Chalet Maison Lapeyre

Maison Lapeyre

Matig

1 review over Chalet Maison Lapeyre in het Nederlands

Sander en Tamara, 16-7-2007

2 september 2006 gingen wij naar Maison Lapeyre voor 14 dagen. Na lang rijdencen veel zoeken kwamen wij aan bij het park met 12 houten huisjes. Zag er op het eerste gezicht erg leuk uit.

Ook op de site van de reisorganisatie.

Ik vroeg de eigenaresse of het druk was op het park. Maar ze vertelde ons dat er niemand meer op het park zat. Wij waren erg verbaasd en dachten eerst nog dat iedereen even weg was van het park.

Toen kregen wij het huisje te zien. Erg oud, muf, donker. Het ergste van alles een doorgezakt bed met een matras met plastic eromheen.

Het zwembad op het park was ijskoud omdat het in de schaduw ligt. Dus met onze dochter van 1,5 jaar was dat ook niet te doen.

Er waren nog 2 schommels waarvan de touwen op springen stonden en een wip die heel instabiel was.

De dichtsbijzijnde suoermarkt is op 10 minuten rijden. En de eerste grote plaats Nontron is ook 15 minuten rijden. Gelukkig zijn we na 2 dagen weggegaan. Wij hadden het hier echt geen 14 dagen uitgehouden.....

Gereisd familie in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Maison Lapeyre in Nontron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Maison Lapeyre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Maison Lapeyre scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.