Beoordelingen Hotel Edward 1er***

25 april 2014

Edward 1er***
17 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Edward 1er***
5, rue Saint-Pierre, 24540, Monpazier (Dordogne)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edward 1er*** in Monpazier (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edward 1er*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Edward 1er scoort een 8,9 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edward 1er*** in Monpazier (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edward 1er***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Edward 1er*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 27 vakantiefoto's van Hotel Edward 1er*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Hotel Edward 1er*** met andere accommodaties in Monpazier (Dordogne).
Even geduld a.u.b.

9,4
8,6
Kindvriendelijk
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, 2013
"Prachtige plek"vertalen
Noortje Jaski

11-10-2013 Prima service zeer hulpvaardige eigenaars en personeel

"Twitter beoordelingen"
5-10-2013 @vsanten Kan iedereen aanraden om een vakantie door te brengen in #Monpazier en ga dan slapen en eten bij @HotelEdward1er #superlokatie. --- Bron: https://twitter.com/vsanten/status/386422453461090304
5-10-2013 @vsanten Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in de #Dordogne in #Monpazier en in een bijzonder mooie en goed hotel geslapen @HotelEdward1er --- Bron: https://twitter.com/vsanten/status/386421950383681536
met vrienden, Okt. 2013
"Wat een fantastische plek!"vertalen
Fam. .Herfkens
9,0

11-10-2013 Wij waren hier met een heel stel om te golfen. Alles prima geregeld.De banen, de starttijden en de samenstelling van de flights en lekkere lunchpakketten.
En dan als klap op de vuurpijl het verrukkelijke avondeten,wat een verrassing iedere avond.
Wij hadden een heerlijke kamer beneden, het enige kleine minpuntje was dat we geen douche in het bad hadden.
Verder is het natuurlijk erg leuk om op loopafstand van Monpazier te zitten.

met partner, Aug. 2013
"Ronduit geweldig!"vertalen
Mieke
9,0

2-9-2013 Dit hotel is een pareltje in de toch wel toeristische omgeving in de Dordogne. Alles klopt, van ontbijt t/m diner, kamer, service etc. We hebben ons verblijf ervaren als pure verwennerij

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Edward 1er*** bij:

met partner, Juni 2013
"Een pareltje centraal gelegen in de Dordogne"vertalen
R.J.B.Koopman
8,0

8-7-2013 Hotel Edward 1er was in velerlei opzichten een zeer aangename verrassing, rustig gelegen, schoon, fijn zwembad, prima ontbijt avondeten vriendelijk personeel en gastvrije /behulpzame eigenaren, familie Capelle. Een aanrader!

met partner, Apr. 2013
"Geweldig hotel/restaurant"vertalen
Bob Zwemmer
8,0

11-5-2013 We waren er alweer voor de derde keer en kijken nu alweer uit naar de volgende keer.
Ga je naar de Dordogne dan is dit hotel, met een heel goed restaurant, "the place to be"!!!

met partner, Sept. 2012
"Hoe mooi kan het leven zijn!"vertalen
Ed en Karin
9,0

8-9-2012 Via een wandelarrangement van SNP in dit fantastische hotel terecht gekomen. Je waant je als een kasteelheer en - dame.
Keurige kamer, uitermate vriendelijke en correcte bediening en het eten.............. een lust voor het oog en voor de smaakpapillen.
Wat een zalige combi: wandelen in de Perigord afgewisseld met culinair eten

met partner, Juli 2012
"Prachtig kasteel met uitstekende keuken!"vertalen
Trees
9,0

22-10-2012 Via een fietsvakantie van SNP zijn wij de eerste week van juli terechtgekomen in dit kasteeltje.
Wij hadden een prachtige kamer op de 1e verdieping, met douche, bad en jacuzzi. Het ontbijt was prima, maar vooral de diners waren fantastisch. Een echte aanrader!!!

met partner, Juli 2011
"Heerlijk plek voor een actieve of luie vakantie!"vertalen
Yolande&Kees
10,0

27-7-2011 Wij verbleven drie nachten in Edward 1. Mooie en uitdagende fiets- en wandeltochten in de omgeving gemaakt. Daarna heerlijke en altijd verrassende diners uit het dagelijks wisselende menu. Uitstekende wijnkeuzes maar toch betaalbaar. Overvloedig ontbijt. De kamers waren schoon. De kamer boven was knus en sfeervol. De suite op de eerste etage een aanrader! Wat een luxe, we voelden ons als kasteelheer en -dame. En dan hebben we het nog niet gehad over de voornamelijk attente staf. Een romantische aanrader.

met partner, Juni 2011
"Prima Hotel! Romantisch!"vertalen
Arie en Anja
7,0

22-6-2011 Dit is een prima hotel, helemaal eens met vorige schrijvers. Twee dingen: als je een halfpension arrangement boekt vraag Arjen of Marije of je ook een keer kunt eten in Bistro 2, ook eigendom van Arjen en Marije. Heel andere ambiance, maar zeker zo goed en gezellig! De zolderkamers liggen onder een schuin dak, niet altijd prettig, er is daardoor weinig leefruimte, regel een van de andere mooie en prima kamers!

met partner, Sept. 2010
"Echte aanrader in een prachtige Bastide."vertalen
F,.G.L de Vries
8,0

14-9-2010 Dit hotel bezocht in de maand september, perfecte service, prima kamers en uitstekende bedden. Goed restaurant en perfecte en uitermate rustige ligging.
De service is meer dan fantastisch, gastvrijheid wordt hier met een hoofdletter geschreven.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?