Beoordelingen Camping Sen Yan*****

21 april 2014

Sen Yan*****
292 beoordelingen
Beoordelingen Camping Sen Yan*****
Avenue de la Gare, F-40170, Mézos (Landes)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sen Yan***** in Mézos (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sen Yan***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Sen Yan scoort een 7,5 uit 10, op basis van 292 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sen Yan***** in Mézos (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sen Yan*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Sen Yan***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Camping Sen Yan***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Aquitaine. Vergelijk Camping Sen Yan***** met andere accommodaties in Mézos (Landes).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

24 beoordelingen over Sen Yan*****

292 beoordelingen
5,8
5,9
6,1
6,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2012
"Een aanrader!!!! Super camping!!!!"vertalen
fam. peters
8,0

13-8-2012 Deze camping heeft alles wat je van een vakantie mag verwachten. Een privé strand, 2 zwembaden. Goede warme douches. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Het personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk. Goede shows (o.a. Pirates of the Carribean). Leuke dorpjes in de buurt (Mimizan bijv.), leuke marktjes en de jaarmarkt in Mezos zelf is ook erg gezellig. De plaatselijke horeca serveert heerlijk eten. Veel Fransen en Engelsen op de camping. Het weer was bijzonder fraai. 's Avonds nog lekker lang buiten zitten.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Fijne camping"vertalen
Berkel
9,0
8,0

21-8-2012 Afgeschrikt door de recensies zijn we toch naar de camping gegaan. Wi'j hebben er een fijne vakantie gehad, het is waar dat het hoofdzakelijk sta caravans stonden maar wij stonden met onze eigen caravan op prima plek. Sanitair werd dagelijks meerdere keren schok gemaakt.vriendelijk personeel en met Mimizan plage in de buurt hebben wi'j ons goed vermaakt. Heerlijke zee met lekker hoge golven, jammer dat er niet meer nl ers waren.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Leuke camping!"vertalen
Sangers
9,0
8,0

19-10-2012 Camping Sen Yan in Mezos is een leuke camping waar van alles te doen is voor jong en oud. In de vakantie periode optredens van een vaste groep personen die iedere avond een ander stuk opvoeren met dans en zang en show. Je kan boogschieten, handballen, voetballen, aqua jogging etc.. De zwembaden en het nepstrandje zien er goed uit. In de omgeving van Mezos zijn we meerdere malen naar verschillende stranden geweest(mooie stranden) en we hebben een keer een bomen kronen pad bewandeld, met diverse opstakels. Bij mimizan heb je een papier fabriek die behoorlijk stinkt als je er langs rijdt. Als je er voorbij bent dan en mimizan bad bent dan, ruik je de fabriek niet meer. We gingen voor de rust, en hebben heerlijk genoten.

met partner, Juni 2012
"Niet naartoe gaan!"vertalen
Marjon
3,0

9-7-2012 Op doorreis naar Spanje besloten hier 2 dagen naartoe te gaan. Na 1 nacht zijn we vertrokken.Groot vakantiepark met overwegend stacaravans en enkele kampeerplekken. Je krijgt een grote plek. Maar kijkt tegen stacaravans aan, mistroostige sfeer. Er was op de camping niets open, dit in tegenstelling tot wat er in de gidsen staat, niet mogelijk om de wedstrijd Nl - Portugal te bekijken.Toiletten niet schoon. 's avonds kon je niet naar de wc, geen verlichting. Hoe moet het dan in het hoogseizoen als het druk is? Wij betaalden slechts 16 euro acsi tarief, maar vonden het zelfs dit lage bedrag niet waard. Dorpje is niets te beleven, omgeving erg saai.

met jonge kinderen, Juni 2012
"Teleurstellend"vertalen
Van der Weijden
7,0

11-7-2012 Via touroperator 14 dagen een stacaravan geboekt. Helaas voldeed de camping niet onze verwachtingen en zijn we zelfs vier dagen eerder naar huis vertrokken.
Het is een typische Franse camping en nog niet klaar voor het Nederlandse publiek. Het was een saaie bedoeling op de camping. De camping was voor 20% vol met alleen maar Fransen. De glijbanen en kinderwaterspeeltuin waren gesloten en er was geen entertainment. Allemaal pas vanaf 1 juli. En dan over Wifi gesproken, ja bereik bij de receptie (met je laptop op de stoep) of in het restaurant. Ook een teleurstelling was dat we geen EK konden kijken. We moesten op een andere camping EK kijken, omdat het restaurant gesloten was!!
In het dorpje Mezos is niets te beleven. De omgeving bestaat uit een bosrijk- en vlakgebied. Het brede strand van Mimizan (12 km verderop) is mooi. Wel een ruige zee en je ruikt er dagelijks de vreselijk stank (poeplucht) van de papierenfabriek. De camping was netjes en de stacaravan was in zeer goede staat.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"In stacaravan is camping super."vertalen
Cherie
7,0

