Beoordelingen Camping Lestaubière***

26 november 2014

Lestaubière***
57 beoordelingen
Beoordelingen Camping Lestaubière***
Pont-Saint-Mamet, 24140, Pont-Saint-Mamet (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière*** in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Lestaubière scoort een 8,5 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lestaubière*** in Pont-Saint-Mamet (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lestaubière***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Lestaubière*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 54 vakantiefoto's van Camping Lestaubière*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Lestaubière*** met andere accommodaties in Pont-Saint-Mamet (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

8,3
9,3
7,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Mooie camping met bijzonder grote plaatsen"vertalen
gpamhendrick
8,0

23-09-2014 Wij waren hier in de eerste week van september en troffen een rustige camping aan met zeer grote plaatsen. Sanitair is prima, Gezellig terras met goede beschutting tegen de zon. Grenst aan leuk en goed onderhouden zwembad met ligstoelen. Eigenaren zijn zeer vriendelijk/behulpzaam en doen hun uiterste om het de gasten naar de zin te maken. Jammer dat er reacties worden gegeven die suggereren dat de dichtstbijzijnde plaats (Bergerac) op ongeveer een uur rijden zou liggen. Dit moet wel een zeer ruime toeristische route zijn geweest. Vanaf de camping reden wij in 15 minuten naar het centrum van Bergerac. Perigueux was in 20 minuten te berijden. Overigens prachtige plaatsen met hun historische centra.

"Twitter beoordelingen"
09-07-2014 @piensmama “@schemer: De Grote Markt in Groningen live. 'Bij #camping #Lestaubiere is het anders ook gezellig! http://t.co/qbmLfZlrHP --- Bron: https://twitter.com/piensmama/status/486959694343569408
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping, zeker met kinderen"vertalen
Jan
10,0

30-08-2014 De camping ligt fraai op een heuvel met een eigen meertje en een groot zwembad. De ene helft ligt in het bos (schaduw) de andere, nieuwere helft (nog) in de zon. Vanwege de verderopliggende N21 niet compleet stil, maar storend was het geluid niet. De kinderen genoten van het speeltuintje, de animatie, maar vooral van het zwembad. De 'poolparty' was ook een groot succes :-)

Vooral Nederlandse gasten, met ook enkele Britten, Belgen en andere nationaliteiten. Voor de kinderen dus voldoende speelkameraadjes. Alle faciliteiten zijn verder aanwezig, al zou het sanitair misschien eens een upgrade kunnen gebruiken. In het naastliggende dorp is een kleine buurtsuper, voor inkopen en restaurants is Bergerac in plm. 15 minuten bereikbaar.

Al met al een goede camping waar we een prima tijd hebben gehad.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping!"vertalen
Frans
8,0

12-08-2014 Lekker eten op een terras onder prachtige platanen en een fantastisch uitzicht. Prima voorzieningen en grote plaatsen. Dit is een camping waar niet alleen de kleintjes maar ook de oudere jeugd zich goed kan vermaken. De nieuwe eigenaren en hun team doen er alles aan om je het naar de zin te maken.

"Zo leuk"vertalen
C. Verbeek
7,0

24-11-2014 Je vind hier niet zoveel beoordelingen en dat is niet voor niets. Eigenlijk willen mensen niet dat bekent wordt hoe leuk het hier is.... Boek ruim van te voren, in de winter, anders is het vol. Ruime kampeerplekken, schoon sanitair, niet te grote camping, leuke animatie, een piano, lekkere daghap in het restaurant etc, etc.

Onze kinderen van 4,6 en 7 hebben ontzettend genoten en wij ook!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping, wel erg veel ons-kent-ons"vertalen
Tom
5,0
6,0

08-08-2014 Prima vakantie gehad op deze geweldige camping. De ligging is geweldig met fantastische uitzichten. De camping kent veel ruime plaatsen en alles is keurig onderhouden.

