Camping Le Grand Dague ****

Le Grand Dague
7,4

WebsiteLink naar website

1023 reviews over Camping Le Grand Dague in het Nederlands

Gezellige,leuke niet te grote camping

Antoinette, 4-10-2017

Leuk zwembad temperatuur mag hoger iets van het water voor de kleine kinderen, goed restaurant. Supermarkt heeft heel klein assortiment.

Niet weer

Mm, 23-9-2017

Wij zouden hier verblijven van 5/9 t/m 19/9. Helaas niet getroffen met het weer. Zwembad was ijs en ijskoud. De winkel noemden wij de winkel van op. Alles was op of leeg. Ook bij de friettent, bestel je een frietje met en krijg je zonder. Het enige wat de chagerijnige medewerker kan zeggen is saus is op. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Wel een hele mooie bali 2 caravan, lekker ruim van binnen. Goede verwarming. Ideaal met 2 kleine kindjes.

Ik zou hier niet meer teruggaan, misschien is het in het hoogseizoen beter maar wij hebben na 3 dagen onze spullen gepakt en zijn lekker verkast naar argeles sur mer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Niet bijzonder, wel groot zwembad ...

Dutch, 20-9-2017

In het naseizoen zoals het heet. Nou dat merk je dan ook; het park geeft een verlaten indruk. De eerste 2 weken van september geweest met dochter van 6. Een gigantisch park met de stacaravans hutje mutje. Gelukkig zaten we op een plek van touroperator; dus achteraf. Tip: mocht je geen last van rennende kinderen willen om 6 uur 's ochtends dan raad ik je aan nummer 13 te vragen bij boeking!!!

Pluspunten:

- groot zwembad met glijbanen (minpunten: ijskoud in de nazomer.. niet zo leuk voor de kleintjes. Tevens waren de vlonders rondom de zwembaden soms gevaarlijk met kromgetrokken planken).

- vriendelijke mensen van de animatie die ook tijdens koud weer positief zijn, ondanks weinig opkomst.

- animatie stopt om 21:00 uur (niet zoals tijdens hoogseizoen 23:00 uur), dus lekker rustig kunnen slapen

- goede snacktent (pizza's, patat etc.).

- redelijk snelle bediening in restaurant en buitenbar.

- de mensen van touroperator op het park waren top! Snel schakelen en goede communicatie.

Minpunten:

- caravans te dicht op elkaar.

- beide slagbomen Niet aanwezig zodat alles en iedereen zomaar het park op kan. Zeer kwalijk.

- geen buitenverlichting buitenste weg richting het touroperator gedeelte; wel op het touroperator gedeelte (!)

- weinig te doen bij minder weer. 'Monkeytown in het klein' zoals mijn dochter het noemde is erg klein en er mankeert veel aan het materieel; kussens stuk/gaten.

- veel te weinig afval containers strategisch geplaatst. Alleen bij ingang (receptie) en achter de winkel. Dus óf je loopt je een breuk te zeulen óf je moet met de auto.

- de matrassen in de caravan waren veel te hard. Wij stonden elke dag op met beurse schouders en beurse heupen.

Conclusie:

Voor de prijs die wij betaalden voor 15 dagen was het een prima (kinder)camping, maar ik zou nooit de hoogseizoen prijzen willen betalen voor wat je krijgt.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Grand Dague bij:

Nooit meer deze periode !!

Mario Debo, 18-9-2017

Net terug van een weekje vakantie. Voorlaatste week voor sluiting en dat hebben we geweten. Meestal alleen op terras en zelfs dan bleef de kelner gewoon in zijn bar terwijl hij ons duidelijk zag. Op enkele vragen eerder geïrriteerde antwoorden van personeel. Iedereen was duidelijk moe van voorbije periode van gasten. Shop praktisch leeg, nog enkele rekken waarin enkele zaken lagen. 2 X brood gehaald , 2X duidelijk al een dag of meer oud. Prachtige zwembaden met heel schoon helder water als pluspunt. Rond de zwembaden enkele planken los met uitstekende vijzen dus opletten geblazen. Denk dat we nog met een twintigtal gasten waren op de ganse parking. Niettegenstaande dit toch geen schoon sanitair waar de geur je tegemoet kwam. Enkel in restaurant schone toiletten. 150 euro waarborg te storten of betalen bij aankomst ??? Vertrekken buiten kantooruren = 50 euro verplicht betalen voor eindschoonmaak ??? Ongehoord op een camping. Wifi onbestaand zelfs aan de zgn betere plaatsen , ook 4G bijna niet te ontvangen. Zeer op heel kleine tot kleine kinderen gericht. Nee , denk niet dat wij nog terugkomen.
Gereisd met partner in september 2017

Leuk voor 1 week

Miranda, 16-9-2017

We hebben het qua weer niet zo getroffen. Rond de 22 graden en bewolkt, dus dat was erg jammer. Op de site staat dat er 2 verwarmde zwembaden zijn maar ik vraag mij af waar deze dan waren want het water was steenkoud en daardoor dus maar 2 keer een kwartiertje bij het water gespeeld met onze dochter van 2.

