Camping La Côte ****

8,7

36 reviews over Camping La Côte in het Nederlands

Wij komen terug

101floortje@gmail.com, 25-8-2017

Wat een een goede camping was dit zeg!,

Na een minder ervaring in Noord Spanje.

Wij stonden aan het sportveld, omdat we eerder aankwamen dan we hadden gereserveerd.

De plek was iets kleiner en ook goed te doen.

De camping was super verzorgt en 6 dagen van de week kwamen er foodtrucks lang om eten te maken.

Wij hebben echter nooit lang gewacht op onde bestelling. De pizza's bestelde we wel al s middags bij de receptie.

Ik begrijp die eigenaar wel dat hij geen grote campin winkele en/of restaurant neerzet. Alles is op 2 kilometer afstand.

Het enige nadeel vond ik dat er weinig Nederlandse kinderen waren om mee te spelen.

O ja, mijn advies is o fietsen mee te nemen. Alles is redelijk vlak en via gloed onderhouden fietspaden fiets je. Niet langs de weg. In een eerder recensie stond dat er overlast was van de steenfabriek, deze hebben wij niet gehoord.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne schone camping met grote plaatsen

Lara, 16-8-2017

Grote plaatsen, eigenlijk overal

Foodtrucks (soort van)voor bijna alle dagen

Heel erg schoon sanitair, de bezoekers zijn doordoor ook netter denk ik

Verderop hele grote campings (hoor je soms wel evenementen van, maar te doen)

Geen animatie (prima, genoeg sport faciliteiten)

Veel duitsers en fransen, voor onze kinderen helaas wat weinig andere nederlandse kinderen

Leuk zwembad, genoeg bedden.

Koelkast wel vrij duur voor een heel klein kluisje aan de andere kant van de camping

Hele vriendelijke beheerders

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping met charme

Stef1970, 11-8-2017

Dit is een camping zoals een camping hoort te zijn; geen stacaravanpark, maar een gemoedelijke, verzorgde camping. Vlakbij de zee en een gezellig dorp. Voor wie wil veel te doen in de omgeving. Wij hadden fietsen gehuurd en veel op de fiets gedaan. Op de camping is geen bar of restaurant, maar iedere avond kun je eten afhalen of je bent zo in het dorp of je kunt eten bij de naast gelegen camping. Eigenaren zijn zeer vriendelijk. Op tijd reserveren is echt noodzakelijk. Mix van nationaliteiten
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

supergoed

yolanda Smits, 6-8-2017

rustig, schoon, vriendelijk, dicht bij het strand, mooie grote plaatsen en super schoon sanitair
Gereisd met partner in juli 2017

Leuke gemoedelijke camping maar weinig te beleven.

MB, 2-8-2017

Leuke kleine rustige camping met veel vaste Franse gasten die daar hun eigen stacaravan hebben.

Helaas hoor je het 's morgens het bedrijf (stenen/puin) ernaast erg goed en 's avonds de animatie van de omliggende campings.

Voor de kinderen was het zwembad, speeltuin en het voetbalveldje top.

En de manege op 10 minuten wandelen is voor kleine kinderen die een ponycircuitje kunnen doen, erg leuk!

Strand en Messanges Plage een aanrader!

In de ochtend kan je broodjes halen (op bestelling) er is geen restaurantje maar 's avonds komt er een eettentje/foodtruck waar je afhaal frietjes of pizza kan halen.

Staat aangegeven wat er die avond komt, Fransen eten laat en je moet geen haast hebben....

Helaas waren de meeste ijsjes (twee weken in het hoogseizoen) uitverkocht:(

Voor de kinderen wordt niets georganiseerd, geen mini disco (hoeft echt niet uitgebreid) kleurwedstrijdje of voetbalwedstrijd....

Mooie omgeving maar de volgende keer iets meer vertier voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooooi

peter en maartje, 1-9-2016

Leuke camping op een perfecte plaats. Mooie ruime plaatsen. Dicht bij strand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk plek voor een mooie en relaxte vakantie!

Familie Brok, 9-8-2016

Afgelopen zomer onze vakantie op deze heerlijke camping doorgebracht en we waren graag nog langer gebleven. Camping la Cote is een mooie, goedverzorgde en rustige camping met ruime plekken en vriendelijke eigenaren. Een aanrader voor mensen die graag een relaxte vakantie willen houden.

Kinderen kunnen lekker spelen zowel op de camping zelf, als in de speeltuin of het sportterrein. Het zwembad is heerlijk om even af te koelen, net als de rest goed verzorgd.

Het strand, de dorpjes Vieux Boucau (toeristisch met meerdere restaurants, ijssalons en boulevard met winkeltjes) en Messanges en de supermarkt zijn makkelijk te bereiken per fiets. Er zijn binnendoor routes, zodat je niet langs de drukke wegen hoeft te fietsen en er zijn goede fietspaden aangelegd. Fietsen meenemen is zeker een aanrader.

De camping is ook een goede uitvalsbasis om grotere steden als Dax en Bayonne te bezoeken of even de grens met Spanje over te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hele fijne, gemoedelijke strandcamping

Wietse Visser, 22-5-2016

Deze camping is erg fijn voor strandliefhebbers. De camping ligt dichtbij het strand, fietsen meenemen is zeker aan te bevelen. Met name binnendoor naar Vieux Boucau is erg leuk, erg gezellige badplaats met volop vertier. Verrassend groot ook. Zwembad ook erg mooi en goed onderhouden, plek zat.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super camping vlak bij de Oceaan!

Pascal, 11-5-2016

Zijn hier in de zomer van 2015 geweest. Hebben ons er uitstekend vermaakt.

Oceaan is echt super....geweldige stranden en super golven. De kinderen waren niet uit de zee te krijgen. Na het strand en de zee. Nog heerlijk bijkomen in het zwembad op de camping. Dit was ook een mooi en goed verzorgd zwembad. Heerlijke temperaturen.

Campingplaatsen waren ruim/zeer ruim. Sanitiar was uitstekend en werd goed schoon gemaakt.

Receptie was prima evenals de twee eigenaren.

De plaatsje in de buurt zijn de moeite waard, zelf het "stierenvechten" was zeer vermakelijk. (En diervriendelijk!)

Kortom een super vakantie gehad op La Cote.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

prachtige, kleinschalige camping vlakbij de oceaan

anneke van tilburg, 11-8-2015

camping is kleinschalig, goed verzorgd, schoon, op loopafstand van het strand. Mooi zwembad, groot sportveld. Geen georganiseerd vermaak. Mooi gelegen in de bossen. Meeste campinggasten gaan overdag naar het strand, waar je heerlijk kan zwemmen, spelen in de golven en surfen. Dagelijks is er eten te verkrijgen. Twee klein minpuntjes; in de avond soms lawaaioverlast van een naburige camping en de koelkluis die je kan huren is erg klein en staat op een centraal punt van de camping (dus niet in je tent)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Côte in Messanges (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Côte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Côte scoort een 8.74 uit 10 op basis van 52 reviews.