Camping Lestaubière ***

Lestaubière
8,6

8 tips over Lestaubière

xbk, 11-8-2015
Auberge Jaures voor een heerlijke lunch of diner. Kleine wisselende laart met dagverse producten. Geen pizza og patat. Sublieme kwaliteit en schappelijke prijzen. Geen apart kindermenu maar de eigenaar maakt graag een klein hapje voor de kids. Reserveren via Bas, tien minuten rijden van de camping.
xbk, 11-8-2015
Chateaux Bridoire, kasteel met de nadruk op ouderwetse/middeleeuwse spelletjes. Erg leuk voor jong en oud. Bovendien een heerlijk picknick veld. Net zuid van Bergerac, rijdt naar Ribagnac en vanaf daar staat het aangegeven. Nr1 op TripAdvisor
C. Verbeek, 24-11-2014
Museum Le bournat, een openluchtmuseum over het Franse leven in 1900. Je kunt er een 'oude' familiefoto laten maken.

Jerry, 11-8-2014
Voor gezinnen met kleine kinderen die niet van uitstapjes buiten camping terrein houden is dit een uitstekende vakantiebestemming.
Tom, 8-8-2014
Boodschappen op 15 minuten rijden. In het dorpje direct om de hoek zit een klein supermarktje met heerlijk brood en alle basisbenodigdheden. Hele vriendelijke dames. Nog een dag-uit tip: Beynac!
Van der Kamp, 9-12-2013
Alle eten en drinken, incl. brood 's ochtends, kan op rekening gezet worden. Kan handig zijn maar laat mensen tekenen voor wat ze in ieder geval in het restaurant genuttigd hebben. Wij kregen een kleine rekening voor de kiezen voor iets wat we niet afgenomen hadden en we konden hoog en laag springen! Zeer slechte ervaring dus.

Fiona, 18-8-2013
Met kinderen vond ik dit een aanrader, er is ook veel te zien en te doen in de omgeving maar je moet dan wel je auto meenemen. Meeste ligt op 1/2 tot 1 uur rijden.
suus_80, 29-7-2013

Leuke bezoekjes: