Beoordelingen Camping Franceloc Le Petit Nice***

31 juli 2014

Franceloc Le Petit Nice***
29 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Le Petit Nice***
route de Biscarrosse, 33115, Pyla-sur-Mer (Gironde)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Le Petit Nice*** in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Le Petit Nice*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Le Petit Nice scoort een 6,4 uit 10, op basis van 29 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Le Petit Nice*** in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Le Petit Nice***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Le Petit Nice*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 31 vakantiefoto's van Camping Franceloc Le Petit Nice*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Franceloc Le Petit Nice*** met andere accommodaties in Pyla-sur-Mer (Gironde).
Even geduld a.u.b.

5,3
7,3
6,9
5,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2012
"Ik begrijp mijn voorgangers niet"vertalen
Renee
10,0
8,0

23-08-2012 Ik naast de barbeque en heb hier geen last van gehad, naast ons lag de trap naar de sanitaire ruimte's zéér vriendelijke mensen die tot vervelends aan toe bon jour!, bon soir!, en bon appetit! riepen. De plek was krap of mijn tent te groot? ik heb een stukje straat toegeeigend voor mijn picknicktafel. zwembad prima het uitzicht vanaf de camping op het strand beneden en de in zee gelegen zandplaten is prachtig de zee is rustig weinig golfen, weinig verschil bij eb en vloed. Het water is helder blauw! Kortom voor mij en mijn dochter een zeer geslaagde vakantie zij heeft zich prima vermaakt met franse leeftijdsgenootjes

met partner, Juli 2011
"In een woord vreselijk"vertalen
yvon
1,0

09-08-2011 Wij hadden per touroperator gereserveerd en 206 euro vooruit betaald. Bij aankomst moest het restant betaald worden van 550 euro.
De plek die wij echter kregen nummer 77 precies naast een oud toilet gebouw en wasautomaten hal was in het zand werden door 3 man en een extra auto met de caravan op onze plaats gezet omdat wij steeds dieper het zand in gingen.
Wij hebben uit eindelijk 24,50 bij betaald en zouden 6 nachten uiterlijk blijven ( vanwege de aan betaling) de 2de dag wilde men de barbeque naast onze caravan op 2 meter ( een vaste vn de camping bij het toilet gebouw) gaan aan steken.
De eerste Fransman begreep dat dit ivm onze plaats niet kon en ging weg mijn man heeft er toen een emmer water opgegooit voor er toch nog iets zou gebeuren.
En nummer 2 kwam om hem aan te steken maar dat ging niet de Fransman was boos. Om verder niet de volgende dag dit weer mee te hoeven maken zijn wij de volgende dag vertrokken we kregen geen geld terug dus voor 2 nachten was dit 230 euro

met partner
"Wij hebben genoten"vertalen
Monique
9,0
8,0

04-05-2009 Mijn man en ik hebben een tunneltent, prima plaatsen met schaduw, terrascamoing, idd een klim naar boven, maar als je de hele dag lekker lui bent geweest heb je in elk geval iets sportiefs gedaan... Restaurant op de camping is niet veel en het winkeltje vrij duur maar brood is lekker. Veel animatie voor kinderen.
Wij gaan dit jaar weer terug, wel van te voren geboekt. Pluspunt: Kolet lekker af 's nachts, geen muggen en beestjes!! En een prachtig uitzicht en rust bij zee.en schoon sanitair 3x per dag met detol en gloire schoongemaakt.

met jonge kinderen, Juli 2008
"Drama!"vertalen
Marc
3,0
7,0

16-03-2009 Voor ons was deze camping de teleurstelling van 2008. De gehuurde caravan was ronduit smerig (stofnesten, vies bestek, overal haren) en toen wij dit meldde bij de receptie, kwam er iemand kijken die ons vertelde dat het niet 'dirty ' was maar dat er slechts ' dust' lag. What's in a name. Daarnaast is de afdaling naar het strand en de klim omhoog met kinderen niet te doen en op ghet strand is ook niets te beleven. De foto's van de camping en de ligging van het strand zijn dus vertekent. Komt nog eens bij dat het zwembad erg klein is en dat in dit gebied de zonkans klein is. Dussss...niet doen mensen.

met partner
A.Appelhof
4,0

28-06-2008 Deze camping vond ik helemaal niet geweldig. Na 'n flinke afdaling om bij zee te komen stond ik plotseling op een plateau dat ook nog eens veerde 'met'n steile wand naar beneden waar 30 meter lager het strand te zien was.Deze vering kwam doordat er allemaal takken onder 't zand lagen.(dit is om het duin in stand te houden)Ik was blij dat ik hier niet met kinderen was, dan had ik geen vakantie, maar een nachtmerrie.

Pee
7,0

24-04-2007 Vorig jaar eind augustus twee weken vertoefd in een gehuurde bungalowtent. Mooie tent en ligging was uitstekend. Vanaf het terras keek je uit over zee. Om op het strand te komen is een flinke afdaling. Wij gingen daarom elke dag met de auto naar een strand iets verderop, waar je prachtige, rustige, uitgestrekte stranden had. Verder is er in de buurt weinig te doen. Om naar Pyla sur Mer te komen, moet je echt de auto nemen. Er werd overigens wel goed opgetreden tegen lawaaimakers op de camping. Die werden na twee dagen 'verzocht' een andere camping te gaan zoeken. Kortom: een prima camping.

Marije
3,0

02-04-2006 Op deze camping kun je in het hoogseizoen geen plaatsje meer reserveren.
De camping ligt hoor op het duin en loopt flink af. Als je onderaan staat is het een flinke klim naar het winkeletje, het zwembad en de uitgang.
Vanaf de camping heb je een prachtig uitzicht omdat deze vrij hoog ligt. Als je naar de zee wilt is de afstand inderdaad klein maar een hele pittige afdaling. Om naar zee te gaan gingen wij met de auto naar een in de buurt gelegen strand waar je niet zo vreselijk hoefde te klimmen.
De plaatsen zijn vrij klein, wij stonden met een gemiddelde caravan en luifel op een plek waarbij de haringen net niet aan de caravan van de buren vast hoefde.
Als met al een leuke plek om eens geweest te zijn maar schreeuwend duur. Omdat je toch met de auto naar het strand moet kun je net zo goed wat meer landinwaarts gaan zitten, dat scheelt een hoop geld!

met vrienden, Juni 1995
"Nooit meer!"vertalen
Monique
6,0

05-03-2010 Wat een onsympathieke campinghouder, die bovendien niet goed is voor zijn personeel (...)! Camping zelf heeft veel naaldbomen, waardoor de warmte goed te verdragen is en er niet of nauwelijks muggen zijn. Vanaf de camping loop je zo naar zee, maar het blijft 'de duin van Pyla', de hoogste zandduin van Europa. Een stevige afdaling en een stevige klim. De camping is voor drie sterren niet goedkoop. Eetgelegenheden op de camping niet optimaal. Sanitair schoon. Arcachon is de dichstbij zijnde grotere badplaats, maar dat is te voet niet te doen (anderhalf uur op de fiets (heuvel op heuvel af) / kwartier met de auto.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?