8,5

20 reviews over Camping La Fage in het Nederlands

Een dikke aanrader

Erwin van Dijk, 7-8-2017

Rustige camping , zeker geschikt voor mensen met jongere kinderen. Er wordt van alles georganiseerd, maar niet over de top. Sanitair super goed en super schoon, vriendelijk personeel die echt ALLES doen om het je naar de zin te maken. Omgeving meer dan genoeg te zien, supermarkten op ongeveer 10km. Mooi zwembad, met apart kinderbad, veel ligbedjes. S'morgens van allerlei verschillende soorten brood te bestellen. En niet te vergeten.....heerlijk klimaat....
Gereisd familie in juli 2017

Mooie rustige camping in prachtige omgeving

Jimmy, 17-8-2016

Last minute een switch gemaakt van Oostenrijk naar Frankrijk. Dat bleek echt een meevaller. Heel rustige camping met groot zwembad, springkastelen, trampolines,... De camping is niet zo groot en qua animatie is het heel beperkt. Maar dit is voor ons niet belangrijk dus geen probleem.

Heel grote mooie plaatsen, proper sanitair,...

Uitbaters zijn heel vriendelijk en goed bereikbaar. Klein winkeltje dat opengedaan wordt wanneer je het vraagt is ideaal, maar op 10 minuten ligt Montignac met een grote carrefour.

Schitterende omgeving met genoeg activiteiten en mooie steden en kastelen.

Kortom perfecte vakantie!!

1 tip: goede hamer en stevige haringen voorzien want het is geen grasveldje waar je de tent in vast moet kloppen :)

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldig

M. Hoogendoorn, 25-6-2015

Net terug van drie weken kamperen. We stonden op een mooie grote schaduwrijke plaats ( op ons verzoek), met voor ons een groot open terrein waar in de zomer zeker kinderen zullen spelen. Nu was het nog heerlijk rustig. Heel behulpzame beheerders, ruime schone douches, nette wc's. Heel veel te zien in de omgeving, we hebben ons niet verveeld! Vlakbij een Bruegeliaans restaurant. We zijn niet in het zwembad geweest, maar dat zag er ook prima uit.
Gereisd met partner in juni 2015

Rustige, kindvriendelijke camping

Hendrien Fiks, 24-8-2014

Rustige, kindvriendelijke, maar enigszins gedateerde camping. Een gezonde mix van Fransen en Nederlanders. Camping is vooral leuk voor gezinnen met kleine kinderen (tot ca. 8 jaar). Heerlijk zwembad, dat een goede temperatuur had. Wij waren in het hoogseizoen en het was nooit druk in het zwembad! Voor gezinnen met kinderen zijn de plekken nr. 80+ heerlijk. Recht tegenover het speelveld met speeltuintje, trampolines en springkussens. Wij hadden plek nr. 28. Deze was zeer ruim (zon en schaduw) en kijkt net als de nrs. 23-27 en 29 uit op een groot grasveld dat grenst aan de bosrand. Wij waren met 3 kinderen (7, 5 en 3) en ook deze plekken zijn uitstekend. Huur je een stacaravan kies dan niet voor nummer 15. Hier lopen de hele dag campinggasten vlak langs je raam naar het sanitairgebouw.

Sanitair was voortreffelijk. Werd iedere dag tussen 14.00 en 16.00 uur grondig schoongemaakt. Douches krachtig en lekker warm. Kortom, erg tevreden.

Gereisd familie in juli 2014

Rustige, nette, gezellige kindvriendelijke camping

Martijn, 25-1-2014

Ruim opgezette camping met vriendelijk personeel. Veel te zien op auto-reisafstand (o.a. Sarlat). Mooi zwembad met overkapping bij slecht weer. Wij zaten in een stacaravan, die standaard uitgerust is.Veel beschikbaar voor de kids; zwembad, springkussens, trampolines, skelters (te huur).
Gereisd familie in juli 2013

Leuke camping, goede prijs-kwaliteit.

Lynn, 15-1-2014

Een leuke, kleine camping. Qua speelattributen genoeg voor de kinderen. Zwembad is niet heel groot en behoorlijk koud, zelfs hoogzomer. Dat vond ik erg jammer. We hadden een staancaravan, was netjes qua onderhoud, ook zaten we op een lekkere plek. Je zit niet bovenop je buurman. Alleen jammer dat het zo afgelegen ligt en dat je voor boodschappen zo ver moet rijden. De pizza's die je er kon kopen worden helaas niet vers gemaakt, maar zijn gewoon diepvries... Maar voor de rest een leuke camping.

Rust

eugene van dierdonck, 13-9-2013

De stilte is hoorbaar op la fage. Vriendelijke ontvangst, proper sanitair, ruime en diverse plaatsen, soms in terrasvorm. Ver van alles afgelegen vandaar onze mindere waardering.
Gereisd met partner in augustus 2013

Sympathieke maar simpele camping

Karin, 14-8-2013

Een kleine gezellige camping, met groot speelveld voor de kinderen met trampolines, luchtkussens, pingpongtafels etc. Zwembad is netjes maar simpel. Kinderbadje is voor een kinderbadje best diep en koud, en er is verder geen glijbaantje ofzo.

Wij hebben 1x eten afgehaald en dat was echt niet lekker, ook kan je tussen de middag geen eten op de camping kopen en is er geen winkeltje.

Sanitair is netjes en schoon, maar de douches waren erg vaak erg koud....

De eigenaars zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam (zeker voor Franse begrippen!). Na een flinke storm met regen en onweer waarbij een ravage ontstond met omgevallen bomen en afgewaaide takken, is de eigenaar de hele nacht in de weer geweest om te kijken of iedereen in orde was en de schade op te nemen. Ze besteden echt veel aandacht aan het onderhoud vd camping.

Gereisd familie in juli 2013

aanrader voor rustzoekers(met kleine kinderen)

J. Herfkens, 11-8-2013

leuke camping met ruime plaatsen,uiterst vriendelijke en behulpzame mensen, fijn zwembad maar niet spectaculair, gaan we echt nog eens naar terug.

enige minpuntje: ca. 10 km. van de dichtst bijzijnde supermarkt af.

Gereisd met partner in juli 2013

Leuke kleine camping

wilbertvanbakel, 5-8-2013

Leuke camping met fantastische eigenaren die alles doen om het verblijf naar je zin te maken. Zwembad is eenvoudig maar groot genoeg, zeker overdag als de meeste gasten de omgeving aan het verkennen zijn. De omgeving is schitterend. Voldoende mogelijkheden om te wandelen, fietsen, de (pré) historie te ontdekken en leuke dorpjes te bezoeken. Er is één minpuntje en dat zijn de douches, het water was meestal (te) koud. Gelukkig was het erg warm in de periode dat wij er waren.
Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Fage in Montignac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Fage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Fage scoort een 8.45 uit 10 op basis van 25 reviews.