8,1

55 reviews over Camping Le Lac in het Nederlands

top camping!

R. Keijzer, 17-8-2017

Vriendelijke eigenaren en personeel. Rustige camping met grote staanplaatsen. Wij hadden samen met de familie 1 plek waar 4 caravans kunnen staan.

Veel te zien en doen in de omgeving.

Kinderen kunnen zich prima vermaken in meer en zwembad.

Prima eten in het restaurant (beperkte kaart)

Sanitair is wat verouderd maar wordt prima schoon gehouden.

Dit jaar niet geweest, maar volgt jaar weer mee met de familie.

Gereisd met partner in augustus 2016

Héérlijk ontspannen, écht een aanrader!!

I. Heule, 16-8-2017

De eigenaren zijn zeer vriendelijke, hardwerkende mensen en het personeel staat je vriendelijk en behulpzaam te woord. De camping ligt in een mooie omgeving, genoeg te doen voor jong en oud zowel op het terrein als in de omgeving. Een heerlijk meer en zwembad waar je je goed kunt vermaken. De prijs/kwaliteit van het eten is gewoon goed. Het sanitair wordt minimaal 2x per dag schoongemaakt en er zijn genoeg hokjes/toiletten/grote wasmachine etc aanwezig, waardoor je nooit hoeft te wachten.

De kinderen kunnen zich niet vervelen door de ruimte op het terrein/amusement en vermaak. Kortom: we hebben voor volgend jaar weer gereserveerd!

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping, vreselijk sanitair

Lisa Akerboom-de Visser, 3-8-2017

De camping is ruim opgezet met grote kampeerplaatsen. Er is een prima zwembad aanwezig en het personeel is uiterst vriendelijk. Bij de camping is ook een mooi meer.

Het sanitair is verouderd, maar ook stuk en niet schoon. Op de wc roken wij continu een urinelucht die uit een richel die achter de wc's loopt vandaan kwam. Het aantal wc's was niet voldoende voor het aantal campinggasten, dus je moest nogal eens in de rij voor de wc of douche. De wastafels lopen naar de kant waar je staat af te wassen toe af, de vloer was dus nogal nat. Wij vonden het een heel fijne camping, maar keren niet terug voordat we weten dat er een nieuw sanitairgebouw staat dat beter schoongehouden wordt. Sommige viezigheid heeft er twee weken lang gezeten en werd dus gewoon niet schoongemaakt...

De omgeving is mooi en je bent zo bij verschilende bezienswaardigheden (in Tursac, Montignac, St Leon sur Vezère, etc). Je kan ook verschillende afstanden kanoën in de buurt. Dus er is veel moois te beleven daar!

Gereisd met partner in juli 2017

Wauw een geweldige vakantie gehad

Nienke, 8-10-2016

Hier voor 3weken trug gestaan en heb een geweldige tijd gehad met super aardige Camping eigenaren en zal cker nog een keer trug willen want de omgeving is ook eg overweldigend en er is genoeg te doen.... Kortom eg een aanrader!!
Gereisd met vrienden in september 2016

Te rustig

Sandra, 4-9-2016

Met partner deze camping begin september bezocht. Vriendelijke eigenaren. Leuke camping voor stellen met jonge kinderen die verder niet veel in de omgeving willen bezoeken (dorpjes ed), maar voor ons te rustig. Uiteindelijk naar een camping in de buurt van Sarlat (vitrac) gegaan. Daar nog veel mooiere natuur en veel meer te beleven. Kanovaren, mooie dorpjes, kastelen en veel gefietst op de racefiets. In deze buurt zijn ook speciale fietspaden aangelegd.
Gereisd met partner in september 2016

Topcamping met kinderen

laurablij, 14-8-2016

Wij hadden plek 6, een hele ruime plek met veel schaduw en dicht bij het meer. De weg naar het verre veld lag achter ons, maar daar had je alleen wat gezellig rumoer van. Omdat wij dichtbij het meer zaten en het er overzichtelijk was, konden onze kinderen van 7 en 9 er zelf heen. Ongekende luxe! Op het verre veld hadden we dat niet gedaan. Ze hebben zich uren vermaakt met de opblaasvlotten in het meer. Aardige mix van Nederlanders en Fransen, en een redelijk uitgeruste winkel (moet ook wel, want de dorpjes zijn een stukje rijden).
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke kleinschalige familiecamping!

Edwin, 2-8-2016

Wij hebben een heerlijke 2 weken gehad op deze camping, mooie grote plaats waar de stacaravan op stond. Stacaravan was mooi en schoon van binnen.

De kinderen kunnen zich perfect vermaken op het strandje en in het schone zwemwater van het meer. Het zwembad is voor de grote van de camping perfect.

De eigenaren van de camping zijn heel de dag in touw om het alle gasten naar de zin te maken, en zijn uiterst vriendelijk.

Kortom: Een heerlijke rustige camping waar de kinderen en de ouders zich perfect vermaken in een heerlijke omgeving.

Gereisd familie in augustus 2016

fantastish in 1 woord rustig lieve mensen ,

Trees uljee, 5-7-2016

kindvriendelijk en staan direct klaar keurig onderhouden douches
Gereisd met partner in juni 2016

super vakantie

nessy, 10-10-2015

wij zijn er verbleven via touroperator, alles is simpel niet te veel luxe, wij waren gewoon van op hotel te gaan, ons gezin vond het super, alles wat je nodig hebt is er, een zeer tof meer, een zwembad, een stukje zand waar de kids in kunnen spelen of je zelf kan liggen, zeer vriendelijke familie die de camping runt , er is een tennis veld je kan er ping pongen er is een kleine speeltuin, er is een groot grasveld, er is een paar keer per week animatie zoals bingo dans avond teama avond.

Er is ook nederlandstalige kinder animatie das niet super maar wel leuk je speelt er gezelschap spelletjes knutsellen enz

de caravans zijn ook proper alles is er microgolf koffie zet 4 pits om op te koken enz.

er is ook een klein winkeltje waar je basis spullen kan kopen en ook elke morgen vers brood en koffiekoeken enz... je kan ook een bbq lenen op de camping

er zijn ook leuke dingen te doen op kleine afstanden 10 en 20 km zijn er grotten, supermarkten, bomen parcoer gezellig stad sarlat enz.

Gereisd familie in augustus 2015

Fijne camping!

Femke, 7-8-2015

Voor de vijfde keer geweest en weer enorm genoten! De prijs voor een mobil home in het hoogseizoen is prima. Onze jongens van 5 en 7 vermaken zich heel goed bij het meer, zwembad en de voetbalkooi en hebben een super vakantie, dus wij ook. Vriendelijk personeel. Maar weer geboekt voor volgend jaar! !
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Lac in Plazac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Lac scoort een 8.07 uit 10 op basis van 63 reviews.