Toch hebben wij een aantal mindere punten ervaren. Zo is de camping niet autovrij en heeft iedereen de auto naast, achter of voor de tent/caravan staan. In ons geval betekende dat dat we de tweede week alleen maar tegen auto's hebben zitten aankijken. Onze tip: maak de camping autovrij! Er is ruimte genoeg voor. Het tweede wat opviel is dat er erg veel vaste gasten waren, sommige komen er al meer dan 15 jaar. Geen probleem, maar zorgt wel voor een enorme kliek waar je van moet houden. Zwembad is leuk en schoon, echter wel wat oud, waardoor er loszittende tegels zijn. Het animatieteam- en programma is geweldig. Erg afwisselend. Super leuk team. We hebben enkele keren eten besteld, waaronder pizza's. Die waren heerlijk. Het terras is wat te klein, wel mooi! Tijdens drukte was 't vaak vol en was alles bezet. Leuk gehad!

Juli 2014
"Verbeterpuntjes"vertalen
Jerry
5,0
6,0

11-08-2014 Het was onze eerste keer en de camping maakte gemoedelijke en gezellige indruk. Na enige tijd werd het wel duidelijk dat het een Nederlandse enclave is (wat op zich natuurlijk niet verkeerd is).

De Camping ligt ca. een klein uurtje rijden van de bewoonde wereld ( Bergerac en andere bezienswaardigheden enz.)

Wat ons na enige tijd opviel is dat er redelijk veel achterstallig onderhoud plaats had moeten vinden ( veel storing lekkage en losse tegels bij trap en zwembad).

Tevens is naar onze mening 1 wasmachine en droger te weinig.

Het animatieteam had het met elkaar niet al te gezellig dit was goed merkbaar bij de activiteiten. Er was helaas weinig enthousiasme ( op een enkeling na )

* note: over bovenstaande ook diverse opmerkingen vernomen van de vaste gasten)

Als bovenstaande punten worden aangepakt dan verdiend deze camping een dikke voldoende..

Eigenaar Bas van Osta, 27-08-2014
Eigenaar zegt:  Ik wil u bedanken voor uw beoordeling maar vind het jammer dat hier een aantal zaken in naar voren komen die onjuist zijn. Onze camping ligt op 15 km van de stad Bergerac (=max. 20 autominuten) en op 20 km van de stad Perigueux (=max. 30 autominuten). Op een kwartier van de camping is een Hypermarche. Dat we dus een uurtje van de bewoonde wereld zitten zoals u stelt is dus feitelijk niet juist. Binnen het animatieteam heeft iedereen wel eens een wat mindere dag, maar ik ben het er niet mee eens dat dat zij niet enthousiast en gemotiveerd hun werkzaamheden hebben verricht (zie overigens andere meningen). Ten aanzien van de losse zwembadtegels heeft u een punt, en daar gaan we aankomende winter zeker werk van maken. Aangezien er buiten de camping (in het dorp) een paar forse lekkages waren dit jaar hadden wij de storing aan de waterleiding helaas niet helemaal zelf in de hand.

Met partner, Juli 2014
"Veilige familie camping"vertalen
Eric
7,0

10-08-2014 Mooie camping met ruime plekken. Veilig voor jonge kinderen. Goede sociale controle. Vriendelijke eigenaren. Mooi uitzicht vanaf de camping. Goede gelegen tussen Bergerac en Perigueux. In straal van 45 minuten rijden genoeg te doen. Voor Sarlat en omgeving lig de camping wel wat verder weg, al zijn dagtochten prima te doen. Eten op de camping is niet bijzonder, maar wel prima. Pizza's zijn prima en dagmenu is ok. Ideale camping voor gezin met jonge kinderen.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping met goede voorzieningen"vertalen
Ludo
8,0

07-09-2014 Leuke kindvriendelijke camping. Er komen veel vaste Nederlandse en Engelse gasten. Iedereen is erg gastvrij. Kinderen vermaken zich heerlijk met activiteiten of in de speeltuin. De animatie was leuk opgezet.

Met jonge kinderen, 2014
"Zeer ruim opgezette camping"vertalen
Lieke
9,0

26-06-2014 Lestaubiere is een zeer ruim opgezette camping, perfect voor jonge kinderen, veel ruimte, prima zwembad en speeltuin.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Geweldig om met kleine kinderen heen te gaan!"vertalen
Jojanneke
9,0

13-07-2014 Heerlijke week gehad met twee jonge kinderen in voorseizoen. Servicegerichte eigenaren die problemen snel aan willen pakken. Lekker eten op twee avonden in de week, of pizza bestellen. Voor de kids mooi meertje en zwembad (wel redelijk fris als het niet zo goed weer is) om in te spelen. Ruime plekken!

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?