Camping Capfun Le Petit Nice ****

7,9

13 reviews over Camping Capfun Le Petit Nice in het Nederlands

Zeer goed

., 26-9-2016

Prachtig uitzicht, zeer goed onderhouden camping, vriendelijk personeel. Niet veel meer...................

., 23-8-2016

Leuke camping met vooral zandgrond en onder de dennenbomen. Animatie was afwisselend en mensen waren enthousiast. Restaurant was goed, lekkere pizza's. Prima camping om te vertoeven met jonge kinderen. Strand was wel smal, maar berg op was toch wel goed te doen. De meren waren lekker warm. Reserveren in het restaurant op tijd, zodat meer mensen van het restaurant gebruik kunnen maken. (Vooral tijdens de drukke dagen vrijdag en zaterdag). Bij de animatie iets meer de buitenlanders er bij betrekken, zou ook in het engels kunnen. Bij de WC gebouwen ontbrak zeep bij de kraantjes.
              Gereisd anders in januari 2016

Fijne camping met goede ligging

De vakantieganger, 8-8-2016

Wij hadden een ruime plek, dichtbij winkel en restaurant met vrij uitzicht de bossen in. Het personeel is vriendelijk en alles is prima geregeld. De klim/daling naar het strand viel ons reuze mee, het zijn immers de duinen van Pyla. Wel was er 's-avonds wat lawaai van de animatie, soms van de buurcamping. Na 12-en alles stil.

Lekker fietsen naar Arcachon of juist de andere kant op naar Chez Aldo. Lekker plekje voor een weekje!

Minnetjes: Je moest een bandje om...past meer bij grote campings

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

., 21-6-2016

Het is een prima locatie, klein en rustig, vlakbij zee, fietspaden in de buurt. Het ligt wel hoog op een duin dus het is omhoog ploeteren om terug te komen van het strand! Vriendelijk personeel, fijn zwembadje en heerlijke pizza's in het restaurant, ook om af te halen. Heerlijke vakantie gehad!. Het zou fijn zijn als er wifi zou zijn in de mobilhomes!

Voor herhaling vatbaar

Vercammen Mira, 21-7-2013

Vanuit onze bungalow hadden we een uitstekend zicht op de oceaan met haar prachtige zandbanken. Mooie en verzorgde bungalow, verzorgde camping met uitstekend personeel; De minste onhebbelijkheid werd zeer vlug opgelost.
                      Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

ik begrijp mijn voorgangers niet

Renee, 23-8-2012

Ik naast de barbeque en heb hier geen last van gehad, naast ons lag de trap naar de sanitaire ruimte's zéér vriendelijke mensen die tot vervelends aan toe bon jour!, bon soir!, en bon appetit! riepen. De plek was krap of mijn tent te groot? ik heb een stukje straat toegeeigend voor mijn picknicktafel. zwembad prima het uitzicht vanaf de camping op het strand beneden en de in zee gelegen zandplaten is prachtig de zee is rustig weinig golfen, weinig verschil bij eb en vloed. Het water is helder blauw! Kortom voor mij en mijn dochter een zeer geslaagde vakantie zij heeft zich prima vermaakt met franse leeftijdsgenootjes
                      Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

In een woord vreselijk

yvon, 9-8-2011

Wij hadden per touroperator gereserveerd en 206 euro vooruit betaald. Bij aankomst moest het restant betaald worden van 550 euro.

De plek die wij echter kregen nummer 77 precies naast een oud toilet gebouw en wasautomaten hal was in het zand werden door 3 man en een extra auto met de caravan op onze plaats gezet omdat wij steeds dieper het zand in gingen.

Wij hebben uit eindelijk 24,50 bij betaald en zouden 6 nachten uiterlijk blijven ( vanwege de aan betaling) de 2de dag wilde men de barbeque naast onze caravan op 2 meter ( een vaste vn de camping bij het toilet gebouw) gaan aan steken.

De eerste Fransman begreep dat dit ivm onze plaats niet kon en ging weg mijn man heeft er toen een emmer water opgegooit voor er toch nog iets zou gebeuren.

En nummer 2 kwam om hem aan te steken maar dat ging niet de Fransman was boos. Om verder niet de volgende dag dit weer mee te hoeven maken zijn wij de volgende dag vertrokken we kregen geen geld terug dus voor 2 nachten was dit 230 euro

Gereisd met partner in juli 2011

Nooit meer!

Monique, 5-3-2010

Wat een onsympathieke campinghouder, die bovendien niet goed is voor zijn personeel (...)! Camping zelf heeft veel naaldbomen, waardoor de warmte goed te verdragen is en er niet of nauwelijks muggen zijn. Vanaf de camping loop je zo naar zee, maar het blijft 'de duin van Pyla', de hoogste zandduin van Europa. Een stevige afdaling en een stevige klim. De camping is voor drie sterren niet goedkoop. Eetgelegenheden op de camping niet optimaal. Sanitair schoon. Arcachon is de dichstbij zijnde grotere badplaats, maar dat is te voet niet te doen (anderhalf uur op de fiets (heuvel op heuvel af) / kwartier met de auto.
                      Gereisd met vrienden in juni 1995

Wij hebben genoten

Monique, 4-5-2009

Mijn man en ik hebben een tunneltent, prima plaatsen met schaduw, terrascamoing, idd een klim naar boven, maar als je de hele dag lekker lui bent geweest heb je in elk geval iets sportiefs gedaan... Restaurant op de camping is niet veel en het winkeltje vrij duur maar brood is lekker. Veel animatie voor kinderen.

Wij gaan dit jaar weer terug, wel van te voren geboekt. Pluspunt: Kolet lekker af 's nachts, geen muggen en beestjes!! En een prachtig uitzicht en rust bij zee.en schoon sanitair 3x per dag met detol en gloire schoongemaakt.

Gereisd met partner in mei 2009

Drama!

Marc, 16-3-2009

Voor ons was deze camping de teleurstelling van 2008. De gehuurde caravan was ronduit smerig (stofnesten, vies bestek, overal haren) en toen wij dit meldde bij de receptie, kwam er iemand kijken die ons vertelde dat het niet 'dirty ' was maar dat er slechts ' dust' lag. What's in a name. Daarnaast is de afdaling naar het strand en de klim omhoog met kinderen niet te doen en op ghet strand is ook niets te beleven. De foto's van de camping en de ligging van het strand zijn dus vertekent. Komt nog eens bij dat het zwembad erg klein is en dat in dit gebied de zonkans klein is. Dussss...niet doen mensen.
                      Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Le Petit Nice bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Petit Nice in Pyla-sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Petit Nice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Petit Nice scoort een 7.91 uit 10 op basis van 41 reviews.