Camping Lestaubière ***

8,6

124 reviews over Camping Lestaubière in het Nederlands

Fijne, ruime camping

S, 23-8-2017

Het is een fijne, rustige camping met hele grote kampeer plekken.

Heel fijn met (kleine) kinderen.

Fijn dat er een kinderbadje bij het zwembad was! Sanitair was schoon. Meertje leuk om te zwemmen of vissen. Ook was de steiger leuk om af te springen.

In de omgeving niet veel te doen op korte afstand, maar dat is maar net waarvoor je kiest. Wij vinden het prima op de camping te blijven als het mooi weer is. (Helaas dit jaar pech met het weer en veel regen).

Afhaal Pizza/ patat was lekker!

Wel wat aandachtspuntjes:

- zand bij meertje was hard

geworden klei met veel onkruid. Tip: haal onkruid/ overtollige riet weg en laat speelzand storten. Zo ook bij het speeltuintje.

- douches waren niet allemaal qua temperatuur te regelen. Soms te heet, soms te koud.

- een glijbaantje voor in het kindetbadje zou leuk zijn.

Al met al wel positief gestemd over deze camping!

Fijne camping!

Josje, 23-8-2017

Mooie, ruim opgezette camping. Fijne horeca met super pizza's! Minpunt is de omgeving. Weinig te doen. Je moet daar echt een stukje voor rijden!

Leuk, maar met aandachtspunten

Remco, 20-8-2017

Bij aankomst was de eerste indruk prima. Op het oog een een mooie camping met ruime plaatsen. Op het centrale veld moet je de schuine plekken gewoon voor lief nemen, daar valt wel aan te wennen.

Pluspunten:

- ruime en overzichtelijke camping

- mooi uitzicht

- vriendelijk personeel

- enthousiast animatieteam

- voor de kinderen is het leuk vissen in het kleine meertje

- broodjesservices (dag vooraf bestellen)

- lekkere gebraden kip op zondag.

Aandachtspunten voor de eigenaar:

- Zwembad: meer aandacht voor hygiene, dagelijkse schoonmaken tegels en gootjes rondom het zwembad, deze zijn in 2,5 week niet schoongespoten en dit was met recht ranzig. Troebel water op warme druk bezochte zwembaddagen.

- Tip: onkruidplanten van 1 meter hoog om het zwembad verwijderen.

- Het zandstrand van het meertje beter onderhouden. Onkruid en distels groeit er weelderig, gebruik maken van strand is niet aan de orde.

- Nieuw zand onder de speeltoestellen en in de (zand)bak is wenselijk, ook hier groeit het onkruid.

- Warm water douches niet constant.

- De tijden waarop de afvalcontainers op dinsdag werden geleegd kan echt niet (tussen en 6 en 7 in de ochtend).

Ondanks deze punten hebben wij een prima vakantie gehad. Mensen die behoefte hebben aan het gezellige en pittoreske "Dordogne" gevoel adviseren wij in de omgeving van Sarlat te gaan kamperen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen

Marijke, 19-8-2017

Wat een geweldige camping! Al 8 jaar komen we met veel plezier met onze, inmiddels pubers, terug. Voor ons als ouders een heerlijk ontspannen, ongedwongen sfeer en je heel welkom voelen. Voor de kinderen altijd iets te dien en nu ze ouder worden, lekker chillen op het terras tot ' avonds laat!

Een gemoedelijke camping, bijzonder geschikt voor mensen die houden van ruimte en tevreden zijn met een eenvoudig zwembad en een mooi meertje.

Heel relax, maar

Jacqueline, 16-8-2017

Het is echt een hele fijne camping, en komen er zeker volgend jaar graag terug.. Sanitair is prima..

Omgeving genoeg te doen..

Wel wil ik de eigenaar aanraden niet aan het succes te onder te gaan..

Probeer de vijver en de zandbak op het speelveld op te knappen..

Dit geeft de iets oudere kinderen iets meer speelruimte waardoor niet alles zo op elkaar is geplakt bij het zwembad..

Wij hadden heel fijn plekje!

