Vakantiehuis Domaine Les Pins ****

Domaine Les Pins
9,5

Zoover award

101 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Pins in het Nederlands

Mooie gite met een fantastisch uitzicht.

RinusR, 4-10-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Domaine Les Pins. Er is echt niets wat ontbreekt aan de inrichting van de gite, fantastische bedden en dito gastheer en gastvrouw.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn!

fam. Vinke, 31-8-2017

Heerlijke vakantie gehad bij Rinus en Cathela.

Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Veel te doen in de omgeving.

Fijn ook dat er de eigenaar voor speelgoed, kinderwagen, kinderbed en kinderstoel zorgt...scheelt zoveel spullen om mee te nemen ;)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Te mooi om waar te zijn!

Marion, 8-8-2017

En toch is het waar.

Prachtig uitzicht, een geweldige gite (La Figue) en hele gastvrije eigenaars. Ik was er met mijn moeder en die is slecht ter been. Voor haar was de gite heel geschikt. Ook in de omgeving was voor haar genoeg te doen: bijvoorbeeld een boottocht in Brantôme, de grot in Tourtoirac en Ouradour. Kortom, we hebben een fantastische week gehad!

Gereisd anders in juli 2017

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Yvonne, 18-7-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad in de Dordogne bij Domaine Les Pins.

Fantastische omgeving. We zaten in Gîte La Figue. Een compleet huis met luxe keuken en fijne Boxsprings bedden, TV incl. Nederlandse zenders en tevens een Home cinema set met radio/CD-DVD speler.

's morgens ontbijten op het terras met een schitterend uitzicht over de streek. En

's avonds genieten van de zonsondergang en het enige wat je nog hoort zijn vogels en krekels. Kortom na 1 weeke Domaine Les Pins zijn we helemaal uitgerust. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Super

Gerda, 16-7-2017

Wij waren hier voor de vierde keer. Het is hier geweldig! Ruime, schone en van alle gemakken voorziene gite.

En de plek en het uitzicht kan echt niet beter.

Wij komen graag weer eens terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Het blijft heerlijk,

Hans van Wingerden, 20-5-2017

Dit jaar voor de 3e keer in gite Le Chêne in Domaine Les Pins verbleven en weer genoten. De badkamer was sfeervol verbouwd met naast het bad een prima inloopdouche. De kwaliteit blijft top en wordt zelfs nog beter. De kinderen hebben weer veel gespeeld op het grote grasveld en het bos. We hebben weer nieuwe dorpjes, kastelen en picknickplaatsen ontdekt zoals Abbaye de Boschaud: lekker in het gras naast een sprookjesachtige kloosterruïne. Een dag naar Collonges-la-Rouge en Turenne geweest. Een dik uur rijden maar beloond met 2 prachtige stadjes. Een aanrader en zeer fotogeniek. We kijken nu al uit naar de vierde keer!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Een prachtige plek, genieten en onthaasten

Nienhuis, 10-5-2017

Met ons gezin zijn we in de meivakantie naar Domaine les Pins gereden. Wat is het daar mooi!! Mooier dan mooi! Het uitzicht, de rust, de vogels. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

De bedden slapen fantastisch, er zijn Nederlandse zenders op de tv en de keuken is voorzien van alle luxe.

's morgens een ontbijtje op het terras en 's avonds genieten van de zonsondergang. We waren nog nooit op vakantie geweest naar Frankrijk maar nu begrijpen we waarom veel Nederlanders naar Frankrijk​ gaan. Domaine les Pins is zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk rustig

Gerrit en Paulien, 25-10-2016

Prachtig uitzicht, goede bedden, tuinmeubilair met kussens, Nederlandse TV, schoon en van alle gemakken voorzien. Prima adres zeker als je van rust houdt.
Gereisd met partner in oktober 2016

Onwijs heerlijke, rustige en ontspannende vakantie

Mark en Elena, 1-10-2016

Tijdens ons verblijf in Domaine les Pins hebben wij een hele fijne vakantie gehad.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben werkelijk overal aan gedacht. Het ontbrak echt aan niets.

Domaine les Pins ligt op een zeer verrassende plek. In een rustig dorp, bovenop een berg. Wanneer je aankomt op het terrein is er voornamelijk rust en daarbij een mooi uitzicht. Op de loeiende koeien na hoor je er nauwelijks iets. Heerlijk als je op zoek bent naar een rustige vakantie.

De eigenaren waren heel goed op de hoogte van de omgeving. Wanneer nodig kregen we advies voor een lekker etenje, dagje uit of wat dan ook. Nooit was een vraag te veel. Erg prettig!

De huisjes zijn ruim, schoon en hebben een hele goede en vooral gezellige sfeer.

In de omgeving zoveel leuke dingen te doen, dat wij nog wel vaker terug zouden willen komen. Dit gaan wij ook zeker doen in de toekomst!

Gereisd met partner in september 2016

Wat een "Top" locatie, echt genieten.

Erwin en Inge, 1-10-2016

De gite is van alle gemakken voorzien. Prachtige locatie en een geweldig uitzicht. Voor zonaanbidders maar ook voor degene die wat meer beschutting zoeken zijn er heerlijke zitjes onder de bomen (als het echt heet is heerlijk koel). De ontvangst is zeer warm en hartelijk. Prachtige omgeving. Kortom een aanrader voor een geweldige vakantie.
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Pins in Nanthiat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Les Pins scoort een 9.47 uit 10 op basis van 101 reviews.