Camping Le Saint Martin ****

8,2

31 reviews over Camping Le Saint Martin in het Nederlands

Leuke grote schaduwrijke camping

Bilbo, 23-8-2017

Prima camping met veel schaduwrijke plekken. Schoon sanitair en altijd warm water voor het douchen. Paar minuten lopen vanaf het strand. Echt super. De camping ligt aan een boulevard met genoeg eet gelegenheden. Het koelt hier 's avonds wel erg af waardoor het zwembad water niet echt kan opwarmen. En kinderen mogen alleen met ouderlijktoezicht het zwembad in. Dat is wel een minpuntje. Verder is er op de camping 's avonds niet veel te doen. Maar verder prima en een heerlijke vakantie gehad
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top locatie!

Bordo, 17-8-2017

Heerlijk park. Schoon, netjes en goed georganiseerd. Top ligging aan de kust en het heeft veel voorzieningen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima plek om een paar dagen te chillen

Iskandar en Irmgard, 14-8-2017

We zijn hier geëindigd na een 900 kilometer fietsen. Overdag heel levendig, maar tot onze verrassing 's nachts ondanks grootte en ligging een hele stille camping. Geen last van autowegen of feestvierende jongeren, alleen het ruisen van de oceaan op de achtergrond, en toch geen bedaagde sfeer. Keurig verzorgd sanitair, alle voorzieningen langs de boulevard in de buurt, een paar leuke barretjes en een schitterend strand. Ook als uitvalsbasis voor fietstocht langs omliggende leuke plaatsen als Léon. In tegenstelling tot wat je wellicht verwacht is dit geen megacamping met party'ende surfjeugd, want dit was echt by far de rustigste en donkerste plek waar we geslapen hebben...
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer aangename vakantie.

René, 1-7-2017

Mooie camping met veel goede eetgelegenheden in de omgeving. Ruime plaatsen op een meestal zanderige bodem.

Minder aangenaam waren de moerbessenbomen op vele plaatsen tijdens.de maand juni. Dan vielen de rijpende bessen op het dak van de caravan en de voortent. Een kleverige boel! Voor de rest, een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar...

Christie, 22-8-2016

Afgelopen zomer genoten van onze tijd op deze camping met 3 pubers van 14, 15 en 16 jaar. Voor hen was het wel even zoeken tot ze aansluiting hadden gevonden met leeftijdsgenoten en waar ze dan moesten zijn. In Moliets Plage zelf is namelijk qua uitgaansleven niet zoveel te doen, de jeugd treft elkaar met name op het strand in de avonduren. Wij zaten in eerste instantie aan de rand van de camping. Door het feit dat de leveranciers van de supermarkt hier al vanaf 6.30 uur in de ochtend met veel lawaai arriveren zijn wij na een paar dagen omgeboekt naar een andere locatie. De gedane moeite, vanuit het management van de camping, om de klacht op te lossen was niet erg professioneel maar wel met grote inzet zodat deze toch tot tevredenheid is opgelost en we nog 2 weken van onze vakantie hebben kunnen genieten. Dit keer op een heerlijke locatie op de camping. Deze lag welliswaar aan het surfcamp vast maar in tegenstelling tot eerdere commentaren hebben wij hiervan totaal geen overlast ervaren. Vanaf 23.00 uur is het daar zo goed als stil.....

algemeen +: Locatie aan het strand en t.o.v. Hossegor, markt Leon, Spaanse kust en Base de pop aan het lac de Guiche zijn allemaal goed te doen. Sfeer, winkeltjes en restaurants aan de boulevard van Moliets Plage; voor Franse begrippen betaalbaar en gezellig. Wandelen in de bossen en fietsen in de directe omgeving van de camping. Mooi strand, fantastische golven en een geweldige zonsondergang. Sanitair over het algemeen schoon en netjes. Veel te beleven voor kleine kinderen qua animatie en speelgelegenheden maar ook voor jongeren veel te beleven als je eenmaal je weg gevonden hebt.

Algemeen -: Voor mensen die een wat mindere conditie hebben is de weg over de duinen naar het strand niet al te prettig. Ik citeer hierbij iemand die we op de camping hebben ontmoet: "Hebben jullie dat ook, wanneer je eindelijk boven op de duin staat, dat je het liefst een potje zou gaan janken omdat je bijna verdrinkt in zelfmedelijden?"......;-)...Zwembad is niet erg attractief. Receptie (ook voor aankomstdagen) tussen de middag gesloten en vanaf +/- 20.00 uur dicht. Vanaf dat moment ben je afhankelijk van de 'security'. Zij zijn welliswaar vriendelijk maar spreken enkel Frans! Bij de receptie regelmatig behoorlijke wachttijden gezien. Geen eetgelegenheden/ supermarkt op de camping zelf, alles ligt op de boulevard net buiten de camping. Aanduiding wat betreft de situatie van de zee; de atlantische oceaan kan nogal eens spoken, kun je enkel zien aan de vlag bij de hoofdingang van het strand aan de boulevard. Op het strand zelf of bij de strandingangen vanuit de camping zie je deze niet. !!! Zwem niet buiten de zônes die aangegeven worden want dat is echt levensgevaarlijk. Helaas, of gelukkig, hebben we dit aan den lijve meegemaakt en zo het leven kunnen redden van 2 zwemmers maar deze zônes zijn enkel en alleen voor de surfers....Doe er je voordeel mee.......