En onze kleine kids hebben zich enorm vermaakt..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Bas van Osta, Eigenaar, 17-8-2017
Beste Jacqueline, Allereerst bedankt voor je review. Goed te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en mogelijk volgend jaar weer terug willen komen. Ook bedankt voor je opbouwende kritische kanttekening; hier gaan we inderdaad het komend jaar mee aan de slag. Op onze facebookpagina kun je één en ander het komend jaar blijven volgen.

Mooie camping, ruime plekken en prima service!

A&S, 15-8-2017

Erg mooie camping met bijzonder ruime kampeerplekken, de meeste met prachting uitzicht. Wij komen hier al een aantal jaar met 3 kinderen. Er is genoeg te doen, ieder jaar een actief animatie team voor alle leeftijden, een prachtig betaalbaar terras en vele uitjes mogelijk in de directe omgeving (< 1 uur rijden). Sanitair is niet nieuw maar voldoet prima. Lestaubiere is zeker een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen. Wij komen zeker terug.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede sfeer

P., 15-8-2017

Lestaubière is een prettige camping waar wij al meerdere jaren komen. Mooie grote plekken, zowel in de zon als in de schaduw. Het sanitairgebouw is verouderd en zou vernieuwd mogen worden. De sfeer op de camping is heel goed. De kinderen (inmiddels tieners) vermaken zich opperbest. Kleinschalige animatie, voor ons perfect. Eigenaren Bas en Marieke zijn vriendelijk en meedenkend. Volgend jaar zijn wij weer van de partij!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Drie heerlijke weken Lestaubière!

Ilse, 14-8-2017

De camping gelegen in een prachtig heuvelachtige omgeving, waardoor je mooi uitzicht hebt. De plaatsen zijn ruim met goede faciliteiten.

Elke ochtend op pad om vers brood te halen in het winkeltje. Op 10 min loopafstand is er een supermarktje voor de basis boodschappen.

Het animatieteam is erg enthousiast en maakt veel contact met klein en groot. Veel afwisseling in activiteiten.

Het is fijn om te zien dat er gedurende de dag veel aandacht wordt besteed aan het schoonmaken van het sanitair en tijdens de regen is er extra aandacht.

Overdag en 's avonds kun je heerlijk vertoeven op het terras met een plaatselijk (Bergerac) wijntje e.d. Het uitzicht op het terras maakt het af.

Het zwembad is altijd goed onderhouden en aangrenzend een mooie ligweide.

Zowel de snackbar als de pizza's zijn een aanrader. Ook het menu doordeweeks is heerlijk!

Wy hebben ons niet verveeld, er is genoeg te doen zowel op de camping als in de omgeving.

Kortom, een echte aanrader en tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische camping

Marijke, 14-8-2017

Heerlijke relaxte sfeer, voor jong en oud, Lekker overzichtelijk, hele ruime plaatsrn. Wij voelen ons er helemaal thuis.
Gereisd met partner in juli 2017

Het moet je ding zijn!

Nick, 13-8-2017

De 1ste indruk lijkt goed,plaatsen zijn ruim maar schuin. Het winkeltje zoals op website omschreven is er niet! Je kunt er brood halen,verder niks kopen(geen winkel, zet dit dan ook niet op de site)Het meertje met zand? Veel riet wat niet uitnodigend is, zand is er niet. Het is klei met groen er overheen, de kinderen kunnen er niet mee spelen. In de zandbakken is het zand over gewaaid. Het sanitair is oud,dat is op zich niet erg maar de schoonmaak is slecht.Zelfs direct na de schoonmaak,haren,spinrag en zwarte randen. Het annimatie team is enthousiast, bijna iedere ochtend knutselen (meer variatie) de avond 20:30 is laat voor de kleintjes bv mini disco. Het zwembad was op zich goed voor het aantal gasten, maar geregeld troebel. Het water is koud. Deze eigenaren zitten er nu zo'n 4a5 jr maar hebben een uitdaging. Tip oud is niet erg maar zorg dat het schoon en hygie is. Deze camping was ons aangeraden helaas heeft de tijd de camping geen goed gedaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lestaubière scoort een 8.57 uit 10 op basis van 124 reviews.