Bungalow Village des Collines

Village des Collines
6,1

8 reviews over Bungalow Village des Collines in het Nederlands

Fijn van Draat, 18-12-2007

Wij komen al 15 jaar in dit park(nr.9) en hebben het naar onze smaak ingericht door de puzzels die we maakten als het slecht weer was(dat is er in mei en juni als wij er zijn nogal eens). De zomer is ons veel te heet en liggen niet de hele dag in het zwembad. Het is het laatste jaar veel verbeterd door de inbouw van een nieuwe keuken en nieuwe vloerbedekking. Er is ons beloofd, dat er nog meer zal gebeuren als de onderhandelingen met de gemeente gunstig uitpakken.
Gereisd met partner in mei 2006

F. Huisman, 20-8-2007

de eigenaars (Nederlandse mensen) zijn heel vriendelijk, en ondanks wat in de voorwaarden staat aangegeven, is alles mogelijk op het gebied van handdoeken en beddegoed later regelen.

de kosten zijn laag, en de service die deze mensen bieden voor de prijs die ik heb betaald, is zonder meer uitstekend te noemen.

deze mensen verdienen dus zeker een pluim!

de erste keer rijdt de eigenaar zelfs mee naar de accomodatie, om je wegwijs te maken. dit is zonder meer keurig, terwijl de taalbarriere door deze Nederlandse eigenaars dus niet bestaat.

het eten in het hotel is prima, en ook de "huisjes" zijn qua prijs/kwaliteit verhouding uitstekend te noemen.

voor kinderen is er weinig te doen, maar het zwembad is op zomerse dagen heerlijk, en de omgeving ook, terwijl er in een straal van 20 km. van alles bezocht kan worden, zodat ook kinderen zich absoluut niet hoeven te vervelen.

ook alle grote supermarkten zijn op nauwelijks 2 km. afstand aanwezig, dus dat is perfect!

de vakantie was prima

Gereisd met partner in augustus 2007

M. van Ommen, 15-7-2007

de huisjes zijn oudbollig en vies. het ongedierte komt zo uit de afvoergelopen in de douchebad. wc is smerig. alles is aan een verniewing toe. dan kan het echt nog een leuke plek worden. de ligging is perfect en het zwembad ook. dus ik zou zeggen ; neem die huisjes eens onderhanden en maak er wat van. Het is te doen.
Gereisd familie in juli 2007

sonja van Ommen, 14-7-2007

Het uitzicht is werkelijk fantastisch,maar de huisjes zijn oudbollig. Als deze eens opgeknapt zouden worden heb je er een fantastisch vakantiehuisje. Misschien ook zonder ongedierte, want dat kwam je ook tegen in de slaap en badkamer.

verder is de ligging en het zwembad perfekt vooral voor de natuurliefhebber.

Gereisd familie in juli 2007

Ruud, 7-8-2006

Geweldige omgeving. Zo'n mooi uitzicht kun je op geen enkel ander vakantie park vinden. Zorg er wel voor dat je het grootste huisje boekt. Deze zijn wel het oudst maar hebben de beste ligging. Vrij uitzicht over het dal. Supermarkt en bakker binnen 10 minuten met de auto te bereiken. Zelfs op zondag! We kwamen de eigenaar van het park ook bij de bakker tegen! Interieur simpel, maar meer heb je niet nodig. Prima zwembad. Veel ruimte om de huisjes, dus privacy. Geschikt om tot laat 's-avonds buiten te zitten. Dus goed BBQen! kortom een erg leuk Park! Je komt er echt tot rust.
    Gereisd met vrienden in juli 2006

kbootsma, 31-7-2006

Een bungalowpark waar niets te beleven is,behalve een klein maar prachtig zwembad.

Het huisje was erg smerig en veel ongedierte.

Verder moesten we bijna een uur rijden om fatsoenlijk te kunnen eten,gelukkig was er een lidl op tien minuten rijden.

Op het park zelf is wel iemand aanwezig maar verder geen receptie.

Wij zijn na 2 dagen al gevlucht terwijl we een week hadden geboekt.

Als je er voor je rust en een mooi uitzicht komt dan zit je er prima

Gereisd met partner in juli 2006

J, 9-7-2006

Erg goed gelegen park met zeer mooi uitzicht over het dal. Veel privacy, auto konden we naast het huisje parkeren. De huisjes staan in een natuurrijk gebied; erg veel groen rondom je huisje. Op het betonnen terras kan je heerlijk BBQ'en.

Ook vanuit het zembad kijk je uit op het dal.

De huisjes zijn simpel ingericht, maar ruim. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2004

Paul, 23-5-2006

Park met erg mooie rustige ligging, op een heuvel met uitzicht over het dal. De huisjes zijn iets was oud, maar liggen ver uit elkaar. Voldoende parkeergelegeheid om je eigen huisje en ruimte om zovel we zon als de schaduw op te zoeken. Interieur is oud maar wel bruikbaar. Zwembad is prima, ook weer met uitzicht over het dal. Gelukkig in augustus geen animatie.

Het park is lastig te vinden, gelukkig reed de eigenaar voorop naar het park, jammer dat hij erg hard reed.

Gereisd met partner in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Village des Collines in Montayral, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Village des Collines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Village des Collines scoort een 6.13 uit 10 op basis van 8 reviews.