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super nette camping

H de Jong, 21-8-2016

Super camping.Ik begrijp niet dat er zo weinig Nederlanders na deze kustlijn komen.De zee is zo geweldig ,flinke hoge golven .let wel op voor kleine kinderen is de zee zeer gevaarlijk.De camping heeft een mooi zwembad ,wel wat klein ten opzichte van de grote van de camping.Mooi grote kampeerplaatsen . (206)Let op neem wel lange haringen mee.Het sanitair wordt goed schoon gemaakt .Iin al de jaren dat ik naar Frankrijk ga nog nooit meegemaakt dat er altijd lekker warm water was.Animatie is in het Frans.Op de camping is geen winkel of restaurant.Dit is ook niet nodig.De boulevard begint bij de receptie en daar is een supermarkt,bakker winkels,restaurants echt gezellig..Lidl op een klein half uurtje rijden.Ook voor de oudere jeugd zijn er ook een aantal barretjes om uit te gaan.Geen last gehad van de surf scholen.Bij de surf scholen zit veel Nederlandse jeugd.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke camping bij veel vertier en strand

jo, 21-8-2016

Camping ligt tegen het strand aan en net naast een drukke boulevard...waar je overigens niks van merkt op de camping

Zwembad heeft erg pijnlijke stenenvloer..eerste toilletgebouw zeer verouderd en word minimaal schoongemaakt

Desondanks hebben we een heerlijke vakantie gehad...perfect weer en rust...en direct aan zee met woeste branding...in de omgeving niet veel uitdagende plaatsjes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige camping!

Lotte, 18-5-2013

Ik ben hier geweest met mijn vader en een vriendin, we waren toen 14 en 15. Ik vond het een top camping! Mijn vader had amper overlast van mensen/tieners en ik had het naar mijn zin! Zelfs geen overlast van de surfkampen die daar waren, waar ik en mijn vriendin de grootste lol mee hadden. Er was genoeg te doen, het sanitair was schoon genoeg vond ik. De prijs was wel iets te hoog maar dat hadden we er voor over voor 1 keer. Het strand was egt zo geweldig, inderdaad gewoon aan de camping vast en de zee had geweldige golven! Er zijn hele leuke winkeltjes op de camping en bij het strand, kortweg het is een goede camping. Dit jaar weer terug alleen dan in mijn eentje in een surfkamp.
Gereisd anders in juli 2012

Teleurstellend

Wouter, 1-2-2013

De plek was leuk, aan een breed strand, met veel restaurannetjes in de omgeving, maar wij hadden voor 2200 euro voor twee weken een vijf persoons huisje van misschien 20m2. Het sanitair bezorgde je spierpijn en het personeel kan geen Engels (of nauwelijks). Deze camping is de 4 sterren niet waard.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Deze camping is niet alleen maar kritiek!

Familie V, 27-8-2012

Camping mooie ingang, boulevard met winkeltjes, supermarkt, ijs en eetgelegenheden (nieuw 2012). Mooi, eenvoudig zwembad en mooie plaatsen. Afhankelijk op welke plaats je staat. Ook op deze camping groepen jongeren waar je echt niet naast wil staan! Als de eigenaren wat strenger zouden zijn en zich aan afspraken zouden houden dan heb je een perfecte camping! Wij stonden, met eigen caravan, op een grand comfort plaats, ruime plek van 150m2 tegen duin aan (GCP 01) Op deze plaatsen geen overlast van jeugd, zelfs niet van het surfkamp schuin bij ons voor de deur! Duin hele klim en strand breed. Zee best ver weg, maar dan heb je ook wat! Prachtig strand met rivieruitloop, hoge golven. Omgeving camping schitterend om te fietsen. Kust naar Spanje erg mooi. Enkel sanitairgebouw aan vervanging toe, geen closetpapier aanwezig maar wel 4x per dag schoongemaakt. Wij als gezin met twee kinderen van 8 en 13 jaar hebben een geweldige vakantie gehad die voor herhaling vatbaar is.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Saint Martin in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Saint Martin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Saint Martin scoort een 8.17 uit 10 op basis van 66 reviews.