7,5

28 reviews over Camping Lou Pignada in het Nederlands

Leuk voor een keer

Beek, 7-7-2017

Het is een camping waar alleen mobile homes staan en 95% Fransen. Camping is netjes onderhouden. De auto mag niet bij de caravan staan en moet je op een aparte parkeerplaats neerzetten. Hierdoor was het wel mooi rustig op het park qua verkeer. Wij hadden de pech dat we aan de rand van het zwembad stonden dicht bij de animatie, dus de hele dag lawaai. In de omgeving kun je heerlijk fietsen, er ligt kilometers fietspad langs de kust. De stranden zijn alleen met de auto of de fiets bereikbaar. Camping ligt aan het fietspad. De dorpjes in de buurt zijn niet heel bijzonder maar met de fiets iets verder naar het zuiden naar Beyonne, Ondres, Capbreton, Hossegor of Seignosse is erg leuk of maar Dax, Souston, Leon of Mimizan is aan te raden. Biarritz en San Sebastian in Spanje met de auto.
Gereisd met partner in juli 2017

Leuk, voor een keertje

À van Hees, 13-8-2014

Luxe maar lelijke camping, alleen maar lange rijen stacaravans, met weinig of geen privacy, wel erg mooi zwembad, met goed toezicht, voldoende ligbedden. Wij hadden een luxe, mooie maar kleine caravan
Gereisd familie in juli 2014

Supercamping top locatie

Y. Peters, 12-8-2013

Echt een super vakantie gehad. Mooie camping, te gekke omgeving met leuke dorpjes. Elke dag wel een markt in de buurt. Vieux Becoux is een aanrader net als Hossegor en Capbreton. Volgend jaar weer.
Gereisd familie in juli 2013

leuke camping, heerlijk omgeving

tenhoeve, 6-8-2012

Heerlijke weken gehad op Lou Pignada, mooie camping met prima voorzieningen en een hele mooie omgeving met bewaakte en schone stranden en binnenmeren, veel te doen in de buurt, denk aan surfen, kanoen, fietsen, wandelen en gezellige dorpjes, biarritz is op een uurtje afstand ook zeker aan te raden. Je moet op deze camping wel geluk hebben met je plek, vooral de franse plekken zijn klein en dicht op elkaar, ook zijn er veel caravans in de buurt van het restaurant en de animatie of pal tegen het zwembad aan. Wij hadden geboekt via het zeker aan te raden touroperator en wij hadden een super plek, ruim, schaduwrijk en ver van de drukte, met in de rij nog een enkel nederlands gezin wat gezellig was. Mooie, niet al te grote maar wel schone caravan met voor caravan begrippen ook een lekker bed! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in juli 2012

Mooie camping

Esther, 26-7-2012

De camping is mooi aangelegd. Goede controle bij het zwembad, fluiten wel heel erg snel. Heel bosrijk gebied met veel fietspaden en niet te ver van zee, zeker als je wilt surfen een mooie locatie. De beheerders van Vacances Directes spraken alleen frans, gelukkig spreekt men bij de balie wel nederlands. Leuke speeltuin en zwembad. Helaas moet je voor de tennisbaan in de maanden juli/augustus 8,50 betalen. Leuk snuisterijen winkeltje op de camping. Restaurant en afhaal was niet helemaal onze smaak maar goed bezocht. Caravans waren klein, wel lekker terras dat goed in de schaduw lag. Je mag alleen barbequen op de plaatsen waar stenen barbeques staan. Helaas voor ons waren er in de eerste week geen andere nederlanders op de camping.
Gereisd familie in juni 2012

super vakantie

nathalie_en_kids, 27-8-2011

Net terug van 3 weken Lou Pignada,een super vakantie gehad.Inderdaad een franse camping met kleine plaatsen, maar daar hadden onze jongens geen last van gewoon met franse jongens voetballen gaat prima. Leuk zwembad met redelijk strenge badmeesters. Naar het strand is echt te ver om te lopen, maar wel een leuk strand met super golven soms wel erg sterk maar er waren ook dagen dat de jongens zelfstandig in de zee konden.Ook hier met bewaking.Neem echt je bodyboard mee. Boomklimmen is ook erg leuk om te doen.