7-9-2011 Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Stacaravans staan mooi, niet te dicht op elkaar. Het "lagune" zwembad is fantastisch aangelegd. Mooi palmenstrand, ind e verte uitzicht op veel groen. Aangelegd met mooie bloemen echt een paradijsje. Ook de 2 andere zwembaden zijn heerlijk en met mooie bloemen omgeven. De camping ligt wat ver van andere plaatsen af. Aan de andere kant kun je van hieruit wel hele mooie dagtochten naar mondaine badplaatsen maken. Biarritz, Jean da Luz, en zelfs even de grens over naar Spanje kan. Is ongeveer 150 km maar zeer de moeite waard. Ook een dagtocht naar Bordeaux is mogelijk (ongeveer 100km). Zoals gezegd ongeveer 12 km van het strand van Mimizan. mimizan is surfers paradise en deed mij aan Boni beach in Australie denken.
Wij hebben genoten en vinden deze camping echt een aanrader. Hadden voor de kinderen net iets meer nederlanders mogen zijn, maar ja dan moet iedereen op deze site iets positiever schrijven dan komt dat vanzelf.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Nette camping."vertalen
M
8,0

16-8-2011 Zeer nette camping. Welliswaar veel huisjes, maar de kampeerplekken zijn mooi gegroepeerd. Zeer grote plaatsen.
Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt. De vloer is soms wat zanderig, maar dat kan je als campinghouder denk ik niet vorokomen. De toiletpotten zelf zijn prima schoon. In het hele sanitairgebouw is geen tegeltje of wat dan ook stuk.
Het aangelegde strandje is perfect. Voor de kinderen jammer dat je daar geen zandkastelen mag bouwen, maar daarvoor zijn genoeg 'echte' stranden in de omgeving. Zwembad met leuke glijbanen. Waterspeeltuin voor de kinderen was ook een succes.
Zeer goed restaurant in Mézos. Heerlijk gegeten.
Animatie is inderdaad geheel gericht op de Fransen, maar daar komen wij ook niet voor.
In Mézos zelf worden diverse dingen georganiseerd. Leuke goed bereikbare kustplaatsen.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Camping en omgeving valt erg tegen"vertalen
met regenbuien
4,0

11-8-2011 Met 2 pubers.Dit is echt geen 5-sterren camping!In Frankrijk wel eens op betere 3-sterren gestaan.Voor kids weinig/niets te doen. Geen voetbalveld;alleen tegen betaling voetbalkooi,verwaarloosd en achterafliggende pingpongtafels op oude anti onkruidkleden.Volleybalveld redelijk maar ook achteraf gelegen.Om 23:00 uur AL komt bewaking met hond zeggen dat je stil moet zijn.Dus totaal geen gezelligheid.Personeel spreekt alleen frans.Sanitair slecht,voor 5 sterren onder de maat.Geen wc-brillen,geen papier,geen haakjes,geen urinoirs,dames/heren gemengd.Hele dag wc's nat door water of plas? vloer de hele dag modderig.Te weinig parkeerplaatsen,ook buiten de camping.In Mezos is helemaal niets te doen.Wandelen en fietsen in omgeving kan wel maar is niets aan.In verre omgeving (50-100 km rondom) alleen saai,lelijk en ontoegankelijk productiebos.Fietsenhuur:borg 280 euro, dus voor 4 fietsen even 1120 euro meenemen.Strand op 12 km is wel mooi. Op 6km gezellig Australisch restaurant

met oudere kinderen, Juli 2011
"Eens maar nooit weer"vertalen
D.J.A. van der Hors...
1,0

26-7-2011 Sen Yan is vijf sterren camping maar mijn inziens < drie sterren
Sanitair: closetpotten geen bril, geen toiletpapier, geen urinoirs, schoonmaken gebeurd dmv afspuiten met tuinslang. Geen haakjes in toilet, wasruimte
Wifi 80% van de tijd geen ontvangst in tent alleen bij receptie
Natuurbad regels: geen parasol[er is geen schaduw],niet graven,niet rennen,geen voedsel,geen zonnebrand,niet ballen,geen luchtbedden,ligbedden niet verplaatsen
Tennisbaan huur 6 euro p/u
Voetbalveldje op tennisbaan mocht niet gebruikt worden, er waren wel doelen en lijnen aanwezig
Bbq kolen mag volgens site maar bij boeking niet meer
Extra auto kost €4p/d maar mag niet op terrein
Extra tentje €4p/d
Musical annimatieteam: entree €7 pp
3/4 v/d camping bestaat uit vakantiehuisjes.Geen campingsfeer
Samengevat: je betaald al de hoofdprijs maar iets extra's kost meteen geld. Bij klachten verstaan ze je Frans opeens niet meer en zakt het Engels naar het niveau 'allo 'allo
Veel van verwacht maar viel ontzettend tegen

met jonge kinderen, Juli 2011
"Helemaal niet gericht op nederlandse kinderen!!"vertalen
anoniem
1,0
5,0

21-7-2011 We hebben er een mooie tijd gehad. Maar voor de kids echt een domper. Helemaal niks te doen. Geen mini disco, avond show, helemaal niks. Alleen echt gericht op de fransen zelf. Zijn zelf bijna elke avond naar mimizan plage gereden, echt super daar! Ook heel leuk voor met kinderen te doen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?