Vakantiehuis Saint Laurent House

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Saint Laurent House in het Nederlands

Dit nooit meer

Marc Dorssers, 19-8-2014

Het huis Saint Laurent was zeer vochtig en slecht onderhouden. Er liep een drukke weg op nog geen halve meter van het huis met veel vrachtverkeer. Er zat overal schimmel en het rook er muf en vies.

Het terras was slecht onderhouden en te klein voor 5 personen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Ongezonde plek

ajds1975, 19-8-2014

Het domein is onverzorgd en beide gîtes Cheminée en Périgord zijn in erg slechte toestand. We waren er samen met een nederlandse familie. Beide gites zitten vol met schimmel, zijn erg vochtig en er hangt een ongezonde chemische geur. De zwarte schimmel bevond zich tot in de microgolfoven! We wilden er weg aangezien mijn vroUw het er erg benauwd kreeg snachts en een keelontsteking kreeg en wilden uiteraard ons geld terug voor de nachten dat we erniet meer zouden verblijven. Het domein is in geen jaren vernieuwd. Er was ook een probleem met de knop van de gasoven die niet meer toegedraaid kon worden -erg gevaarlijk- en er zat houtworm in de dragende balken. We hebben dit aangekaart bij de eigenaars -evenals de nederlandse familie- maar die deden alsof wij problemen zagen die er niet waren. Uiteraard kregen we

ons geld niet terug, ook niet voor de nachte dat we er niet verbleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Saint Laurent House in Mussidan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Saint Laurent House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Saint Laurent House scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.