7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Résidence P&V du Golf de Pinsolle**** bij :

2 reviews over Appartement Résidence P&V du Golf de Pinsolle in het Nederlands

Fam. Stael, 18-9-2007

Het vakantiedorp van Pierre et Vacances is kwalitatief en goed verzorgd en nog vrij nieuw.

De streek is bosrijk en je vindt niet veel vakantiedorpen die direct aan zee liggen in deze buurt. Maar met een half uurtje stappen was je aan het strand. Of beter nog, met de fiets was je er in 10 minuutjes. Er is in het domein een verhuur van fietsen waar we regelmatig gebruik van hebben gemaakt.

Een groot zwembad en kinderbad, een speeltuintje voor de kleintjes en een strandvolleybalveldje was ter beschikking. Ik vond dit een beetje aan de weinige kant. We hebben al andere P&V woningen gehad waar de animatie veel uitgebreider was. Ik vond het nu net iets te rustig.

Het huisje was wel heel aangenaam (2 slaapkamers en een badkamer met toilet boven en een living met open keukentje, berghok en toilet beneden).

We hadden ook een babykit gevraagd (babybed en eetstoeltje) maar het eetstoeltje was zo'n hangding dat practisch uit elkaar viel en ik eerst moest wassen!

We hebben er wel van genoten!

Gereisd anders in augustus 2007

Kirsten van Zanten, 4-1-2007

Wij zijn in sept 2006 hier geweest met ons zoontje van toen 1,5 en onze dochter van 3 mnd oud. Het huisje ligt inderdaad lekker rustig. Je kunt heerlijk buiten zitten zonder last van buren e.d. Ze hebben een apart kinderzwembad waar onze zoon heerlijk in heeft gespeeld. In de buurt voldoende supermarkten en goede bakkers. Zeker als je van fietsen houdt is dit de ideale omgeving.
    Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence P&V du Golf de Pinsolle in Port d'Albert-Soustons, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence P&V du Golf de Pinsolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence P&V du Golf de Pinsolle scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.