De caravan zelf (tahiti) was echt prima en redelijk schoon bij aankomst. Wel staan alle caravans Schots en scheef. De deuren vallen vanzelf weer dicht als je ze open zet :) en je ligt schuin in bed.

Wij zijn wel 3 dagen eerder vertrokken, omdat we na 7 dagen de camping wel gezien hadden en in de omgeving alleen wat te doen is met kinderen op 1 a anderhalf uur rijden.

We hebben een ontspannen tijd gehad maar gaan niet meer terug.

Aangename vakantie

Melissa, 15-9-2017

Heel mooie, grote kindvriendelijke zwembaden.

De animatie sprak vlot Nederlands, onze kinderen vonden het geweldig.

Wij kwamen met de vouwwagen, spijtig dat de grond zeer oneffen was...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vies en klantonvriendelijk

Jan, 12-9-2017

We konden niet tijdelijk onze bagage achter laten om onze dochter van vliegveld te halen met 2 kinderen gelukkig bij landgenoot mochten wij het op de veranda leggen. Allemaal stagiaires en jonge medewerkers en manager liet zich niet zien. Zwembad trappen zeer vies en glibbereg van de alg. Inplaats van schoonmaken bordje glad erbij geplaatst. Camping gedeelte leek wel een vluchtelingen kamp zo dicht op elkaar. "Hutten" chalets vies en het motto hoe zet ik zo dicht mogelijk op elkaar. Tip wees klantvriendelijk schaf hoge druk reiniger aan en koop veegmachine. Touroperator= money maker

Beste Jan,

Dank voor de reactie, wat ontzettend vervelend dat u niet op alle punten tevreden bent over onze camping. Dat spijt ons uiteraard.

Top camping!

Pascal Vogelaar, 12-9-2017

Mooie camping voor gezin met kleine kids! Top zwembad en diverse speelgelegenheden. Ondanks dat er nog diverse zaken verbeterd kunnen worden vonden wij genoten.
Anne, Marketing, 13-9-2017

Beste Paski,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer.

Was leuk voor één keer.

Astrid, 11-9-2017

We zijn er geweest in de periode van 26 augustus tm 9 september.

We kwamen rond een uurtje of drie aan net als vele anderen. Maar de stacaravan was nog niet klaar.Konden om 16:00 weer terug komen. Zaten in Waikiki vrij nieuw dus die zag er top uit. Zaten op plekje 646 dit was na enigszins nog beetje ruim

- punten

Houten vlonders zwembad

Water zwembad ijskoud

Slechte service restaurant

Weinig privacy

Animatie tot laat

Stacaravans dicht op elkaar

Niet leuk aangekleed

Speeltuintje met springkussen rommelig niet uitnodigend.

Grasveldje stacaravan stelt niks voor.

Rommel in de zandbak werd niet opgeruimd.

Weinig tot geen wandelroutes in de omgeving.

+ punten

Prehisto dinoparc Lacave

Aquarium / alligator park

Grotten

Kanoën

Was voor een keertje leuk, geen tweede keer. Camping is geen 4 sterren waard.

Erg jammer ze kunnen er best wat leuk van maken.

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Fijn dat jullie genoten hebben van de mooie accomodatie en de omgeving. De genoemde aandachtspunten zullen wij beslist intern evalueren en daar waar mogelijk direct actie op ondernemen.

Grote camping die erg rommelig en erg duur is.

Rik, 11-9-2017

Vooral het zwembad was voor de kinderen fantastisch met de zachte bodem. De omgeving van het zwembad wordt wel slecht schoongemaakt en de houten vlonders liggen schots en scheef en zijn spekglad. Maar als het slecht weer is, is er voor de kinderen weinig te doen. De buitenspeeltuin vlakbij het restaurant is af en versleten. De kussens die er voor moeten zorgen dat alles zacht is, is op grote gedeelte verdwenen of helemaal kapot. Daarbij is de omgeving bij het restaurant erg vies. Er wordt niet schoongemaakt en overal liggen sigaretten peuken op de grond en met een baby die nog kruipt is dit niet wenselijk. Ook is er bij het restaurant geen verschoon gelegenheid voor baby's. Erg raar voor een familie camping. Het personeel is ook erg wisselend. Sommige lijken hier met zware tegenzin te werken en de eigenaar is er 1 van. Het eten in het restaurant is ronduit slecht. De animatie is wel leuk voor de kinderen. De algemene indruk is niet goed en wij gaan niet meer heen.

Beste Rik,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Wij vinden het ontzettend belangrijk dat onze camping schoon en veilig is. Jullie bevinden sluiten hier niet bij aan en dat spijt ons enorm. Wij hebben jullie bericht dan ook gedeeld met het management van de camping om op genoemde punten actie te ondernemen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Grand Dague bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Grand Dague in Périgueux (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Grand Dague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Grand Dague scoort een 7.41 uit 10 op basis van 1045 reviews.