Villa Villas La Prade

8,7

18 reviews over Villa Villas La Prade in het Nederlands

Geweldige vakantie!!

C&A te A., 19-6-2017

Bij aankomst werden we uiterst vriendelijk ontvangen. Hoewel niet gebruikelijk in Frankrijk sprak de dame zowel Frans als goed Engels. Eenmaal bij het huis aangekomen werden onze verwachtingen nog overtroffen. Een ruim huis, voorzien van alle gemakken, wat bovendien Echt Schoon was.

We hebben niets gemist in huis of inrichting. Erg fijn dat het zwembad 2 maal per week wordt schoon gemaakt. Geen omkijken naar dus. Kortom dit park is een aanrader, hoewel in het hoogseizoen wel prijzig.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Rustgevend

Basiri, 7-3-2017

Het was een mooi huisje alles wat je nodig had was er te vinden en de service is ook erg goed. De stad zelf is heel rustig er zijn een paar activiteiten die je kan doen zoals tennis, golf en we zagen een klimbos maar alles gaat pas in april open. Er is niet veel te doen met kleine kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

Ruime accomodatie op mooie locatie

DK, 23-6-2016

Het huisje lag schitterend vrij, daardoor veel privacy. Af en toe alleen een golfkarretje dat je in de verte zag rijden. De medewerkers zijn allemaal super aardig en behulpzaam, hierdoor voel je je direct welkom. De villa is van alle noodzakelijke benodigdheden voorzien, hierdoor is het er goed toeven.

Klein verbeterpuntje is dat onze villa op sommige onderdelen achterstallig onderhoud had.

Gereisd met partner in juni 2016

Genieten in de Landes.

Andre, 16-9-2015

Vriendelijk en behulpzaam receptiepersoneel. Goed uitgeruste villa met zwembad. Leuke en kwaliteitsvolle restaurants in de buurt. Volop mogelijkheden om te fietsen, wandelen, golfen...
Gereisd met partner in augustus 2015

Ruim opgezette villa's met zwembad

Scodie, 2-2-2012

La Prade bestaat uit zo'n 80 villa's welke op een ruim opgezet park. Alle villa's hebben meer dan voldoende privacy door de grote tuin en de begroeing.

De villa's zijn prima verzorgd. Elke villa heeft een ruime woonkamer met openhaard, eettafel plus stoelen en een living met stoelen en banden. Via de sateliet TV zijn veel zenders beschikbaar waar onder BVN.

De open keuken is ruim en voorzien van alle gemakken waar onder oven, magnetron en afwasmachine. In een aparte ruimte staan onder andere de wasmachine en droger.

De slaapkamers zijn ruim en hebben twee bedden en kastruimte. De meeste slaapkamers hebben een eigen badkamer. In ons geval 2 grote badkamers en een kleine waarin je je kont net kon keren.

De staat van het meubilair is redelijk al zijn de banken doorgezakt en derhalve weinig comfortabel.

Moliets is buiten het zomerseizoen uitgestorven. Winkels en restaurants zijn vrijwel allemaal gesloten. In het zomerseizoen is het druk, erg druk.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Super mooi, proper! Zeker nog een keer!

Liesbet Surkyn, 16-11-2011

Wij hadden hier een villa gehuurd voor 10 personen maar zijn er slechts met 4 volwassenen en 1 baby'tje naartoe getrokken maar alles was perfect! Heel erg proper, komen 2x per week het zwembad schoonmaken, vriendelijke mensen! PRIMA!

Het enige dat ik wat miste was dat je s avonds te voet wat kon doen, dit kon dus niet, niet zomaar even wandelen tot aan een restotje of café... Had dan ook wel tot positief gevolg dat het er erg rustig was!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Heel plezant en rustig

Mikey, 10-3-2011

ge kunt er doen wa ge wilt en het zag er schoon uit wel even wandelen naar dorp, fiets huren ofz kan wel handig zijn
Gereisd met vrienden in januari 2011

Heerlijk huisje

danny, 22-3-2010

Dit was een heerlijk huisje voor 8 personen. Grote slaapkamers en een grote woonkamer met een goed uitgeruste keuken. De tuin en het zwembad waren heerlijk alleen was het zwembad niet erg kindvriendelijk. Diep en geen hekwerk. Het park is super rustig en je hebt volledige je eigen plekje. Zelfs herten in de tuin gehad bij het ochtendgloren.

Geen nadelen, behalve dat je niet mag bbq'en. Verders een heerlijke vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Schitterende villa in rustig vakantiegebied

Thom, 6-9-2009

Net terug van een week in de villa La Prade en we willen nu alweer terug! Heerlijk rustige omgeving. Geen luid vakantievertier, wel mooie golfbaan en veel bos. Zee is via een rustige weg, vlakbij het vakantiepark te bereiken. Het winkelcentrum(pje) met gezellige opgang naar zee is wat verder, maar met de fiets is alles zeer goed te doen.

Accommodatie is luxe. Hoewel er wel verschil kan zijn in mate van luxe, gezien andere reviews. Bij ons echter was alles aanwezig en alles was schoon en zag er goed onderhouden uit.

Daar we laatste weekend van Augustus aankwamen, viel de prijs best mee.

Zwembad erg veel gevruik van gemaakt. keuken is oké. Badkamer en douche erg goed. En de bedden zijn erg goed. Kortom; we waren erg tevreden en komen hier in ieder geval nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2009

VERGANE GLORIE

Fam. Deblock, 11-8-2009

Wij huurden een villa voor 12personen gedurende 2weken (= 7.000,00 €).:

Vergane glorie !!!!!De villa was niet onderhouden, terras met houten planken ( onkruid kroop erdoor),zwembad : vies met groen bruine rand, een zeil was gespannen in de kuip, maar dat zeil lag helemaal niet effen

keuken: kookplaat helemaal roest en afgebladerd

kasten in geel enkele deuren waren kapot en vervangen door bruine deuren. Erbarmelijke vaatwas en wasmachine: oud en versleten

Oude, vuile zetel in de living ( gele zetel vol vieze bruine plekken) waarover een doek gegooid werd, een roestige salontafel en verder stond er niets meer.

Kortom zeker GEEN standingvolle, luxueuse villa: bedrog voor hetgeen men hiervoor vraagt aan huurprijs !!!

Doet ons denken aan Centerparcs zoveel mogelijk huurders in en uit en voor de rest geen uitgaven voor onderhoud ed.

Tijdens ons verblijf een bezoekje gebracht aan de buren ( werd verhuur door de eigenaars zelf): een juweeltje en dit voor een mindere prijs

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villas La Prade bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villas La Prade in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villas La Prade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villas La Prade scoort een 8.67 uit 10 op basis van 25 reviews.