2017

Wat een heerlijke camping, perfect met kinderen. Gemoedelijke, enorm gastvrije sfeer.

Een camping met een grote diversiteit aan mensen, wat erg aangenaam Is omdat iedereen zich er thuis voelt. En je kan sociaal zijn maar toch is er ook voldoende privacy.

Prachtig gelegen en niet in the middle of nowhere!

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuke camping die we gaan onthouden

kim, 7-8-2017

Fijn ontvangst met een drankje. Gezellige kantine met pool en dart.Fijn plekje om binnen of buiten te zitten. Lief betrokken team. Een radler (die ze niet hadden maar voor mij werd gecreeerd) is voor altijd een 'sven'biertje. Lieve paarden en leuke buitenritten. Leuke band op vrijdag.Wij stonden wat achteraf op de camping (wel mooi) maar wilden graag wat dichterbij het leven. Ja je hoorde de weg en de kinderen op de trampo's maar dat vinden wij juist wel gezellig. Marianne deed moeite voor ons en was blij dat het lukte ondanks dat de camping zogoed als volgeboekt was.Elke dag kan je wat eten..komt op de camping. Het brood vonden wij iets minder handig. De bakker komt rond half 9 een uur staan.Wij waren niet altijd op tijd wakker en dan is er niet veel meer.Of je stond in lange rij.Wij gingen zelf even naar t dorp.Zwembad simpel (Word vernieuwd) maar prima en niet overvol ervaren Voor een 2 sterrencamping een hele fijne camping met een gezellige sfeer.

Fijne vakantie

familie, 3-8-2017

paardencamping, die bij de opstart van het seizoen nog moest opstarten.

Wij hadden al eerste vakantie die jaar in midden-nederland, we waren dan ook een van de eerste gasten dit hoogseizoen. Het was erg rustig er waren nog 4 andere gezinnen en dat bleef de eerste week ook zo. Dat was iets rustiger dan we verwachten. Niet alle activiteiten gingen daarom door, zo was er de eerste week geen kinderdisco (wat 1 x in de week is) geen pony karretje want de band was nog lek.. en geen sportactiviteiten want ja niet genoeg animo. met de weekelijkse schietavond bleek het geweer scheef en de paarden hadden nog geen ijzers. Het gaf het gevoel dat ze pas gingen opstarten vanaf dat er gasten waren ipv voorbereid te zijn. Alle lessen worden bitloos gereden dat was voor mijn dochter van 11 even wennen, maar te doen. De paarden waren in het binnenbak lesje lastig te sturen. Bij de buitenritten ging dat beter, en gingen ze mee met de kudde. De buitenritten waren leuk. Prijs 27,50 per keer.

Voor onze jongste van 2 was de camping ongeschikt vond ik. Er was helemaal niets voor hem, nog geen klein glijbaantje/ keukentje of zandbakje op de camping. De stal was te gevaarlijk, en de trampo te hoog. Hij heeft zich goed vermaakt, ik vond het een gemis, we hebben voor hem een loopfietsje gekocht. Het zwembad is voor als de camping vol staat echt veel te klein. De tweede week waarop het veel drukker werd was voor onze dochter leuker. Meer leven in de brouwerij, met ik denk een stuk op 80 plekken bezet. Gezellig maar niet overvol. De toiletgebouw stinkt enorm, en wordt doorgespoeld met rivierwater, dat is een prachtig idee maar wat een stank. bij de receptie verkopen ze drinken en ijsjes. Alles van huismerk, ik vond het minder lekker. Lidl cola en ijsjes, maar wel gewone prijs. De omgeving is mooi je moet idd overal een uur voor rijden, maar alles is leuk. Wij sliepen in het landhuis de grote keuken. Prachtig en ruim. Bijzonder dat alles in goed vertouwen gaat, niets kon op slot, dus ook niet als we gingen slapen of een dagje weg gingen. Onze dochter van 11 had de slaapkamer boven, daar durfde ze niet alleen te slapen, dus sliep bij ons op de kamer. Het appartement is groot, maar vreemd opgedeeld. 3 apparte ruimtes met een gezamelijke hal. Annemarie was de begeleiding van de paarden een super lieve jonge dame, heel relax en eerlijk geeft de kinderen veel zelfvertrouwen met haar aanpak. Ze straalt vertrouwen uit. Bedankt.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke groene ontspannen camping aanrader top

Anne Margriet, 30-9-2016

Heel geschikt voor kinderen ook als ze al naar de middelbare gaan, paarden all over the place maar ook als je niet wilt rijden of helemaal paardenmeisje bent kun je hier heerlijk vakantie vieren.

Bergen, strand of een dagje Spanje, maar ook dichtbij genoeg te doen.

Gereisd familie in juli 2016

Gezellige camping

Renske, 16-8-2016

Eigenaresse zorgde voor een gastvrij ontvangst. Genoten van van de prachtige omgeving. Er zijn mooie wandelroutes te downloaden van de website van de camping.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine d'Esperbasque in Salies de Bearn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine d'Esperbasque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine d'Esperbasque scoort een 7.91 uit 10 op basis van 116 reviews.