Annimatie is Frans-talig.Kan best wat internationaler, zodat er meer kinderen aan mee kunnen doen.Ook de avond animatie is Frans gericht.jammer

Maar zeker voor herhaling varbaar.

Gereisd familie in augustus 2011

Heerlijke vakantie gehad!

Joyce, 9-8-2011

Net terug van Lou Pignada...en we hebben t prima naar ons zin gehad...Er waren genoeg Nederlandse gezinnen..en daarvan trokken alle kinderen wel met elkaar op. De camping was overzichtelijk en genoeg te doen. Lekker zwembad en strand dichtbij. Alles was idd franstalig...maar ach...voor de kids maakte dat al helemaal niet uit!

Met 3 kinderen geweest van 2,6 en 12 jaar. Er zijn daar een hoop kinderen van alle leeftijden...(tot een jaar of 16)

Gereisd familie in juli 2011

redelijke camping

Kempe711, 22-7-2011

Lou Pignada is een redelijke camping. Wij zaten in een stacaravan die bij aankomst redelijk schoon was. De ligging van de camping is wel perfect. Vlak bij het strand. Daarnaast kun je vanuit de camping met de auto naar diverse steden in de buurt, bv San Sebastian, Dax, Biaritz enzv. Zwembad is prima, er is tevens een overdekt zwembad aanwezig. Winkeltje op de camping waar je vers stokbrood ed. kunt halen. Kortom, prima campng.
Gereisd familie in januari 2005

Zeker een aanrader

Familie B, 16-7-2011

Het is een overwegend Franse camping, 90 %. De NL-organisatie van de touroperator regelt de "Nederlandse" caravans. Zwembad is leuk met 2 glijbanen en een binnenbad. Animatie is Frans gericht. Voor kinderen is de communicatie lastig met Franse kinderen, want er zijn weinig Nederlandse kinderen.

Aanraders in de buurt: surfshop Messanges (koop zo'n board voor je kind) en strandtent Messanges (topbediening en bestel eens een wafel met de lunch). Strand Biarritz (board en schepnet mee), plaatsen Hossegor (geweldige restaurants, viszaken (straat links) en winkels) en San Sebastian (Spanje).

Stranden in deze omgeving zijn soms verraderlijk met de hoge golven.

Nadeel van de camping: vuilnis moet je buiten de camping weg gaan gooien en naar strand moet je met de auto.Is niet te lopen. Caravans en plaatsen van de touroperator zijn goed, beheerder zeer behulpzaam. Heb je geen jonge kinderen die verlegen zitten om contact met andere Nederlandse kinderen is deze camping zeker een aanrader.

Gereisd familie in juli 2011

Schone kleinschalige camping

Theo, 27-8-2010

Wij hebben een caravan gehuurd via vacancesselect. De caravan was praktisch nieuw en ruim, hier weinig op aan te merken behalve dat de geizer in 2 weken tijd 7 keer niet werkte. Dit werd wel binnen 5 minuten na het melden bij de receptie opgelost.

De plaatsen van de Mobile homes zijn krap en ze staan in rijen. bij het terras staan kuipstoeltjes en 2 ligbedden. Het is een camping waar relatief weinig nederlanders komen, wat voor ons niet erg is maar met een dochter van 12 wel jammer. Verder is het een camping die is aan te raden voor gezinnen met jonge kinderen voor de leeftijd vanaf 12 is er weinig te beleven.

Het strand is schitterend en er zijn veel leuke kleine dorpjes in de buurt.

Gereisd familie in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Lou Pignada***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lou Pignada in Messanges (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lou Pignada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lou Pignada scoort een 7.48 uit 10 op basis van 332 reviews.