Vakantiepark Le Domaine du Lac

Vakantiepark Le Domaine du Lac
Le Domaine du Lac
7,3

• Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Le Domaine du Lac bij:

8 reviews over Vakantiepark Le Domaine du Lac in het Nederlands

C.Deighton, 28-1-2008
  • Onderkomen8

Wij zijn nu twee keer geweest en het is ons erg goed bevallen. Zeer mooie ligging en wij keken uit, vanaf onze heerlijke veranda, op het meertje. In de omgeving heel veel te zien, kastelen, pitoreske dorpjes en mooie meertjes. Het huisje is voor Franse begrippen groot en goed ingericht. Een absolute aanrader!!!
Gereisd familie in augustus 2007

Sam., 27-12-2007
  • Onderkomen8

Wij zijn in augustus 2 weken in non tron geweest. Ontzettend mooi park met mooie huisjes aan het meer 2 onder 1 kap, de rijtjes huizen moet je niet zitten, die liggen achteraf.

Voor kinderen is er een klein zwembad, en een speeltuintje.

Meer is er niet.

Voor mensen die er rust zoeken is het ideaal.

In de omgeving is er niet veel te doen.

Het eten in het restaurant aan de andere kant van het meer is zeker geen aanrader.

Weinig keus en niet lekker!

Kortom wij waren er met een kind en voor ons is het niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2007

Marianne, 27-9-2007
  • Onderkomen8

Prachtige terraswoning met voldoende ruimte en comfort, wel weinig kastruimte. Park is keurig opgezet, vriendelijke receptie. Het park mist echter een ziel....... Er is nauwelijks iets te doen voor kinderen tussen de 6 en 12, oudere kinderen hebben hier al helemaal niets te zoeken. Er wordt ook niet veel georganiseerd. Klein zwembad, maar kinderen mogen er bijna niks. De omgeving is erg saai.

M. Sira, 17-9-2007

In juli 2007 hier geweest. Mooi park. Terraswoningen zijn prachtig. Wij zaten in een rijtjeshuis. Viel tegen. Heel sober ingericht. Veel ruimte maar geen spullen. 1 klein bankjes waar je met 6 mensen op moet zitten. Geen salontafel of kast waar je je spullen kwijt kan. Kasten zonder planken of roedes. Geen kapstok maar wel een hele grote gang. Keukengerei is sober. 2 pannen waarin je moet koken voor 6 personen. Je kunt alleen zitten op de houten eetkamerstoelen of op de plastic tuinstoelen.

Zwembad is in hoogseizoen veel te klein. Je kunt wel in het meer zwemmen, maar er is maar een klein strandje. In de omgeving is weinig te doen. Alleen natuur, grotten en kastelen. Voor kinderen boven de 10 is er niets te zoeken.

Gereisd familie in september 2007

sanca, 22-7-2007

Mooi park. alleen is er weinig te doen op het park en in de omgeving.

mczwen, 19-7-2007
      • Onderkomen7

Net een weekje terug uit Nontron.

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het park Domaine du Lac. Zoals gevraagd hadden we keurig een woning direct aan het meer. Prima plek voor een mooie vakantie.

De kinderen hebben zich er prima zelf vermaakt, gelukkig maar want de beloofde NL animatie was niet aanwezig. Ander minpuntje van de huisjes is de kastruimte, we zaten met 5 personen in een 7 persoons huisje, maar het was onmogelijk om alle kleding netjes in een kast te plaatsen. Het is slechts een kleinigheid, maar toch... voor verbetering vatbaar.

Verder eigenlijk alleen maar positieve zaken te melden. Het meer is leuk, het zwembad is inderdaad minimaal, maar daardoor ook niet echt druk. Receptie spreekt prima Engels en de service is OK.

het wandelpad naar Nontron is prima aangegeven, maar loopt wel dwars door het bos, dus is met een kinderwagen niet te betreden.

Verder denk ik dat wij er zeker nog wel terug zullen keren, want in de omgeving hebben we nog veel niet gezien.

Zaal, 4-7-2007
      • Onderkomen8

Een prima park met mooie ruime bungalows gelegen aan een leuk meertje. Helaas is er weinig vertier en is het verkooppraatje op internet van Pharos reizen iets te positief; geen gezellig barretje; geen kinderanimatie. Het dorp is niet op loopafstand (3 kilometer). Als je van rust houdt heb je hier een prima accomodatie. De omgeving is prachtig qua natuur en de diverse chateaus.

Als het park investeert in entertainment en wat horecafaciliteieten dan kan dit uitgroeien tot een prima vakantieoord.

swaanen, 9-8-2006

Nieuw park aan aangelegd meer. Wij hadden 2-onder-1 kap woning aan het meer, prachtige woning, heerlijke ligging.Rijtjeshuizen zien er niet zo geweldig uit. Rustig park met in hoogseizoen engels- en nederlandstalig personeel (ook voor kinderanimatie nederlands meisje). In directe omgeving is niet zoveel te doen,maar op halfuurtje rijden leuke plaatsjes, grotten en kastelen. Zwembad is in hoogseizoen aan kleine kant, maar in het meer is het ook goed zwemmen. Heerlijke vakantie gehad met kinderen.
      Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Domaine du Lac in Nontron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Domaine du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Domaine du Lac scoort een 7.25 uit 10 op basis van 8 reviews.