Beoordelingen Camping Lestaubière***

31 juli 2014

Lestaubière***
47 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lestaubière***
Pont-Saint-Mamet, 24140, Pont-Saint-Mamet (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière*** in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lestaubière scoort een 8,6 uit 10, op basis van 47 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière*** in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lestaubière*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Camping Lestaubière*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Lestaubière*** met andere accommodaties in Pont-Saint-Mamet (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

9,5
7,8
8,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Zeer ruim opgezette camping"vertalen
Lieke
9,0

26-06-2014 Lestaubiere is een zeer ruim opgezette camping, perfect voor jonge kinderen, veel ruimte, prima zwembad en speeltuin.

"Twitter beoordelingen"
09-07-2014 @piensmama “@schemer: De Grote Markt in Groningen live. 'Bij #camping #Lestaubiere is het anders ook gezellig! http://t.co/qbmLfZlrHP --- Bron: https://twitter.com/piensmama/status/486959694343569408
met jonge kinderen, Juni 2014
"Geweldig om met kleine kinderen heen te gaan!"vertalen
Jojanneke
9,0

13-07-2014 Heerlijke week gehad met twee jonge kinderen in voorseizoen. Servicegerichte eigenaren die problemen snel aan willen pakken. Lekker eten op twee avonden in de week, of pizza bestellen. Voor de kids mooi meertje en zwembad (wel redelijk fris als het niet zo goed weer is) om in te spelen. Ruime plekken!

met jonge kinderen, 2013
"Heerlijke camping"vertalen
venema
6,0

06-11-2013 Met veel plezier hebben wij drie jaar op deze camping gestaan.

Het enige nadeel van deze camping is dat geen andere camping nog leuk is.

met partner, Sept. 2013
"Super camping"vertalen
Cor en Coby Bregman

12-09-2013 Van 9 t/m 13 september 2013 met onze camper op deze camping gestaan,
Een schitterende camping met grote zonnige of schaduwrijke plaatsen,
Mooi zwembad, zeer schoon sanitair, gratis wifi op het terras,
Deze camping verdiend i.p.v. 3 zeker 4 sterren.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping met- en voor kinderen"vertalen
Fiona
8,0

18-08-2013 Onze eerste keer kamperen was dit jaar op Lestaubière en het is ons goed bevallen. Onze kant-en-klare bungalowtent was compleet en comfortabel, lag gunstig tussen de bomen. Fantastische omgeving, geweldig uitzicht, restaurant en grotere supermarkt niet erg in de buurt. Het eten ter plaatse was goed, alles moet wel van tevoren gereserveerd worden en dat was bij aankomst niet zo handig, fantastisch terras. De animatie was enthousiast, vriendelijk en deden hun best maar was beperkt. Avondprogramma startte laat, activiteiten in de ochtend snel afgelopen en over het algemeen bleek het programma meer voor grotere kinderen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Heerlijke camping"vertalen
Stefanie
9,0

18-08-2013 Voor de vijfde keer zijn wij met onze kinderen geweest (4,8,13 en 15) en weer willen zij naar Lestaubiere!
Het is hem de sfeer, de gemoedelijkheid, de behulpzaamheid gewoon de mensen die er komen!
Voor alle leeftijden is er wat te doen, kinderdisco, knutselen, lampionnen optocht,WK bommetje, kampvuur, vossenjacht en noem maar op!
Het sanitair is netjes, heeft een wc bril en toilet papier.
Op de camping zit een snackbar en je kunt op het terras eten ook pizza bestellen.
Broodjes heerlijk vers te verkrijgen.

De eigenaren zijn zeer behulpzaam, je vragen worden snel behandeld en/of opgelost. Ze denken met je mee!

De plekken zijn zeer ruim daardoor heerlijk vertoeven.

In de omgeving zijn genoeg winkels ( ook op zondagochtend) ook zijn er leuke markten in de omgeving.

Met andere woorden; heerlijke campin

"Wij zoeken niet verder!!"vertalen
Familie Bosman
8,0

18-08-2013 Wat een heerlijke camping! Onze jongens van 1, 3 en 8 hebben zich uitstekend vermaakt! En daardoor wij ook! Gemoedelijke sfeer, schoon, en overzichtelijk.
Wij hadden een huur mobile home, wat een luxe! Zeer goed bevallen.

Ook volgend jaar, Lestaubiere!!!!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldige camping, zoals kamperen behoort te zijn"vertalen
suus_80
8,0

29-07-2013 Heerlijke kleinschalige camping met grote plekken op gras. Echt ideaal voor kleine kinderen. Kinderen kunnen alleen over het park. Leuk simpel zwembad en zwem/visvijver. Een speeltuin en een Nederlands animatieteam. Ze doen voor elke leeftijd iets en de kleintjes kunnen ook meedoen. Wij stonden op nieuwe veld en dat beviel goed. Genoeg schaduw aanwezig. Er heerste een gezellige sfeer.
Sanitairgebouw wordt goed schoongehouden. Als het er niet fris is, ligt het aan de gebruikers.
Het brood dien je van tevoren te bestellen en was heerlijk. Pizza's moet je ook bestellen en voor het dagmenu dien je je ook aan te melden. Helemaal geen probleem. Kleine supermarkt in dorp aanwezig en de grote supermarkten liggen op ca. 15 minuten rijden.
Om iets te gaan doen in de omgeving zit je snel 45 minuten in de auto. Was voor ons geen probleem, genoeg te zien onderweg en de kinderen konden slapen in de koelte.

Het enige minpuntje voor ons waren de muggen. Maar ja waar heb je die niet.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Erg mooie en leuke camping"vertalen
Tamara
9,0

31-07-2012 Erg leuke en kindvriendelijke camping. Onze kinderen wilden de camping niet meer af. Onze twee oudsten (6 en 7 jr) konden gemakkelijk en veilig zelfstandig over de camping dwalen. Sanitair was prima. Camping ligt in minder toeristische gedeelte van de Dordogne. Voor leuke stadjes moet je dan ook iets verder rijden (min 20/25 min). Erg leuk en enthousiast animatieteam met veel verschillende activiteiten (voor zowel jong als oud). Klantvriendelijke en prettige eigenaren. Ideaal door zowel de aanwezigheid van een zwembad als een klein meertje. Elke ochtend verse broodjes. Wel vooral Nederlanders op de camping maar onze kinderen vonden dat juist erg fijn. Plekken zijn groot. Wij hadden een plek aan de boskant waardoor we voldoende schaduw hadden. Restaurant was lekker. Niet veel maar wel voldoende keus. Wij hebben het echt heel fijn gehad.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Fantastische camping!"vertalen
Olga
10,0

25-07-2012 Leuke familiecamping, ruime plekken , zeer schoon sanitair, leuk en actief animatieteam. Gezellig terras , veel te doen in de omgeving! Erg goed bevallen , een echte aanrader?

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?