Villa Domaine du Golf de Moliets

8,2

5 reviews over Villa Domaine du Golf de Moliets in het Nederlands

HARDNEKKIGE STOORZENDER

Fam. Bedert, 24-8-2009

Huisje prima ; enkel dubbel bed aan de kleine kant. Zwembad lekker. Ligging top. Evenwel , het buurhuis werd gedurende de 2 weken van ons verblijf bezet door een twintigtal jongelui , die elke nacht een luidruchtig feestje bouwden : gillen , schateren , brullend in het zwembad springen om 5 a. m. , en permanent dreunde een meer dan irritante beat. Hell ! En dat op een domein dat zich profileert als een luxueuze oase van rust ! Bij de receptie liep men over van medeleven , maar deed niets. Ten einde raad hebben we de politie gebeld , maar de volgende nacht begon het gedonder opnieuw. De enige mogelijkheid was op het politiebureau zelf klacht neer te leggen. Hiervoor hebben wij feestelijk bedankt , gezien wij onze 2 weekjes vakantie met onze 4 kinderen liever op het strand door brengen dan op een muf kantoor. Heel spijtig dat men niet in staat is op dit mooie domein rust te garanderen !
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Zeer prettige, rustige omgeving

d'Aulichamps, 25-1-2009

Hele fijne omgeving, ruime huizen.

Genoeg te doen in de omgeving,

goede service

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

luxe villa's in mooie omgeving!

rosalie, 24-8-2008

Luxe villa met privézwembad, minimaal 120 m2 woonopp. op kleinschallig park in groene omgeving, golfbaan en tennisbanen om de hoek, fietspaden, mooi breed strand.... (op 5 autominuten): kortom op en top luxe voor de kritische vakantieganger!

Fietsen meenemen want dat is echt de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2008

mooie huis

fvv, 1-8-2008

een leuk huis met zwembad,spijtig dat er geen kussens op de ligbedden lagen vrij hard.proper maar wel duur .garage lag zo schuin dat we onmogelijk onze wagen aan ons huis konden zetten.

heel vriendelijke mensen aan de receptie.

Gereisd familie in augustus 2008

MdB Villa's - Super vakantie (juni 2008)

Fam. Essink, 4-7-2008

Wij zijn in juni 2008 in Moliets-et-Maa geweest en verbleven in een 6-persoons villa van MdB. De villa's zijn echt fantastisch. Vanuit de woonkomer via de houten schuifdeuren zo het eigen prive zwembad inlopen is echt een heerlijke luxe. De ligging, inrichting van de villa's en de prachtige stranden zijn echt formidabel.

Enige minpuntje vonden wij dat er cultureel-historisch voor zover wij hebben kunnen ontdekken niet al te veel aanwezig is. Maar met de zon, de luxe en een lekkere rose is daar snel overheen te komen ;)

Een aanrader.

Gereisd familie in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Domaine du Golf de Moliets in Moliets et Maa(Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Domaine du Golf de Moliets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Domaine du Golf de Moliets scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.